Ogień leje się z nieba. Czerwonoskóre demony toczą posokę. Wraz z innymi członkami twej drużyny, przedzieracie się przez zastępy demonów używając mieczy, pięści oraz zaklęć.
Sieczesz ostatniego Upadłego na krwawą papkę, aż na polu bitwy zostajesz tylko ty i twoi przyjaciele. Gratulujesz im podczas przeszukiwania zakrwawionych trofeów. Wszyscy się uśmiechają.
Lecz nagle nachodzi cię myśl: „Mógłbym zwyciężyć i ciebie”.
Czy i oni nie myślą o tym samym?
PvP [skrót od Player versus Player combat (pl – walka gracz kontra gracz)] posiada długa historię w serii Diablo. W "Diablo III" zdecydowaliśmy pójść z nią w nowym kierunku, aby upewnić się, że jest głęboka, zorganizowana, dynamiczna oraz przyjemna.
Bitwy PvP rozgrywają się na arenach umiejscowionych w całym świecie Sanktuarium. Te pola walki nie są przypadkowe – wszystkie są unikalne, zaprojektowane z różnorodnością podłoża oraz widoków. Uczestniczysz w zmaganiach PvP używając postaci wedle własnego wyboru, z dostępem do wszystkich tych umiejętności oraz ekwipunku, które zgromadziłeś grając w trybie dla pojedynczego gracza lub współpracy.
Nauczysz się wielu podstawowych zasad PvP (jak choćby tego, jak unikać ataków lub celować w konkretnych wrogów) grając w trybie dla pojedynczego gracza, jednak PvP różni się tym, że nie daje zbyt wielu okazji do zdobycia nowej broni czy zbroi. Nagroda za przelewanie krwi na arenach jest bardziej prozaiczna: prawo do przechwałek, przyjemność posyłania nowych oraz starych kamratów na szybką, haniebną śmierć oraz punkty, które przedstawiają, jak daleko zaszedłeś na ścieżce do sławy i chwały.
Jeśli uczestniczysz w grach rankingowych (walki stawiające naprzeciw siebie dwie drużyny w walkach o miano „najlepszego z najlepszych”), zdobędziesz punkty za stopień zaawansowania oparte na zabójstwach, zaliczonych zadaniach, wygranych czy innych czynnikach. Punkty prowadzą do odblokowywania osiągnięć w trybie dla wielu graczy, tytułów i innych bonusów. Nasz system oparty jest na dynamicznych potyczkach oraz postępach w trybie multiplayer, nie na surowych, rywalizacyjnych rankingach, więc punkty otrzymywać będziesz za każdy mecz i co więcej, Battle.net wyposażony będzie w system dopasowywania przeciwników. Zadba on o to, aby przydzielony ci został oponent o podobnym poziomie umiejętności.
Planujemy również inne gry typu PvP, które rozgrywać można poza rankingiem, takie jak „duele” jeden na jednego oraz wspólnie wybrane przez obie potykające się drużyny bitwy (na przykład ty oraz twoi przyjaciele możecie podzielić się na dwie drużyny i rozegrać mecz na arenie). Dostarczymy więcej informacji o dostępności tego typu rozgrywek w przyszłości.
Naszym celem dla PvP w "Diablo III" jest umiejscowienie cię w niebezpiecznych, ekscytujących gladiatorskich pojedynkach, pozwolenie na grę z innymi graczami w twoim własnym tempie oraz na dumne obnoszenie się ze swoimi nagrodami. Dodaliśmy także solidny system, który wyeliminuje przeszkody mogące trzymać cię z dala od akcji, więc możesz skupić się na tym, co naprawdę się liczy: odpowiedzi na wieczne pytanie „kto wygrałby walkę” z rękawicą wbijającą się w twarz.
Źródło: diablo3.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz