Przygody na morzu

Ustaw porządnie żagle, aby wykonać zadanie bądź przeżyć niezapomnianą przygodę. Możesz przewodzić własnemu statkowi jako kapitan lub służyć jako członek załogi na statku kogoś innego. Niezależnie od twojej sytuacji, wyprawy w morze są niebezpieczne. W momencie opuszczenia przez ciebie portu, licznik po lewej stronie ekranu zacznie odliczać 60 minut czasu rzeczywistego. W ciągu tego czasu musisz zakończyć swą podróż i powrócić do portu, w przeciwnym wypadku zapasy na twoim statku się skończą. Kiedy tak się stanie, ty oraz twoja załoga będziecie zgubieni na morzu i wszystkie wasze łupy przepadną. Jeśli nie będziesz przyglądał się licznikowi uszkodzeń swojego statku, możesz zatonąć wraz z całą załogą i powrócić do więzienia!

Walki pomiędzy statkami

Morze Karaibskie oferuje ci dość sporo celów, na które możesz zapolować: natrętne statki wojenne Marynarki, dojrzałe do zbioru pełne ładunków statki Kompanii oraz plądrujące wszystko statki nieumarłych szkieletów. Niezależnie od tego czy chcesz, czy nie, możesz wpaść na każdy z tych statków w nieodpowiedniej dla ciebie chwili, jednak piraci tak szybko nie odpuszczają, więc walcz aż do wygranej. Jeśli jesteś kapitanem statku, na którym się znajdujesz, jak najszybciej wydaj odpowiednie komendy. Jeśli jesteś członkiem załogi na statku, najlepszą radą jest dużo praktyki w strzelaniu z armaty.

Będziesz musiał zatopić większość statków, żeby je pokonać, splądrować ich wraki oraz pozyskać jakiekolwiek przedmioty związane z zadaniami. Okręty flagowe muszą jednak zostać przejęte, a ich załogi pokonane w bezpośredniej walce.

Wygrywanie bitwy na morzu

Jedynie okręty flagowe mogą zostać przejęte. Wszystkie pozostałe statki muszą zostać zatopione, abyś wygrał. Zrób porządny użytek z armat na swej łajbie i strzelaj do wroga tak długo, aż nie pójdzie na dno – dopiero wtedy możesz go splądrować i uzyskać to, co potrzebujesz do wykonania zadania.

Przejmowanie okrętów flagowych

Niektóre z postawionych przed tobą zadań będą wymagać od ciebie przejęcia okrętu flagowego. Kiedy zadasz wrogowi wystarczająco dużo obrażeń i na kadłubie jego statku pojawiają się zielone cele, nadszedł czas do ostatecznej konfrontacji! Strzelaj do zielonych punktów i przeskocz na statek wroga w odpowiednim momencie. Jeśli uda ci się pokonać wszystkich członków załogi wroga, statek będzie twój! Przejmij wszystkie kosztowności oraz przedmioty powiązane z zadaniami.

Kompas

Podpowiedź: Statek, który zada najwięcej obrażeń, będzie mieć udostępnioną możliwość przejęcia okrętu flagowego.

Plądrowanie

Nigdy nie wiesz, co możesz zyskać, kiedy pokonasz statek na morzu. Oprócz normalnego ładunku, który może zostać sprzedany, żeby zwiększyć ciężar twojej sakwy, możesz również znaleźć skarby, uratować jeńców bądź zdobyć przedmioty potrzebne do wykonania pewnych zadań.

Dzielenie łupu

Piraci na morzu mogą plądrować tak długo, aż ich statek nie zacznie się uginać pod ciężarem łupu. Kiedy statek powróci do portu, łup zostanie automatycznie podzielony pomiędzy kapitanem a jego załogą. Jednak są pewne warunki.

Każdy członek załogi otrzymuje pełną część łupu za każdy statek, w którego zatopieniu pomógł walcząc. Kapitan oprócz standardowej części łupu, który otrzymuje załoga, otrzymuje również bonus.

Na końcu każdej przygody na morzu, specjalny Panel Misji pojawi się na ekranie pokazując rezultaty wyprawy (wliczając w to ilość oraz typ zatopionych statków, ilość splądrowanych pojemników z łupem oraz status statku wraz z potrzebnymi naprawami). Panel otworzy również wszystkie pojemniki z łupem, identyfikując ich zawartość oraz przeliczając ich wartość na pieniądze, które później zostaną dodane do bogactwa każdego członka załogi. Każdy specjalny łup zostanie wyświetlony w odpowiedniej kategorii Skarbów w Skrzyni Morza każdego członka załogi lub zostanie dodany do Dziennika Zadań, jeśli ma jakieś szczególne znaczenie. Na końcu, podsumowanie pokaże każdemu, ile złota wraz z punktami w rankingu jaki kapitan i każdy członek załogi zyskali.

Ładunek oraz jego zawartości

Istnieją trzy rodzaje ładunku, który możesz uzyskać poprzez pokonanie wroga: Skrzynie, Skrzynie skarbów oraz Skrzynie królewskie. Kiedy zatopisz statek, jego ładunek jest automatycznie zagrabiony i przetransportowany na twój pokład.

Skrzynie

Zawartości Wartość Prawdopodobieństwo rekompensaty
Pszenica 5 sztuk złota 35% szansy
Bawełna 7 sztuk złota 25% szansy
Rum 9 sztuk złota 20% szansy
Żelazo 15 sztuk złota 10% szansy
Kość słoniowa 25 sztuk złota 5% szansy
Jedwab 40 sztuk złota 3% szansy
Przyprawy 90 sztuk złota 2% szansy

Skrzynie skarbów

Zawartości Wartość Prawdopodobieństwo rekompensaty
Sztabki miedzi 25 sztuk złota 75% szansy
Sztabki srebra 50 sztuk złota 20% szansy
Sztabki złota 120 sztuk złota 5% szansy

Skrzynie królewskie

Zawartości Wartość Prawdopodobieństwo rekompensaty
Szmaragdy 90 sztuk złota 80% szansy
Rubiny 140 sztuk złota 15% szansy
Diamenty 250 sztuk złota 5% szansy

Źródło: www.piratesonline.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...