Skyshine's BEDLAM

Ogromny update dla Skyshine's BEDLAM

Autor: Michał "Mikeal" Kostrzewa · Opublikowano: czwartek, 17 marca 2016

Wydane w zeszłym roku "Skyshine's BEDLAM" zebrało mieszane oceny. Recenzenci chwalili klimat, styl graficzny i pomysł, ale walka oraz niektóre elementy gameplay'u strasznie kulały. Aby zaradzić tym niedogodnościom twórcy współpracując z społecznością wydali ogromny update mocno zmieniający wiele aspektów gry. Pełną listę zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa.

skyshine's bedlam

Nowa mechanika starć

  • Możliwość wykonania kosztującej 2 PA akcji drużynowej
  • Koszt ruchu zmniejszony do 1 PA
  • Atak bez poruszania się kosztuje 2 PA i zadaje 100% obrażeń
  • Atak po wykonaniu ruchu kosztuje 1 PA i zadaje 60% obrażeń
  • Zmniejszono koszt używania super broni Dozera
  • Dodano opcję "Zakończenia Tury"
  • Zmieniono działanie Blitzu w trybie Arcade
  • Możliwość wyłączenia części zmian w opcjach

Gameplay

  • Ulepszone AI wrogów
  • Możliwość gry każdą frakcją występującą w grze
  • Nowe jednostki elitarne dla każdego Dozera
  • Większe możliwości kompletowania załogi
  • Przerobiona kampania i tryb Arcade
  • Ulepszono i zwiększono ilość zdarzeń losowych
  • Przebudowano system zagrożenia
  • Szarża Rabusia została dodana do listy umiejętności wrogich i przyjaznych Rabusiów
  • Ulepszono kontratak Rewolwerowca

Nowa zawartość

  • Nowe skórki dla członków wszystkich frakcji
  • 72 nowych członków załogi, zarówno weteranów jak i żółtodziobów
  • 5 nowych Dozerów po jednym dla każdej frakcji
  • 5 nowych jednostek elitarnych w tym sam Mechanik
  • Członkowie załogi noszą teraz imiona po donatorach gry i członkach społeczności
  • Przebudowane pole bitwy ma dawać dużo radości

Zmiany ogólne

  • Naprawione często występujące bugi
  • Dla lepszej jakości zredukowano animacje Dozera podczas podróży
  • Podczas starć surowce są ułożone w bardziej dogodnych dla gracza miejscach

Coś mi mówi, że teraz "Skyshine's BEDLAM" będzie dla graczy znacznie przyjemniejsze niż w dniu premiery.

Komentarze

Parto · piątek, 18 marca 2016, 15:47
+1
Spore te zmiany, zawsze miło widzieć jak twórcy gier słuchają graczy i robią na ich podstawie spore zmiany

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...