Towarzysze

W grze poza własną drużyną znajdziesz jeszcze wiele przeróżnych i zróżnicowanych bohaterów niezależnych – NPC. Dodatkowo do swojej pięcioosobowej drużyny możesz dołączyć jeszcze trzech dodatkowych. Niestety prawie każdy z nich oczekuje czegoś w zamian. Większość z nich chce abyś dzielił się z nimi wszystkimi łupami jakie znajdziesz. Sprawa jest prosta. Przeszukują zwłoki i zabierają przedmioty, zanim ty zdążysz to zrobić. Jednak w większości przypadków zabierają tylko złoto.

Elmo

Klasa: Wojownik
Poziom: 4
Lokalizacja: Zajazd w Hommlet
Wymagania: -----
Cena: 200 złota i połowa pieniędzy jakie znajdziesz
Komentarz: Cały czas jest pijany, ale za to jest on doskonałym wojownikiem i może się bardzo przydać

Fruella

Klasa: Wojownik
Poziom: 3
Lokalizacja: Wewnątrz Holten Kindlehopper's House we wiosce Hommlet
Wymagania: ???
Cena: Całkowite dzielenie się łupami

Furnok

Klasa: Łotrzyk
Poziom: 4
Lokalizacja: Jedno z pomieszczeń w Welcome wench Inn w Hommlet
Wymagania: -----
Cena: Dzielenie się wszystkimi łupami, jakie znajdziesz

Turuko

Klasa: Mnich
Poziom: 3
Lokalizacja: Główna sala Welcome Wench Inn w Hommlet
Wymagania: musisz posiadać mniej nież 4 członków drużyny, musisz także przyłączyć jego towarzysza
Cena: Dzielenie się wszystkimi łupami

Kobort

Klasa: Wojownik
Poziom: 2
Lokalizacja: Główna sala Welcome Wench Inn
Wymagania: Dołącza się Turuko. Musisz mieć w drużynie mniej niż 4 postaci oraz dołączyć jeszcze jego przyjaciela
Cena: Dzielenie się wszystkimi łupami

Spugnoir

Klasa: Czarodziej
Poziom: 2
Lokalizacja: Główna sala Welcome Wench Inn w Hommlet
Wymagania: -----
Cena: Zabiera każdy zwój, jaki znajdziesz

Zert

Klasa: Wojownik
Poziom: 2
Lokalizacja: Drugie piętro Welcome Wench Inn
Wymagania: ???
Cena: -----
Komentarz: Może zaatakować drużynę w najmniej oczekiwanym momencie

Cavanaugh

Klasa: Wojownik
Poziom: 1
Lokalizacja: Okolice Welcome Wench Inn
Wymagania: ???
Cena: ----

Meleny

Klasa Druid 1 poziom
Lokalizacja: Wewnątrz domu Filliken'a we wiosce Hommlet
Wymagania: Musisz wykonać dla niego zadanie
Cena: Dzielenie się wszystkimi łupami
Komentarz: Wręczy ci ciekawy miecz jako podarunek

Ramol

Klasa: Wojownik
Poziom: 1
Lokalizacja: Wewnątrz: Hommlet Trading Company
Wymagania: ?
Cena: 180 złota (150 jeśli użyjesz Dyplomacji)

Burne

Klasa: Czarodziej
Poziom: 8
Lokalizacja: Wewnątrz Burne's Tower na wschód od Hommlet
Wymagania: Dołączy się do drużyny po odkryciu położenia świątyni pierwotnego zła
Cena: Bardzo dużo z łupów

Rufus

Klasa: Wojownik
Poziom: 6
Lokalizacja: Wewnątrz Burne's Tower na wschód od Hommlet
Wymagania: Dołączy się do drużyny po odkryciu położenia świątyni pierwotnego zła
Cena: Bardzo dużo z łupów

Lareth the Beautiful

Klasa: Kleryk
Poziom: 5
Lokalizacja: Na końcu Moathouse Dungeon
Wymagania: ?
Cena: ?

Bertram

Klasa: Wojownik
Poziom: 1
Lokalizacja: Okolice wioski Nulb
Wymagania: Musisz go uwolnić
Cena: ?

Morgan

Klasa: Wojownik
Poziom: 1
Lokalizacja: Wewnątrz zamkniętego pokoju w pierwszym poziomie podziemi Świątyni Pierwotnego Zła
Wymagania: Nie ma
Cena: Dzielenie się wszystkimi łupami

Tuelk

Klasa: Wojownik
Poziom: 2
Lokalizacja: ?
Wymagania: Musisz go najpierw uwolnić
Cena: ?

Pintark

Klasa: Wojownik
Poziom: 2
Lokalizacja: ?
Wymagania: Musisz mieć drużynie Tuelk'a
Cena: ?

Wonnilon

Klasa: Wojownik\Łotrzyk
Poziom: 3\3
Lokalizacja: W północnej części podziemi – poziom 1
Wymagania: Musisz go uwolnić I dostarczyć jego ekwipunek
Cena: ?

Scorpp

Klasa: Wojownik
Poziom: 7
Lokalizacja: Wewnątrz "Pleasure Dome" na 3 poziomie świątyni pierw. zła
Wymagania: ?
Cena: ?

Książę Thrommel

Klasa: Wojownik
Poziom 10
Lokalizacja: 3 poziom podziemi świątyni pierw. Zła
Wymagania: nie ma
Cena: Dzielenie się każdym łupem
Komentarz: Jest on znakomitym wojownikiem. Posiada znakomite wyposażenie oraz zdolności.

Zaxis

Klasa: Bard
Poziom: 5
Lokalizacja: Losowe spotkanie na mapie świata
Wymagania: Musisz go znaleźć
Cena: ?

Komentarze

0
·
Jest jeszcze zielarka z Nulb i jej córka, albo wnuczka. Zielarka to tak na prawdę Y'dey (czy jak jej tam)
kapłan 10 lvl a ta druga elfka łuczniczka, nie pamiętam który lvl aby dołączyły trzeba odpowiednio poprowadzić rozmowę z kowalem jak chce odejść za drugim razem (albo pierwszym nie jestem pewien). Wtedy on (chyba) też zostaje. To zielarka mówi o ukrytym zwoju uzdrowienia w klasztorze. Charakter ma zły, chyba po to żeby nikt się nie dowiedział o tym wykryciem dobra. Tok na prawdę wszyscy trzej są tajnymi agentami jakiegoś królestwa (nie pamiętam nazwy).

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...