Amazońska szabla
Zgodnie z legendą Amazonek, pobożne wojowniczki otrzymały tę broń jako dar od Rondry, ich bogini wojny.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+6
 - Premia siły: 11/3
 - Premia oręża: 1/0
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 2000
 - Ciężar: 1.875 kam.
 
Arbach
Orkowej roboty sejmitar z płonącym ostrzem.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+5
 - Premia siły: 11/3
 - Premia oręża: 0/-2
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 1200
 - Ciężar: 2.5 kam.
 
Tasak
Niezależnie od tego, czy twoja ścieżka prowadzi cię przez kolczaste zarośla, dżunglę bądź podszycie leśne, tasak jest niezbędną bronią na jakiejkolwiek wyprawie.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+2
 - Premia siły: 13/3
 - Premia oręża: 0/-2
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 120
 - Ciężar: 2.25 kam.
 
Kordelas
Robocze narzędzie dla żeglarzy i przewoźników, którzy używają go do cięcia lin i rąbania drewna.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+3
 - Premia siły: 13/4
 - Premia oręża: 0/0
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 160
 - Ciężar: 1.75 kam.
 
Pieśń Ognia
Mistrzowsko wykuta szabla w żarze Ognistego Wodospadu. Broń w dłoni nie waży więcej od piórka i smukła klinga jest ostra jak brzytwa.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+10
 - Premia siły: 11/3
 - Premia oręża: 2/0
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 0
 - Ciężar: 1 kam.
 
Kurkumiańska szabla
Potężny sejmitar.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+4
 - Premia siły: 12/3
 - Premia oręża: 0/0
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 800
 - Ciężar: 2.25 kam.
 
Zardzewiały tasak
Zardzewiały i wyszczerbiony.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+1
 - Premia siły: 13/3
 - Premia oręża: -1/-2
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 40
 - Ciężar: 2.25 kam.
 
Szabla
Zgodnie z legendą Amazonek, pobożne wojowniczki otrzymały tę broń jako dar od Rondry, ich bogini wojny.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+4
 - Premia siły: 12/4
 - Premia oręża: 0/0
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 380
 - Ciężar: 1.5 kam.
 
Szabla Żmija
Archaiczna szabla, mistrzowsko wykuta z ostrego jak nóż zęba Purpurowego Japhgura.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+8
 - Premia siły: 11/4
 - Premia oręża: 0/-1
 - Zasięg: 1.1 m
 - Wartość: 12000
 - Ciężar: 1 kam.
 - Efekt: WA/WP +1 i zwiększa o 5% szansę zadawania ran.
 
Rozpieczętowywacz
Niezwykła, myśliwska broń z krainy Lodowych Elfów.
- Rodzaj oręża: Broń jednoręczna
 - Umiejętność: Szable
 - Obrażenia: 1K+5
 - Premia siły: 11/3
 - Premia oręża: 0/-1
 - Zasięg: 1.0 m
 - Wartość: 2000
 - Ciężar: 1.75 kam.
 
Źródło: GameBanshee.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz