Mogłoby się wydawać, że połączenie się firm takich, jak Activision i Blizzard, przyniesie same korzyści i wywoła burzę entuzjazmu w sercach graczy. Prawdopodobnie tak właśnie się stanie, niemniej pierwszym wymiernym efektem tego połączenia będzie opóźnienie prac nad "Diablo 3".
Ukazała się przedostatnia część wywiadu na diii.net z Jayem Wilsonem, dotycząca Diablo III.
Skupia się ona na umiejętnościach, buildach postaci oraz powrocie do miasta.
"Najtrudniejszą rzeczą dla nas, jako projektantów, jest rezygnacja z kontroli. Musimy to zaakceptować. Czasem trzeba powiedzieć "Oto fajna umiejętność, nie do końca wiemy co z nią zrobić." Chyba, że jest do bani. Wtedy byśmy ją naprawili i usprawnili. Czasem jednak ciężko jest rzeczywiście oddać grę w ręce graczy. Trzeba przestać myśleć, że "takiego typu Maga bym zbudował" i rezygnować z ujednolicania klasy. Trzeba pozwolić na inne opcje. Jest to największym wyzwaniem i nieustannie nad tym pracujemy i rewidujemy."
Tekst w oryginalnej formie znajdziecie pod tym adresem. Dla leniwych polskie tłumaczenie znajduje się tutaj.
Na oficjalnym blogu "Diablo III" Bashiok potwierdził, że gracze nie będę mieli przyjemności trafić do Harrogath w najnowszej odsłonie gry. Jako powód podał fakt, że miasto zniszczył wybuch, który nastąpił po zniszczeniu Kamienia Świata. Najprawdopodobniej widoczna w trailerze wielka, dymiąca dziura w ziemi to właśnie Krater Arreat, w miejscu którego stała niegdyś święta góra Barbarzyńców.
Na diablo3.com.pl pojawiła się kolejna część tłumaczenia wywiadu z serwisu diii.net, o którym informowaliśmy już wczoraj. Ta część ukaże nam bliżej postać mnicha w Diablo III.
"Jay Wilson: Więc, tworzymy różne typy pancerzy dla każdej z postaci. Czarodziejka z Diablo 2 mogła używać ciężkich zbroi płytowych właściwie nie wyglądając jakby była przez takową chroniona. Dla nas, i na tym się skupiamy, jest upewnienie się, że każdy bohater będzie miał zbroję, w której wyglądać będzie wspaniale. Wynika z tego, że pancerz mnicha nie będzie wyglądał jak ciężka zbroja płytowa. Będzie wyglądał jak koszula – to nasze wyobrażenie o jego opancerzeniu. Na pewno będzie można się w nią wyposażyć, ale nie będzie on wyglądał jak okryty metalem, jak np. barbarzyńca."
Pełną treść tłumaczenia znajdziecie pod tym adresem.
Jak się okazuje, znana z drugiej części mana nie będzie służyć wszystkim klasom postaci w Diablo III, lecz tylko szamanowi.
Blizzard myśli już nad innymi niż mana zasobami, chociaż barbarzyńca ma już swoją furię. Nadal wielką niewiadomą pozostaje zastąpienie many czymś innym w stosunku do mnicha i maga.
Wywiad z Jayem Wilsonem przeprowadzony przez serwis diii.net także traktuje o tej problematyce. Niestety udostępniono tylko jego fragmenty, dostępne pod tym adresem. Tekst w języku angielskim. Polskie tłumaczenie można znaleźć w tym miejscu.
Na oficjalnym forum Diablo III Community Manager – Bashiok poinformował o pewnym, lekko niepokojącym fakcie dotyczącym umiejętności, które będziemy mogli rozwijać w Diablo III. Otóż każdą z rozwinąć będzie można zaledwie o 5 punktów od poziomu początkowego. Na szczęście poprzez odnajdywanie odpowiednich przedmiotów czy wykonywanie zadań będzie można "odblokowywać" te z umiejętności, które gracz będzie chciał podnieść na wyższy poziom.
Odniósł się również do komentarzy fanów, którzy zarzucają twórcom, iż przekalkowują pomysły z WoW i wcielają je do Diablo III. Komentarz ten możemy zobaczyć na wyżej wspomnianym oficjalnym forum.
Podczas wczorajszego BlizzConu ujawniona została czwarta klasa postaci w Diablo 3. Blizzard z dumą zaprezentował nam mnicha, którego dobrze znamy z “Diablo: Hellfire”. Zarówno cinematic trailer jak i gameplay przybliżyły nieco nową odsłonę bohatera.
Przez pustynną zamieć przedziera się wysoki, brodaty mężczyzna, niosący na ramieniu okuty kostur. Napotkany przez niego zamaskowany wędrowiec opowiada mu o leżącym nieopodal mieście, które dostało się w ręce kultystów. Zamaskowany wędrowiec wskazuje drogę mężczyźnie i – jak się za chwilę okaże – wprowadza go prosto w pułapkę. Pustynna zamieć nie zdążyła przycichnąć, gdy kultyści legli pod stopami bohatera, który ściera się teraz z demonem udającym zamaskowanego wędrowca. Przy użyciu całej swej piekielnej siły, demon nie jest w stanie pokonać człowieka, który dysponuje niezwykłą mocą...
Bashiok z forum Diablo III ogłosił, iż BlizzCast 8 w całości poświęcony będzie trzeciej odsłonie serii walki z Mroczną Trójcą.
Co więcej, BlizzCast 8 planowany jest na koniec tego miesiąca. Do tego niemal w całości poświęcony będzie Diablo III. Wkrótce należy się także spodziewać aktualizacji w bestiariuszu na stronie głównej gry.
Na pokazie Diablo III kilka osób miało okazję zapoznać się z zapowiadanymi zmianami w systemie run w trzeciej odsłonie serii.
Zapytany o to Bashiok z forum gry odpowiedział: "W Diablo II, runy były używane, aby ulepszyć broń, dodać do nich statystyki, a niektóre runy w odpowiednich kombinacjach tworzyły tak zwane słowa runiczne który były potężniejsze niż każda z run z osobna. Ale za wyjątkiem słów runicznych, jest to system który ulepszał twoje przedmioty". Po czym mówi dalej : "Podobnie będzie w Diablo III. Mamy do czynienia z systemem w którym umiejętności i zaklęcia mogą zostać zmodyfikowane tak, aby działały inaczej, na przykład miały zwiększony zasięg, czy zadawane obrażenia. Twoje pytanie sprowadza się zatem do pytania, czy w Diablo III będziemy mieli do czynienia z systemem który będzie ulepszał bronie? Na takie pytanie będziemy mogli odpowiedzieć dopiero później."
Bashiok na forum powstającego Diablo III potwierdził, iż w tej produkcji nie uświadczymy broni palnej.
Na osłodę ponoć raczej nie spotkamy potworów z niewrażliwościami, których nie brakowało w Diablo II. Nawet jeśli się pojawią, to gracz ma otrzymać możliwość rozprawienia się z nimi dowolnie stworzoną klasą postaci.
- 19 stron
- « Pierwsza
- ←
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- →
- Ostatnia »