Icewind Dale

Aktualizacja działu Icewind Dale

Dodał: , · Komentarzy: 0
icewind dale

Klasyka zawsze w cenie! Tak uważa Medivh i trudno się z nim nie zgodzić. Dlatego też facet postanowił kolejny raz zrobić coś kreatywnego i rozpoczął projekt systematycznej rozbudowy działu poświęconego kultowemu "Icewind Dale". Pierwsze efekty możemy obserwować już dziś!

Pierwsza paczka artykułów skupia się na kompleksowym opisie mieszkańców Easthaven, a także przeklętego przez los Kresselacka. Nie zabrakło też miejsca na kwestie związane z bestiariuszem i taktyką walki – te traktują o demonicznej Yxunomei oraz liszu Terikanie.

Hogwarts Legacy
hogwarts legacy

Trzeba przyznać, że komputerowa gra fabularna umiejscowiona w uwielbianym przez fanów uniwersum Harry’ego Pottera to znakomity pomysł a sama zapowiedź “Hogwarts Legacy” okazała się jednym z największych hitów ostatnich dni. Rozległy świat pozwalający na szereg aktywności, możliwość nauki magii i odkrywania zakamarków szkoły czarodziejów wraz z okolicami czy piękna oprawa wizualna to coś, co wzbudziło entuzjazm społeczności. Zarówno fanów serii o pociesznym czarodzieju, jak i miłośników elektronicznej rozrywki.

Okazuje się jednak, że nie wszyscy są zachwyceni wspominaną zapowiedzią. Część społeczności już zaczęła namawiać do otwartego bojkotu gry i torpedowania pracy developerów. Powodem jest osoba J.K. Rowling, twórczyni uniwersum, której wypowiedzi z ostatnich miesięcy wzbudziły kontrowersje i zostały uznane za transfobiczne.

Cyberpunk 2077
cyberpunk 2077,geralt,wiedźmin
Dzięki Geralt...

...a wszystko de facto przez wspomniane zwieńczenie przygód Geralta z Rivii. Studio CD Projekt RED kompleksowo przeanalizowało dane, które uzyskało od graczy, a także wzięło pod uwagę informacje zwrotne, jakie dostawało od swojej społeczności. Wniosek był jeden – gracze uznali, że główny wątek fabularny w “Wiedźminie 3” był stanowczo za długi i wielu z nich z tego konkretnego powodu postanowiło go nie ukończyć.

Przeglądając dane możemy zauważyć, że mnóstwo osób dotarło bardzo daleko, ale jednak nie udało im się dotrzeć do zakończenia przygody. Pragniemy, aby wszyscy poznali całą opowieść, więc skróciliśmy główny wątek fabularny.

zdradził Patrick K. Miles, straszy projektant zadań w studiu CD Projekt RED
Deus Ex: Bunt Ludzkości
deus ex: bunt ludzkości

Dzięki długiej, mozolnej, tytanicznej i okraszonej hektolitrami potu pracy Couruna, do naszych zasobów trafiła kompleksowa solucja zdradzająca wszystkie tajniki wersji reżyserskiej "Deus Ex: Bunt Ludzkości". Materiał jak znalazł dla tych, którzy od dłuższego czasu pragnęli sobie odświeżyć tego zacnego klasyka i odpowiednio wczuć się w cyberpunkowe klimaty przed listopadową premierą "Cyberpunk 2077".

Dodatkowo, jakby jeszcze tego było mało, nasz niestrudzony redaktor postanowił przybliżyć nam osiągnięcia, jakie możemy uzyskać w dodatku "Zaginione Ogniwo", jak również osobę tajemniczej Netanyi Keitner, której ścieżki łączą się z tymi Jensena we wspomnianym rozszerzeniu. Miłego czytania!

Cyberpunk 2077
cyberpunk 2077

Do premiery “Cyberpunk 2077” pozostały już tylko dwa miesiące. Rzecz jasna licząc, że tym razem nie otrzymamy przykrej niespodzianki od naszych rodaków na kilka tygodni przed premierą. Niemniej, prognozy są optymistyczne i wszystko wygląda na to, że listopadowy debiut kolejnego dziecka CD Projekt RED jest niezagrożony.

Polacy coraz mocniej podgrzewają atmosferę i cyklicznie zalewają nas nowymi materiałami prosto z gry. Kolejny odcinek programu Night City Wire zaprezentował nam serię ruchomych pocztówek prosto z niebezpiecznego miasta, w którym przyjdzie żyć protagoniście, a także jego średnio gościnnych lokatorów – gangów i ich stref wpływu.

Na deser – oficjalne wymagania sprzętowe wersji dedykowanej platformie PC.

Ghost of Tsushima

Recenzja gry Ghost of Tsushima

Dodał: , · Komentarzy: 0
Ghost of Tsushima

W marcu 2014 roku, parę miesięcy po premierze Playstation 4, ukazała się pierwsza gra studia Sucker Punch na nową generację konsol. Infamous Second Son była solidną kontynuacją serii lubianej przez graczy. Podobnie było z jej mini-kontynuacją Infamous First Light, która ukazała się parę miesięcy później. Następnie… cisza. Żadnych wieści o nowych grach, doniesienia o zwolnieniach i skasowanych projektach. Czarne chmury wisiały nad studiem aż do drugiej połowy 2017 roku, gdy zapowiedziano ich nową produkcję, zatytułowaną "Ghost of Tsushima". Na premierę musieliśmy czekać kolejnych parę lat. Oj, warto było poczekać.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 jednak z mikrotransakcjami

Dodał: , · Komentarzy: 0
cyberpunk 2077

Spokojnie jednak, te mają być tylko w trybie dla wielu graczy i zostaną tak zaprojektowane, aby wszystkim graczom nie przeszkadzała ewentualność dodatkowego wydawania pieniędzy. Zadanie to z całą pewnością nie będzie łatwe, bo trudno uniknąć pewnego poczucia niesprawiedliwości i nachalnego wyciągania naszych oszczędności z portfela przy równoczesnym stworzeniu pociągającego systemu, którego finansowanie ma sens. Wiele pułapek i zagrożeń, choć przykład takich “Path of Exile” czy “Guild Wars 2” pokazuje, że się da.

Adam Kiciński, w rozmowie z inwestorami, tłumaczył cel, jaki przyświeca studiu w tym działaniu.

System Shock

Nowe materiały z remake'a System Shock

Dodał: , · Komentarzy: 0
system shock

Kultowa marka nie ma po latach łatwo i w ostatnich miesiącach przeżywała spore perturbacje. “System Shock 3” był na granicy ostatecznego wylądowania w koszu, gdy okazało się, że studio OtherSide przeżyło rewolucję związaną z brakiem kapitału i większość zespołu zaangażowanego w ten projekt pożegnała się z robotą. Natomiast prace nad remakem pierwszej części gry szły jak krew z nosa i też nie obyło się tutaj bez problemów.

Jednak wygląda na to, że najgorsze minęło. Kontynuację sagi uratował chiński Tencent, natomiast harmonogram prac nad świeżą edycją "jedynki" ruszył z kopyta, czego potwierdzeniem są dwa nowe materiały z rozgrywki zaprezentowane przez Nightdive Studios. Pierwszy z nich skupia się na klimatach gore i związany jest z rozczłonkowaniem ciał przeciwników, natomiast drugi pokazuje w działaniu tryb Cyberspace, który doczekał się sporych zmian.

Diablo II
andrzej gawroński

Jak poinformowała stroną Widzę Głosy, obecnie jedno z najlepszych źródeł informacji o aktorach dubbingowych, wczoraj odszedł od nas Andrzej Gawroński. Artysta zmarł w wieku 85 lat, przyczyny śmierci nie zostały podane do publicznej wiadomości.

Jest to o tyle bolesna i druzgocącą wiadomość, ponieważ Pan Andrzej był prawdziwym tytanem dubbingu. Do legendy polskich lokalizacji przeszła jego ikoniczna rola jako Deckard Cain w serii “Diablo”, któremu nadał charakterystyczną chrypkę i uchwycił ogrom doświadczeń, jakie przeszła ta postać. Poza tym jego głos w grach mogliśmy usłyszeć w “Wiedźminach”, “Dragon Age: Początek” czy “The Elder Scrolls V: Skyrim”, czyli gigantycznych lokalizacjach, o których jednak można pisać jedynie w samych superlatywach.

Aktor nie ograniczał się tylko do gier i był niesamowicie aktywny w dubbingu animacji, jak również bajek, gdzie jego praca głosem to po prostu nienaruszalny i godny czci pomnik. Ba, ponad 800 (!!!) ról w różnorakich filmach i serialach mówi samo za siebie. Maruda w “Smerfach”, Kojot ze “Zwariowanych Melodii” czy Eustachy w “Chojraku”, to dla wielu głosy dzieciństwa, lecz zapewne każdy z nas znajdzie jeszcze kilka perełek, które akurat jemu wryły się w pamięć.

Dziękujemy za wszystko, pozostaniesz na zawsze w naszej pamięci.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
wiedźmin 3,rhosyn

Chociaż premiera "Wiedźmin 3: Dziki Gon" miała miejsce już ponad pięć lat temu, tytuł ten wciąż zaskakuje graczy kolejnymi ciekawostkami. Jednym z motywów, wokół których możemy snuć jedynie domysły, jest sprawa Rhosyna. Wiąże się z nim również pewne, jak się zdaje, niemal nieznane szerzej odwołanie do "Przygód dobrego wojaka Szwejka".

Wczytywanie...