
Crate Entertainment, twórcy "Grim Dawn", zapowiadanego na luty 2014 roku mrocznego cRPG akcji, zaktualizowali swoje forum opisując kolejny element mechaniki gry. W formie fabularyzowanej – pokazując zadanie dostępne w produkcji – zapoznają nas z placami budowy.
"Po pokonaniu Wardena (końcowy boss z wersji alpha gry – dop. Med), wracasz do kapitana Bourbona z wieściami o zwycięstwie. Jak można się spodziewać, wszyscy będą zachwyceni, iż Aetheriale mocno ucierpieli przez to dokonanie, lecz kapitan ma inne zmartwienia na głowie. W Devil’s Crossing powoli kończy się jedzenie i niewiele więcej można zebrać w wypadach po zaopatrzenie. Stałe źródło zasobów musi zostać odkryte, jeżeli ocaleli przy życiu mają przetrwać!

Aby tego dokonać, Bourbon wysyła cię, żebyś porozmawiał z Barnabasem o naprawie mostu na północnym zachodzie. Po drugiej jego stronie znajduje się Coast Road, niegdyś mocno uczęszczana trasa między Homestead a Burrwitch. Homestead był kluczowym dostawcą żywności dla regionu i teraz jest jedyną nadzieją dla Devil’s Crossing na stałe plony.