
Nowy konkurs na GameExe! Do wygrania jeden z czterech egzemplarzy książki Diablo. Wojna grzechu: Fałszywy prorok. Aby wziąć udział wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Na zgłoszenia czekamy do 12 marca.

Nowy konkurs na GameExe! Do wygrania jeden z czterech egzemplarzy książki Diablo. Wojna grzechu: Fałszywy prorok. Aby wziąć udział wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Na zgłoszenia czekamy do 12 marca.

Magia jest w systemie D&D potężną siłą. Dobry czarownik jest w stanie rozstrzygnąć na swoją korzyść wynik każdego starcia. Dlaczego zatem w poradniku została sprowadzona do tak podrzędnej roli? Szukając odpowiedzi warto zajrzeć najpierw do warsztatu majstra, a później zerknąć na dodatki.
Zakładam, że czytelnik ma podstawową orientację w tak popularnym systemie jak D&D i nie muszę rozwodzić się na temat zalet Zbroi maga, Lustrzanych odbić, Kamiennej skóry...
Dygresji o magii ciąg dalszy...
Fantastyczny wybór dla gracza mającego pojęcie o systemie gry. Przy odpowiednio dobranym zestawie czarów wzmocnionym metamagicznymi atutami zmiata przeciwników z powierzchni...

Gra "Portal Knights", czyli wesołe cRPG developerów z studia 505 Games, pojawiła się na steamowej usłudze Early Access. Twórcy obiecują wsłuchiwania się w głos społeczności i kształtowanie na jego podstawie przyszłości gry. Oprócz tego proszą graczy o dzielenie się swoimi przygodami oraz bohaterami z społecznością i samymi twórcami.

Niespełna siedem lat trwała produkcja gry "Grim Dawn" od studia Crate Entertainment – firmy odrodzonej po upadku studia Iron Lore, zajmującej się wsparciem rozwoju "Titan Quest". Wreszcie jednak udało się doprowadzić projekt do końca. Tytuł właśnie wylądował na Steamie i w tej chwili dostępny jest wyłącznie w wersji cyfrowej – edycja pudełkowa nie została póki co zapowiedziana.

Na platformach Steam i GOG.com oraz w serwisie Humble Store pojawiła się wersja demonstracyjna gry "Shadwen", będącej skradanką produkcji studia Frozenbyte. W dzisiejszych czasach już samo udostępnienie dema gry jest dużym ukłonem w stronę graczy, ale w tym przypadku deweloperzy zdecydowali się na jeszcze jeden krok.

Premiera 10. sezonu "Z Archiwum X" była ważnym wydarzeniem w telewizji. Wreszcie, po 14 latach (nie liczę nietrafionego filmu pt. "Chcę wierzyć"), agenci Fox Mulder i Dana Scully wracają do rozwiązywania paranormalnych, trudnych do wyjaśnienia spraw. Z tej okazji udało się zebrać starą obsadę z Davidem Duchovnym i Gillian Anderson na czele, obok których znaleźli się Mitch Pileggi (Walter Skinner) i William B. Davis (Palacz). Za sterami nie mogło zabraknąć Chrisa Cartera, głównego twórcy serialu. Widzowie nie zawiedli, oglądalność dopisała, już mówi się o zamówieniu następnej serii – wydawałoby się więc, że odnotowano sukces, przynajmniej finansowy. Czy pod względem jakości nowe "Z Archiwum X" również można uznać za udane?



Na Reddicie pojawiło się więcej szczegółów dotyczących nadchodzących zmian w "Fallout 4" chodzi survival mode, który ma się niedługo pojawić w wersji beta. Użytkownik o nicku ShaneD35 podsumował swoją wiedzę. Według niej survival mode zapewni, że będziecie umierać częściej, szybciej, wcześniej i z wielu, całkiem nowych powodów.
Pytanie czy przez te zmiany "Fallout 4" nadal będzie można nazwać cRPGiem? Czy może stanie się kolejnym survivalowym tytułem, w którym bardziej musisz uważać na to, czy biegając w kółko nie połamiesz nóg, zamiast cieszyć się postapokaliptyczną przygodą?

Informacja prasowa
„Wartka akcja, trudne wyzwania, niesamowite przygody. To prawdziwie męska powieść w Uniwersum, a jednocześnie pierwsza część trylogii, która jeszcze dalej przesuwa granice postapokaliptycznego świata” – tak o powieści pisze sam Dmitry Glukhovsky.
Do każdego egzemplarza książki „Prawo do użycia siły” jest dołączony gratisowo zbiór opowiadań laureatów konkursu na najlepsze opowiadanie w Uniwersum Metro 2033 pt. „Echo zgasłego świata”.