Turowa gra w rzucie izometrycznym, z walką wymagającą pomyślunku i niezłą historią. Najnowszy hit z Kickstartera? Skądże znowu, klasyka cRPG, epigon erpegów „złotej ery”. Wracamy do przeszłości kolejny raz. Cóż, każdy wraca jak potrafi, gry nie stworzymy. Zatem nie nowe jak stare, tylko stare jak nowe! Przedstawiamy – „Gulasz z ogra” – poradnik do „Świątyni Pierwotnego Zła”. Jak przejść lekko, łatwo i przyjemnie wcale się przy tym nie pocąc. Dla tych co się niegdyś odbili i dla tych, którzy wierząc obiegowym opiniom nawet nie spróbowali. Nie daję wiary przypuszczeniom, że na tej stronie mogli się pojawić czytelnicy, którzy nie mają pojęcia o jej istnieniu. Jeśli jednak się mylę, to dla nich również.
Niebawem kolejna partia tekstów – uzupełnienia i dygresje; o magii, rzemiośle, retoryce i jeszcze trochę.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz