Jak to zwykle w życiu (przynajmniej wirtualnym) bywa, po okresach milczenia i dezinformacji nadchodzi wysyp fragmentarycznych wiadomości i nowości. Bashiok, którego już chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, powiedział ostatnio parę słów na temat nowych przedmiotów, limitów poziomów, najemników i run w Diablo III.

Na początek kilka zdań na temat nowych rodzajów broni. Czy będzie ich wiele w nowej produkcji Blizzarda?
Bashiok: Nie uważam wrzucania do gry nowych typów broni za niezbędne by pozostały one jej interesującym elementem, albo że ponieśliśmy klęskę nie dodając kilku nowych typów oręża.
Mamy do czynienia z bardzo klasycznymi rodzajami broni. Dodanie nowych tylko dla zasady nie oznacza, że będzie lepiej. I naprawdę, jeśli zaczęlibyśmy dodawać coś w tym momencie, to z pewnością byłyby bardzo dziwne rzeczy.

Co zaś się tyczy maksymalnego poziomu umiejętności, może pamiętacie pomysł, że ma on zwiększać się wraz z poziomem trudności? Oto co powiedział na temat własnej, wcześniejszej wypowiedzi Community Manager:
Bashiok: Zignorujcie wszystko co mówiłem na temat zwiększania maksymalnego poziomu umiejętności, był to stary, naprawdę stary projekt mający pokazać jak potencjalnie mogło to działać i miałem luki w pamięci.
Jednak spragnieni wiedzy fani nie dają zbyć się tak łatwo i pytają czy maksymalny poziom postaci dobije tym razem do setki. Wobec tego uporu Bashiok rzecze:
Bashiok: O rany. Maksymalny poziom postaci jest w tym momencie poddawany kilku bardzo dużym dyskusjom. Oczekiwałbym więcej informacji na BlizzConie. I pytacie: „Jak 99 lub 100 może być przedmiotem dużej dyskusji?” a ja mówię „Nie jest”.

Idziemy dalej. Bash, zapytany czy wiadomo coś na temat NPC takich, jak najemnicy, odrzekł:
Bashiok: Nie, ALE! Jest, oczywiście, mechanika kompanów towarzyszących postaci, którą widać było w naszych gameplayach.
W tej kwestii jesteśmy w tym samym miejscu w projektowaniu co przed ogłoszeniem.

Nie wiem, jak Wy, ale ja nie załapałem różnicy. Na koniec jeden z forumowiczów zauważył, że umiejętności Dezintegracja i Promień Zimna są bardzo podobne i zapytał, czy runy wpływają w jakiś sposób na ich zróżnicowanie:
Bashiok: Owszem. Podstawowo umiejętności te są całkiem podobne, poza tym, że Promień Zimna spowalnia/zamraża przeciwników. Jednak z runami różnią się one na wiele fajnych sposobów.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz