Sztylet Kultystów
Ostrze pokryte śmiercionośną toksyną. Broń przeznaczona dla skrytobójcy, nie dla honorowego wojownika.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+2
- Premia siły: 12/5
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 40
- Ciężar: 0.5 kam.
Sztylet
Uniwersalna broń podręczna niemal każdego mieszkańca Aventurii.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+1
- Premia siły: 12/5
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 200
- Ciężar: 0.5 kam.
Dirk
Bardzo często spotykany w rękach doświadczonych rozbójników.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+3
- Premia siły: 12/4
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 450
- Ciężar: 0.75 kam.
Smoczy kieł
Jeśli zawierzać legendom, pierwsze sztylety tego typu faktycznie tworzono ze smoczych zębów. Dziś jednakże, wszystkie sztylety temu podobne są wytwarzane z dobrej, krasnoludzkiej stali i mają lepsze wyważenie.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+4
- Premia siły: 11/4
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 1200
- Ciężar: 1 kam.
Nóż elfiego łowcy
Nóż do polowań jest doskonale przystosowany do cięcia mięsa zwierząt. Jest również dobrą bronią.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+2
- Premia siły: 12/4
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 600
- Ciężar: 0.75 kam.
- Stałe efekty: NóżPeLong
Cierń Ognia
Ten sztylet został wykuty przez mistrza rzemiosła w żarze Ognistego Wodospadu. Migoczący metal trudno dojrzeć, gdy sztylet trzymany jest w ręce, a cienkie ostrze jest tak ostre, że należy się obchodzić z nim z należytą ostrożnością.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+8
- Premia siły: 12/4
- Premia oręża: 1/0
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 0
- Ciężar: 0.375 kam.
Nóż kuśnierza
Bardzo ostry nóż kuśnierski o niezwykłym kształcie. Doskonały do zdejmowania skóry ze zwierzyny.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+0
- Premia siły: 12/6
- Premia oręża: -2/-3
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 100
- Ciężar: 0.25 kam.
- Stałe efekty: Premia Znajomości Zwierząt (2)
Ciężki sztylet
Ten sztylet jest popularną bronią szlachty i oficerów, lecz nie stronią od niego również te bardziej podejrzane osobistości.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+2
- Premia siły: 12/4
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 150
- Ciężar: 0.75 kam.
Nóż
Narzędzie pracy wilków morskich, używany do cięcia lin i drewna.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+0
- Premia siły: 12/6
- Premia oręża: -2/-3
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 10
- Ciężar: 0.25 kam.
Wakif Nasreddina
Dłuższy lekko zakrzywiony sztylet jest marką rozpoznawczą skrytobójców Novadi. Ostrze pokryte zabójczą trucizną. Efekt: CO test -8 lub 50% szansy na AV, PA, RC trucizny minus 3 co 300 sekund i 1k4+1 obrażeń trucizny.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+1
- Premia siły: 13/4
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 1000
- Ciężar: 0.75 kam.
Sztylet wulkanicznego szkła
Wycięty z czarnego szkła wulkanicznego. Dzięki magicznym rytuałom utwardzony na tyle, że nie da się go złamać ni ukruszyć. Broń działa jak soczewka mocy magicznych Druidów.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K6+-1
- Premia siły: 12/5
- Premia oręża: -2/-3
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 2
- Ciężar: 0.75 kam.
Nożyk do drewna
Unikalny nożyk do rzeźbienia w drewnie, fachowo wykuty przez elfy. Falistą klingę noża przyozdobiono grawerunkami. Narzędzie to jest tak ostre, iż łucznik go używający ma ułatwione zadanie.
- Umiejętność: Sztylety
- Obrażenia: 1K
- Premia siły: 12/6
- Premia oręża: -2/-3
- Zasięg: 1 m
- Wartość: 100
- Ciężar: 0.25 kam.
- Stałe efekty: Premia Łukmistrzostwa (3)
Źródło: GameBanshee.com
Komentarze
Dodaj komentarz