Torchlight III
torchlight 3

Choć gracze są bardzo dalecy od zachwytów nad najnowszym “Torchlightem” i gra w fazie Early Access dawała więcej wątpliwości niż nadziei na przyszłość, to ta w końcu umiera ostatnia. Trzeba po cichu liczyć, że cykl będący kiedyś największym konkurentem do zrzucenia z tronu serii “Diablo”, w końcu podniesie się z kolan, a premierowa łatka pozwoli całkowicie uwolnić potencjał trzeciej części.

Pożyjemy, zobaczymy. Studio Echtra Games potwierdziło dzisiaj, że “Torchlight III” wyjdzie z fazy Wczesnego Dostępu już 13 października, a co za tym idzie – dostaniemy wtedy kompletny produkt. Na graczy czekają 4 klasy postaci z pięcioma potencjalnymi różnymi relikwiami, które dają bohaterowi unikalne moce i zdolności. Oprócz przemierzania różnorodnych lochów, wybijania tabunów potworów i zbierania epickiego wyposażenia, gracz otrzyma możliwość stworzenia, a także rozbudowania własnego fortu.

Zainteresowani?

Inne
brian fargo

Po dołączeniu do rodziny Microsoftu studio inXile otrzymało zastrzyk adrenaliny prosto w serce i nowe życie. Developerzy słusznie jednak wywnioskowali, że nic nie dostaje się za darmo i trzeba ostro wziąć się do roboty. Jak informuje Brian Fargo, szef studia, po premierze “Wasteland 3” ekipa nie zwalnia tempa i obecnie pracuje nad dwoma nowymi cRPG.

Pracujemy nad dwoma niesamowitymi cRPGami. Szkoda, że to zajmuje aż tak wiele czasu...

odpowiada Brian Fargo.

Póki co nie wiemy wiele ponad to. Jeden z projektów jest w bardzo wczesnym etapie pre-produkcji i z całą pewnością zanim dowiemy się o nim cokolwiek miną długie miesiące, jak nie lata. Cóż, pozostaje nam zatem uzbroić się tylko w cierpliwość.

Final Fantasy XVI
final fantasy xvi

Choć pierwsze informacje o kontynuacji zdecydowanie najdłuższego, lecz przy okazji jednego z najznamienitszych, cyklów w historii komputerowych gier fabularnych zostały przyjęte przez fanów entuzjastycznie, to w morzu pochwał pojawiło się kilka sceptycznych głosów. Niemała grupka fanów zgodziła się, że owszem – tytuł zapowiada się naprawdę wyśmienicie – lecz daleko mu do tego, czego można oczekiwać od produkcji nowej generacji. Przede wszystkim pod względem oprawy wizualnej.

Naoki Yoshida, producent gry, postanowił odnieść się do tych zarzutów podczas transmisji Tokyo Game Show 2020. Stwierdził, że nie jest ślepy na komentarze graczy i cieszy się, że może ich teraz uspokoić. Grafika na zwiastunie prezentowała oprawę w czasie rzeczywistym i tak jak się obecnie prezentuje na ekranie telewizora, bez dodatkowych efektów i bajerów, które tylko mamiłyby gracza i nie ukazywały faktyczne wyglądu gry. Dodatkowo, do premiery pozostało jeszcze trochę czasu i “Final Fantasy XVI” z pewnością będzie piękniejszy.

NieR: Automata

Znamy datę premiery remasteru gry NieR

Dodał: , · Komentarzy: 0
nier replicant

W marcu Square Enix zapowiedziało remaster gry "NieR", czyli prequelu bardzo udanej i popularnej produkcji "NieR: Automata". Dziś na targach Tokyo Game Show poznaliśmy datę premiery, którą ustalono na 23 kwietnia 2021 roku dla wersji na Xbox One i Playstation 4 oraz dzień później na PC. Studio Toylogic podzieliło się również zwiastunami prezentującymi odświeżone lokacje oraz system walki.

Baldur's Gate III
baldur's gate 3

Tak, tak… Będą romanse i twórcy nawet pokusili się o sceny seksu. Nawet, jeżeli jesteś gnomem iluzjonistą i zakochałeś się w elfiej kapłance. Albo na odwrót. Nie ma żadnych przeszkód, a niezależnie od historii naszego bohatera sfera uczuciowa ma odgrywać ważną rolę w podróży.

System relacji przywodzi na myśl to, co mogliśmy doświadczyć w “Baldur’s Gate II” w połączeniu z obozowaniem znanym chociażby z “Dragon Age: Początek”. Na naszej drodze spotkamy szereg charakterów, które normalnie nie miałby ze sobą wiele wspólnego i ich drogi raczej by się nie przecięły, ale łączy ich misja, a także dolegliwość, jaką uraczyli ich Łupieżcy Umysłu. No, a od dawna wiadomo, że wspólnota zainteresowań i krzywd najlepiej cementuje.

Dobble. Kraina Lodu II

Dobble. Kraina Lodu II – recenzja gry karcianej

Dodała: , · Komentarzy: 0
dobble. kraina lodu ii

"Dobble" to uznana marka, która w latach 2018-2019 zdobyła tytuł najpopularniejszej gry w Wielkiej Brytanii. Doczekała się wielu popkulturowych wersji, więc warto sprawdzić, czy "Dobble" oraz "Kraina Lodu II" będzie udanym połączeniem, czy okaże się mariażem trudnym do strawienia?

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas 2? Obsidian nie wyklucza niczego

Dodał: , · Komentarzy: 0
fallout: new vegas

Mokry sen każdego fana klasycznych “Falloutów” i dalszego rozwijania historii Zachodniego Wybrzeża postapokaliptycznych Stanów Zjednoczonych.

Jak doskonale wiemy, szmat czasu temu Obsidian nawiązał współpracę z Bethesdą, która posiada prawa do marki “Fallout”. Efektem tej krótkiej przyjaźni był “New Vegas”, mający swoje mankamenty i problemy, ale przez wielu został uznany za jedną z najlepszych i najciekawszych części w historii serii. Feargus Urquhart wraz z zespołem byli mocno zainteresowani kontynuowaniem prac nad uniwersum “Fallouta”, po głowie chodziło im nawet kilka pomysłów, ale pożarli się z Toddem Howardem i spółką o pieniądze. Konkretnie o premię finansową, do której uzyskania zabrakło Obsidianowi 1% więcej w kwestii średniej ocen gry na Metacriticu. Sytuacja była tak tragiczna, że twórcy “New Vegas” borykali się z ogromnymi problemami finansowymi i byli przez to na granicy upadku. O kontynuowaniu współpracy nie było więc mowy, a okazjonalne szpile były wbijane cyklicznie.

...jednak teraz oba zespoły stanowią jedną wielką rodzinę i całkiem możliwe, że papa Microsoft szybko pogodzi zwaśnione strony, aby upichcić coś wyjątkowego.

Inne
microsoft,bethesda

W kontekście branży gier komputerowych to wydarzenie porównywalne do zrzucenia bomby atomowej na Hiroszimę. Dzień, który na zawsze zmieni elektroniczną rozrywkę. Szok, niespodzianka i niedowierzanie. Microsoft, a co za tym idzie – Xbox i PC – zyskały portfolio godne galerii sztuki.

The Elder Scrolls, Fallout, Dishonored, Wolfenstein, Starfield czy Doom. To marki, które nie trzeba przedstawiać. Teraz stanowią własność Giganta z Redmond. Transakcja opiewa na bagatela 7.5 mld dolarów, czyli trzy razy więcej niż wynosiła suma za przejęcie lukratywnego Minecrafta, a także całego studia Mojang. Rzecz jasna przejęcie Bethesdy wiąże się z zakupem zespołów, które jej podlegały, m.in. id Software, Arkane, MachineGames czy ZeniMax Online Studios.

Wczytywanie...