Mój komputer diabli wzięli, co w wypadku nadwornego demonologa nie jest niczym dziwnym. Mimo to starałem znaleźć się jakiekolwiek nowości dotyczące Diablo 3, zanim zupełnie zbiesicie się ich brakiem. Dręczony setkami postów i pytań fanów, Blizzard jak zwykle nie zawiódł. Ustami Community Managera wypluł parę słów o wyglądzie postaci i najnowszych "modyfikacjach" graficznych.
Jak to zwykle w życiu (przynajmniej wirtualnym) bywa, po okresach milczenia i dezinformacji nadchodzi wysyp fragmentarycznych wiadomości i nowości. Bashiok, którego już chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, powiedział ostatnio parę słów na temat nowych przedmiotów, limitów poziomów, najemników i run w Diablo III.
W ciszy panującej ostatnio wokół "Diablo III" w umysłach graczy rodzą się kolejne pytania. Jedno z nich dotyczyło pojawienia się w grze przedmiotów umożliwiających korzystanie z umiejętności należących do innych klas postaci, co znamy dobrze z "Diablo II". Chodził tu przede wszystkim o słowa runiczne, dające dodatkowe umiejętności właścicielom przedmiotów. Właśnie to pytanie wyrwało Bashioka z milczenia.
Niewiele ostatnio nowych materiałów o "Diablo III" pojawia się w sieci. Tym większa jest nasza radość, gdy Bashiok zechce podzielić się z nami nawet szczątkowymi informacjami na temat nowości. Parę dni temu powiedział kilka słów o tym, jak będzie można wykorzystać otaczający nas świat do zniszczenia niszczących go potworów oraz kolejnym rozwiązaniu rodem ze "Świata Warcrafta".
Ludzie bytujący na Blizzardowych forach poświęconych Diablo 3 nie ustają w rozmowach. To żadna niespodzianka, ale zwyczajny, szary użyszkodnik powinien im za to podziękować. Dlaczego? Ano dlatego, że na tych forach bywa również Bashiok, Community Manager Blizzarda. Oprócz zarządzania społecznością, czyli klasycznego tępienia szkodników, człowiek ten chlusnie czasem jakimś mniej lub bardziej soczystym newsem. Tym soczystszym, im bardziej zacięta staje się rozmowa. Tym razem, sprowokowany wypowiedziami forumowiczów, którzy debatowali nad tworzeniem (lub nietworzeniem) buildów postaci przez twórców samej gry, uraczył nas swoim spojrzeniem na powstające właśnie idee drzewek umiejętności. Zaraz, jakich drzewek? Tłumaczenie jego wypowiedzi w rozwinięciu newsa.
Mam niezmierną przyjemność uroczyście przedstawić wszystkim czytelnikom GameExe kolejną podstronę, która kilka godzin temu pojawiła się na naszym portalu.
Tym razem na wyjątkowe szaty zasłużył dział poświęcony grze Diablo III, na którą wielu z nas czeka i doczekać się nie może. Serdecznie zachęcam nie tylko do podziwiania podstrony, ale również do przeczytania artykułów, czekających cierpliwie na wszystkich miłośników Diablo III!
Talizmany były jedną z największych atrakcji "Diablo II". Wydatnie zwiększały możliwości postaci, ale działo się to za cenę utraty miejsca w ekwipunku. Czy w "Diablo III" będzie tak samo?
Po krótkiej przerwie Bashiok po raz kolejny wypowiedział się na forum "Diablo 3". Tym razem odniósł się do kwestii kapliczek, które według niektórych graczy nie spełniały swojej funkcji oraz dodał kilka słów na temat rozwoju statystyk postaci.
Nieocenione źródło informacji Bashiok, po raz kolejny podzielił się z graczami swoim komentarzem na temat "Diablo III". Tym razem dotyczył on handlu przedmiotami z gry za prawdziwe pieniądze lub inną walutę na zewnętrznych stronach i forach internetowych, które to zjawisko było dość powszechne w poprzedniej części rozgrywki.
Serwujemy Wam kolejną porcję informacji na temat "Diablo III". Bashiok odniósł się do zarzutu, że prace nad animacją broni trwają zbyt długo, nie potrzebnie opóźniając zakończenie całego projektu, odpowiedział na pytanie o charakter przyzwań Witch Doctora oraz wypowiedział się na temat zastosowania tarcz.
- 19 stron
- « Pierwsza
- ←
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- →
- Ostatnia »