15 lipca to dla Polaków dzień glorii i chwały. Oto cnotliwy i bohaterski król Władysław Jagiełło rozbił w walnej bitwie pod Grunwaldem samego wielkiego mistrza Zakonu Krzyżackiego – butnego Ulricha von Jungingena. Wydarzenie to ukazało siłę oraz solidarność naszego narodu i nacji sprzymierzonych w obliczu rażącej niesprawiedliwości i zagrożenia tak umiłowanej przez nas wolności. Wiktoria umocniła też pozycję Polski na ówczesnej arenie międzynarodowej – wyniosła dynastię jagiellońską do rangi najważniejszej na kontynencie oraz sprawiła, że przez kilkaset lat absolutnie nikt nie śmiał negować potęgi naszego królestwa. Do rangi symboli tej chwalebnej bitwy urosły „dwa nagie miecze” i rzucenie przed obliczem polskiego władcy 51 chorągwi krzyżackich.
Kto by pomyślał, że blisko 600 lat później i to do tego w tym samym dniu, nasi niemieccy przyjaciele podarują nam równie wartościowe zdobycze. Jednakowoż zamiast „wojny polsko-krzyżackiej” otrzymaliśmy świeże informacje o „Dragon Age 2”. Zamiast pary nagich mieczy otrzymaliśmy dwa nowe screeny z gry, a sztandary zastąpiły szkice koncepcyjne (w liczbie dziewięciu).
Otóż 27 lipca do germańskich kiosków trafi najnowszy numer czasopisma GameStar. Oczywiście w tak renomowanym piśmie nie mogło zabraknąć solidnej, bo w końcu niemieckiej, 10-stronicowej zapowiedzi „Dragon Age 2”. Chcąc sprowokować nas do zakupu, niczym Fryderyk von Wallenrod wspomnianymi mieczami do rozpoczęcia bitwy pod Grunwaldem, sprytna redakcja opublikowała krótki artykuł, który odsłania część informacji.
Zatem czego nowego się dowiedzieliśmy? Fajerwerków nie oczekujcie, ale co nieco można wygrzebać. No i bądźcie wyrozumiali, styl tego artykułu pozostawia wiele do życzenia, a i jest to tłumaczenie, tłumaczenia, tłumaczenia… czy jakoś tak.
Jak wiadomo, w „Dragon Age: Początek” gracze mieli możliwość wykreowania bohatera, który pasował do ich własnego widzimisię. Pozwalało to na tworzenie zupełnie innych prologów zależnie od pochodzenia – jako człowiek, elf lub krasnolud. Wady – ze względu na ogromne zróżnicowanie postaci, BioWare nie mogło wprowadzić lektora, a nasi herosi byli jedynymi postaciami w całej grze, które (nie licząc okrzyków i zawołań w bitwie) były nieme. „Dragon Age 2” daje bohaterowi głos, lecz rozsądnie ogranicza wybór. Gracz zawsze kontroluje czempiona Hawke'a i nie może wybrać chociaż pomiędzy jednym męskim i damskim poszukiwaczem przygód.
Postacie, które będą uczestniczyły w naszej przygodzie:
Hawke: Wybór męskiego lub żeńskiego bohatera stanowi o głównej postaci w „Dragon Age 2” i prowadzi gracza przez 10 lat historii.
Bethany: Siostra Hawke'a jest czarodziejką i wspiera swego brata w walce za pomocą zaklęć.
Cassandra: Pani inkwizytor, która, dzięki pewnej palącej sprawie, skutecznie wykorzystuje Hawke’a.
Varric: Krasnolud, wierny towarzysz w podróżach Hawke’a, jest gawędziarzem, narratorem i chodzącą encyklopedią, znającą wiele historii w „Dragon Age 2”.
Flemeth: Potężna zmiennokształtna i matka Morrigan z „Dragon Age: Początek”. Pojawia się również w „Dragon Age 2”, ponownie w drużynie. Także wszystko zostaje w rodzinie…
Komentarze
Według mnie są okropne (stare pomioty były lepsze). Będzie można grać krasnoludem?
Cytat
Gdybyś czytał wszystkie nasze newsy i komentarze pod nimi to wiedziałbyś, że nie
Ja bym się obecnie nie spinał, bo to są pewnie jakieś stare screeny z pierwszy etapów prac. Jak BioWare zaprezentuje podobną jakość, powiedzmy w grudniu, to wtedy będzie można wszczynać raban i planować rokosz
[Dodano po 31 minutach]
Btw. Wrzuciłem nowe obrazki do naszej galerii (sztuk osiem), czyli coś co warto obejrzeć, ale niekoniecznie tworzyć odrębnego newsa
Dodaj komentarz