Fallout: New Vegas

Hej, pamiętacie co to Fallout? A Fallout: New Vegas wychodzący z ukrycia na światło dzienne w październiku? Jeśli nie możecie się doczekać, to ten news jest dla Was! Wczoraj na oficjalnym koncie IGNentertainment na serwisie YouTube pojawiły się dwa krótkie gameplaye prezentujące właśnie tę grę. Obydwa filmiki są króciuteńkie (po 30 sekund) i bez jakichkolwiek komentarzy. Pierwszy, który możecie obejrzeć, prezentuje granatnik, a drugi walkę z robotem. Miłego, krótkiego oglądania!

ArcaniA: Gothic 4
arcania: gothic iv

Jak się okazuje Reinhard Pollice nie kłamał i zapowiadana wersja demonstracja „Arcania: Gothic IV”, faktycznie ujrzy światło dzienne. Kiedy? 24 września, czyli za niespełna trzy tygodnie i na długo przed oficjalną premierą tytułu.

W lingwistę bawić się nie lubię, tym bardziej jeżeli w grę wchodzi tłumaczenie tych krzaczków z języka germańskiego, ale z tego co zrozumiałem, otrzymamy dokładnie ten sam materiał, który katowali goście Gamescom 2010. W skład dema wchodziły wtedy dwie pierwsze godziny gry, które składały się na samouczek oraz wybrane przygody na wyspie Feshyr. Nie trzeba być omnibusem, aby zgadnąć w jakim języku będzie wersja demonstracyjna, skoro informacja pojawiła się tylko na niemieckojęzycznej wersji strony. Słowniki w dłoń?

Oczywiście zasmakować owej próbki będą mogli wyłącznie posiadacze komputerów osobistych i konsoli Xbox360. Fani PS3 muszą uzbroić się w cierpliwość, przynajmniej do początku 2011 roku.

Grim Dawn

Kilka screenów na koniec wakacji

Dodał: , · Komentarzy: 1

Wakacje już się skończyły (przynajmniej dla niektórych) i trzeba zajmować miejsce w szkolnych ławkach, wziąć do ręki pióra i zacząć pisać kolejną nudną rozprawkę o Krzyżakach czy Chłopach. Jednakże by przez chwilę odciągnąć was od myślenia o pierwiastkach, równaniach i cosinusach, prezentujemy kilka screenów z dobrze zapowiadającego się tytułu – Grim Dawn. Ale dość pustych słów, tych nasłuchacie się na kolejnej lekcji historii czy WOS-u, niech przemówi obraz, bo tęcza barw jest bardziej wymowna niż elaborat naukowy.

grim dawn, mrok, rpggrim dawn, mrok, rpg
Blood Bowl: Legendary Edition

Zniszczyć wszystko!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Zazwyczaj football kojarzy się z wielkimi osiłkami, których masa mięśni góruje nad murawą. W naszym świcie zwykle taka postawa jest przyczyną sukcesów w tej dziedzinie sportu, ale nie gdy w grę wchodzi puchar Blood Bowl: Legendary Edition, którego rozgrywki rozpoczną się pod koniec roku. Amazonki już pokazały, że nie liczy się rozmiar, ale również zwinność. Natomiast Khemrici udowadniają, że nawet bez tkanki mięśniowej jesteś w stanie sięgnąć po laur zwycięstwa.

Można o nich powiedzieć, że są doświadczonymi graczami, gdyż już 8000 lat temu biegali po boisku i rozwijali talenty w tej grze kontaktowej. Dzięki takim zawodnikom jak Blitz-ra czy Tomb Guardians są niezwykle potężni, chociaż wciąż wrażliwi na zmasowany atak. Pomimo wrodzonej regeneracji często mogą znajdować się na gorszej pozycji, ale to nie przeszkadza, by spełnić swój główny cel: Zniszczyć wszystko!

Poniżej prezentujemy kilku zawodników z drużyny w akcji.

Final Fantasy XI
final fantasy, ffxi, abyssea

Chociaż sama strona oficjalnego mini-rozszerzenia do Final Fantasy XI działa już od jakiegoś czasu, to dopiero od teraz posiada pełną ilość informacji na temat Scars of Abyssea. Poprzednia część – Vision of Abyssea – okazała się strzałem w dziesiątkę, sprowadzają grupę dawnych i nowych graczy do gry. Dodatek opisany został tymi słowami:

Czekają tu na ciebie potęga oraz bogactwa, o których nie marzyłeś w najśmielszych snach. Ale również inne, mniej miłe rzeczy. Rzeczy, które nie będą cierpliwie czekały, patrząc jak uciekasz z ich skarbami – bądź swoim życiem...

W oku starca zabłysła iskierka szaleństwa. O tak, znał Abyssea dobrze, wybełkotał. Zaufaj jego słowom, gdyż jest on uchodźcą z tej bezsłonecznej, zapomnianej przez boginię krainy. Szczęśliwa dusza – jeżeli można użyć w tym wypadku takiego określenia – która uciekła przed pazurami przeklętych hord, które wyrwały przyjaciół i tych, których kochał, z jego objęć. Desperacko uciekał przez rozpadający się, opustoszały krajobraz zanim wkroczył w rozdziawioną paszczę ciemności, która przywiodła go to tej krainy...

Mój dom... umiera. A te stare kości już dawno przestały "udawać" bohatera. Ale ty, młodzieńcze... ty możesz być balsamem, którego potrzebuje Abyssea...

Dodatek wprowadza również zestaw Imperialnych Pancerzy naznaczonych przez bogów, a w bestiariuszu znajdują się przeróżne przerażające bestie czyhające w mroku. Rozszerzenie można kupić już od 23 sierpnia za $9.99, ale zawartość zostanie uaktywniona dopiero 8 września po zaktualizowaniu gry

Filmy fantastyczne

Recenzja filmu pt. "Moon" na GameExe!

Dodał: , · Komentarzy: 0
moon, plakat

Bardzo mi miło poinformować, że wraz z tą chwilą na GameExe pojawił się nowy artykuł. Wszystko za sprawą naszego redaktora, Tokara, który wybrał się do kina na film pt. "Moon", by następnie móc go specjalnie dla Was zrecenzować. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z świeżutką recenzją!

Spójrzmy prawdzie w oczy – brak premiery kinowej filmu „Moon” to chyba jedna z największych wpadek rodzimych dystrybutorów ostatnich lat. Dzieło Duncana Jonesa zostało ciepło przyjęte przez widzów na całym świecie, a przez krytyków okrzyknięte „najlepszym filmem sci-fi ostatniej dekady”. To właśnie człowiekowi znikąd, nieskażonemu tandetą hollywoodzkiego kina, udało się stworzyć dzieło inteligentne i zapierające dech w piersiach. Dodać też należy, że dokonał tego za paczkę fistaszków, jeżeli porównać pieniądze włożone w film (5 milionów dolarów – zazwyczaj tyle wynosi gaża jednego aktora) do budżetu typowego amerykańskiego blockbustera. Dlaczego więc tytuł ceniony za granicą nie zyskał aprobaty rodzimych wydawców? Wniosek jest prosty i każdemu znany – "film się nie sprzeda, bo typowy niedzielny kinomaniak zwyczajnie na nim uśnie."

Drakensang: The River of Time

Po raz pierwszy, drugi, trzeci... Making of!

Dodał: , · Komentarzy: 3

Filmiki "Making of" – co by to było, gdyby ich nie było? Nie bylibyśmy poinformowani? Nie sądzę – czasem, podczas ich oglądania (i słuchania niestety też...) mam ochotę zaskarżyć studio, które je zrobiło, za zanudzanie potencjalnych widzów na śmierć. Dlaczego o tym piszę? Ponieważ dwa dni temu i wczoraj bracia Tokar i Ammon informowali nas o dwóch pierwszych częściach "Making of Drakensang: The River of Time", a dzisiaj redakcja gram.pl udostępniła kolejną część tego ciekawego i ogólnie epickiego filmiku. Dobra, żartowałem. ;) Mam nadzieję, że gra będzie ciekawsza, bo chyba umrę przed monitorem...

Dungeon Siege III
dungeon siege iii

Nie da się ukryć, że rok 2011 zapowiada się na jeden z najlepszych od wielu lat i już się zastanawiam, skąd ja wezmę pieniądze na te wszystkie tytuły. Pierwszy kwartał zwiastuje epicką wojnę polsko-kanadyjską pomiędzy „Wiedźminem 2” oraz „Dragon Age 2” (co z tego, że mają go uprościć, jak i tak każdy czeka, by zagrać w tę grę). Nie zapominajmy o cyberpunkowym „Deus Ex: Human Revolution”, który również ma ambicje, by podbić serca wielomilionowej rzeszy graczy.

W przypadku gier hack'n'slash zapowiada się równie smakowicie. „Torchlight II” na dobre rozgrzał głowy graczy zapowiedzią trybu sieciowego, „Darkspore” mający ambicje być czymś więcej niż tylko ciekawostką czy majaczący gdzieś w oddali „Diablo III” (data premiery wciąż niepotwierdzona, ale głośno mówi się właśnie o 2011 roku).

Jednakowoż jest jeszcze jeden gracz, o którym w tej informacji będzie szerzej – „Dungeon Siege III”. Legendarna marka, nowi ludzie (nad grą pracuje Obsidian Entertainment) i jedna wielka niewiadoma. Pierwszy zwiastun produkcji pozostawiał wiele do życzenia i nie zdradzał rozmachu, jaki zapowiadają buńczucznie twórcy. Dziś to się jednak zmieniło, bo w końcu możemy obejrzeć filmik, który odkrywa, jak epickie mordowanie tałatajstwa wygląda w praktyce.

Mythos

Informacja prasowa

mythos, cyclop, gremlins

Od ponad miesiąca fani gry typu „Hack`n`Slash” pt. Mythos mogli rejestrować się na stronie demo i otrzymywać newsletter. Oficjalna witryna tej fabularnej gry online ruszyła już wczoraj! Warto odwiedzić stronę tytułu Mythos-Europe.com, aby uzyskać najnowsze informacje na temat ras postaci i historii świata gry, a także obejrzeć galerie zdjęć, zrzuty ekranu, ilustracje oraz artworki. Gracze mogą od zaraz rejestrować się do przetestowania wersji Beta.

Gra Mythos, po upadku pierwszego producenta, firmy Flaship Studios, w 2009 roku została przejęta przez czołowe koreańskie studio HanbitSoft. Na targach GamesCom 2010 Frogster udostępnił zwiastun, w którym fani mogli po raz pierwszy zobaczyć odnowioną scenerię oraz oprawę graficzną gry Mythos. W tym czasie ukończone zostały także trzy strefy: Wiecznie Zielone Łąki, Skalisty Kanion i Kryształowe Szczyty. Niezależnie od tego, czy są to bujne wiosenne pastwiska, rozległe pustynie skalne, czy też śnieżne krajobrazy, każdy obszar oferuje swoiste tło wraz z lokalnymi instancjami i potworami. Grafika stref została nie tylko ulepszona, ale też znacznie rozbudowana. Oprócz tego całkowicie zmieniono i włączono do gry tak zwane „Hubs” – miejsca wirtualnych spotkań graczy w różnych miastach i wsiach.

Różne strefy Mythos można przemierzać zarówno z klasycznej perspektywy izometrycznej, jak też w widoku 3D, typowego dla tytułów fabularnych.

Aby dowiedzieć się więcej i obejrzeć zwiastun gry, odwiedź oficjalną stronę internetową Mythos-Europe.com.

Wczytywanie...