Lokacje

4 minuty czytania

Lokacje

Port Royal

Port Royal skupia w sobie kulturę, cywilizację oraz bogactwo naraz. Jest on bowiem głównym punktem handlu na Karaibach. Nieszczęśliwie dla ucywilizowanych mieszkańców jego położenie sprawia, że jest doskonałym punktem na pirackie najazdy. Nieraz, mimo obecności floty królewskiej w Forcie Charlesa, został zaatakowany. Mieszkają tu Elizabeth Swann oraz Will Turner.

Tortuga

Istnieją tylko dwa słowa, które w pełni mogą przedstawić stan jaki aktualnie tam panuje – kompletne bezprawie. Mimo to wielu nazywa ją domem. Większość z nich to piraci. Jeśli szukasz miejsca do narozrabiania, krótkiej bądź dłuższej bójki czy zaciągnięcia najlepszych w swym fachu szumowin na swój pokład, to trafiłeś idealnie, Tortuga pasuje jak ulał. Bardzo często przebywa tu Jack Sparrow oraz Joshamee Gibbs. Znajdziesz ich w tawernie Wiernej Panny Młodej.

Królewska Głowa

Jedno z niewielu miejsc, które oprócz Portu Royal, tak naprawdę zna dosłownie wszystkie przewinienia Kompanii. To właśnie ta wyspa została wybrana przez Lorda Cutlera Becketa, człowieka, którego imię najczęściej kojarzone jest z Brytyjską Kompanią Wschodnioindyjską, na mały, osobisty fort. Trzymane z dala od szpiegowskich i wścibskich oczu, przewinięcia Kompani pozostają cichym sekretem. Nic w tym dziwnego, że straż Kompanii sprawia, iż dostanie się na wyspę jest piekielnie trudne, a co dopiero wydostanie się z niej.

Kompas

Podpowiedź: Tylko osoby z nieograniczonym kontem mają dostęp do tego miejsca.

Padres del Fuego

Kolejna pełna skarbów wyspa, kojarzona głównie ze znajdującym się na niej wulkanem. Kontrolę nad wyspą sprawuje gubernator Don Victorio. Piraci oraz poszukiwacze przygód często przybywają tutaj, aby podjąć próbę odnalezienia legendarnych, zagubionych gdzieś skarbów. 'Gdzieś', bowiem skomplikowany system jaskiń znajdujących się pod wulkanem nie pozwolił nikomu na chociażby bliższe określenie położenia skarbów. Mieszkańcy tej wyspy nie przepadają za piratami, będąc wdzięcznym każdemu kto obroni ich przed sługusami Jollyego Rogera. Kolejnym zmartwieniem mieszkańców jest niedawno powstała kopalnia, o bliżej nieokreślonym celu, którym na pewno nie jest tylko i wyłącznie wydobywanie surowców...

Kuba

Tajemnicze i z pewnością trudne do przebycia moczary, otaczające rzekę Pantano są miejscem zamieszkanym przez Tia Dalmę. Pobierzesz tutaj wiele istotnych lekcji m.in. czarnej sztuki Voodoo, co wydaje się być wystarczającym argumentem, by często się tu zjawiać. Jednakże moczary wypełnione są złowróżbnymi znakami oraz wieloma przeciwnikami, kreaturami wysłanymi przez Jollyego Rogera, który zawsze będzie się starał w czymś przeszkodzić. Istnieje również możliwość napotkania na swej drodze szczątków ponownie powołanych do życia piratów. Szczątków, bowiem nie wszystkim szczęśliwa droga tam i z powrotem jest pisana.

Isla de Cangrejos

Wyspa wyróżniająca się nie tylko hiszpańskim imieniem, ale również i swoimi mieszkańcami, których pospolitymi raczej nazwać nie można. Isla de Cangrejos jest bowiem kolejnym domem dla nieumarłych, tym razem francuskich. Powołani zostali oni do 'życia' przez Jollyego Rogera w jednym celu – uzyskania w końcu pełnej kontroli nad Karaibami. Nieumarłych przed zgładzeniem kogokolwiek, kto postawi swą nieszczęsna stopę na tej ziemi nie zatrzyma absolutnie nic. Jeśli zapomnisz zabrać ze sobą kompanów podczas wyprawy na tę wyspę, to nie mów później, że nikt cię nie ostrzegał.

Wyspa Poderżniętego Gardła

Nietrudno jest zgadnąć przez kogo zamieszkiwana jest teraz owa wyspa. Dużo trudniej wpaść na to, dla kogo domem kiedyś była. Opanowana niegdyś przez kraby, została przejęta jak wiele innych, przez mnożące się i rosnące w siłę armie Rogera. Obecnie główni wrogowie, których z pewnością bez trudu można spotkać na wyspie, to oczywiście Nieumarli Bandyci, Szamani oraz naturalnie – Piraci. Chodzą również pogłoski o hiszpańskich Bandytach, Konkwistadorach, jak i pewnych Kapitanach, którzy zawarli umowę z Jollym. Podczas wyprawy najważniejsza jest jednak ostrożność i docenianie przeciwnika – zwłaszcza tego, który jest dobrze uzbrojony i nie ma żadnych dobrych intencji.

Dzikie wyspy

Na karaibskich wodach znajduje się wiele maleńkich wysepek. Niektóre z nich ukrywają wiele zapomnianych skarbów, inne są domem dla pustelników, kolejne to maleńkie pustynie, a jeszcze inne są kryjówkami dla mrocznych zastępów Jollyego Rogera.

Ile D'Etable De Porc (francuska)

Lenno, którym stała się ta kiedyś dzika i nieznana wyspa, kojarzone jest z jedną, charakterystyczna personą – Kapitanem le Porc. Jedynym jego celem jest pokrzyżowanie, choćby najmniejszych planów sąsiadującego hiszpańskiego kapitana – Garcia de Avaricia. Le Porc cały czas potrzebuje piratów, którzy pływaliby z dumą pod francuską flagą, niszcząc wszystkich hiszpańskich wrogów. Twojej pomocy jednak Garcia potrzebuje do czegoś innego. Jest tym gromadzenie jak największej ilości tego, co Garcia obdarza bardzo żywym uczuciem – złota oraz rumu.

Isla De La Avaricia (hiszpańska)

Miejsce, z którego każdy kto szybko się nudzi chciałby jak najszybciej uciec. Bowiem pozornie na wyspie można jedynie odwiedzić tawernę, naprawić własną łajbę czy posłuchać o zapomnianych piratach skrywających się w nielicznych chatkach. Gdyby się jednak miejscu przyjrzeć dokładniej, nie trudno zauważyć, że jest ono jednym z dwóch głównych wysp, które biorą czynny udział w prywatnej wojnie pomiędzy dwoma kapitanami – samym przywódcą Isla De La Avaricia i jego francuskim przeciwnikiem le Porc. Jeśli zdecydujesz się na wzięcie udziału w tej wojnie po hiszpańskiej stronie upewnij się, że do pojedynku PVP, okręt przeciw okrętowi, zabierzesz ze sobą całą swą załogę.

Forty marynarki

Większość z zamieszkanych wysp Karaibów posiada forty marynarki, które pilnują bezpieczeństwa mieszkańców – przynajmniej do pewnego stopnia. Mimo zagrożenia pochodzącego od Jollyego Rogera, marynarka wydaje się tym nie przejmować i bardziej koncentrować na zwalczaniu piractwa. Dla własnego dobra pamiętaj, aby być ostrożnym, dobrze uzbrojonym bądź przygotowanym na wydanie niezłej sumy na przekupstwo.

Gdy nie dopisze ci szczęście i przegrasz walkę, automatycznie wylądujesz w najbliższym więzieniu. Jeśli podczas niej przebywałeś na morzu, to zanim twój statek pójdzie na dno, cała twa załoga może wylądować razem z tobą w więzieniu.

Źródło: www.piratesonline.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...