Kultura krasnoludów uległa stagnacji i chyli się ku upadkowi. Liczne krasnoludy wybierają życie na powierzchni, dokąd zabierają ze sobą swoje zwyczaje i tradycje bojowe. Gniew to tylko część bycia berserkerem; każdy potrafi wpaść w furię, ale tylko berserker potrafi wykorzystać ją do zadawania potężnych ciosów, które roztrzaskują pancerze i kości.
Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
- Tempo regeneracji wytrzymałości: +10
Szał
Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.
- Typ: podtrzymywana
- Odnowienie: 10s
- Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia: +10% za każde pozostałe 100 pkt. wytrzymałości
- Koszt: -4 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Nieskończona Furia
Berserkerski Szał jest teraz mniej męczący.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Berserker: 3 pkt.
- Koszt: -2 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Dzika Furia
Berserkerski Szał zadaje teraz większe obrażenia za każdy pozostały mu punkt wytrzymałości.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Berserker: 4 pkt.
- Obrażenia: +5% pozostałej wytrzymałości
Adrenalina
Berserker przez chwilę korzysta ze swych rezerw energii, zadając każdy cios ze zwiększoną siłą. Jeżeli berserker użyje Adrenaliny kilka razy pod rząd, efekty sumują się (berserkerski Szał musi być aktywny).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 2s
- Wymagania: Poziom 8; Szał
- Obrażenia: kumulatywne +5%
- Czas trwania: 8s
Zastrzyk Adrenaliny
Berserker może korzystać z Adrenaliny tak często, jak chce, dzięki czemu może uzyskać ogromną premię do zadawanych obrażeń.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12; Berserker: 3 pkt.
- Odnowienie: -2s
Szał Adrenaliny
Adrenalina zadaje o wiele więcej obrażeń, szczególnie jeśli berserker użyje tego talentu kilkakrotnie.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14; Berserker: 4 pkt.
- Obrażenia: kumulatywne +3%
Grad Ciosów
Na krótką chwilę berserker poświęca zdolności obronne, by zwiększyć swoja szybkość. Rośnie prędkość ataku, ale ciosy wroga zadają więcej obrażeń (berserkerski Szał musi być aktywny).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 9; Szał
- Szybkość ataku: +50%
- Odporność na obrażenia: -20%
- Czas trwania: 10s
Niestrudzony Grad Ciosów
Grad Ciosów trwa teraz dłużej.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Berserker: 3 pkt
- Czas trwania: +10s
Długotrwały Grad Ciosów
Berserker otrzymuje teraz mniejsze obrażenia, gdy Grad Ciosów jest aktywny.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 15; Berserker: 4 pkt.
- Odporność na obrażenia: +10% (= -10%)
Zabójczy Cios
Za każdym razem, gdy berserker zabija wroga, jego radość ze zwycięstwa sprawia, że odnawia nieco większą część wytrzymałości niż zwykle.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 15; Adrenalina; Grad Ciosów; Berserker: 5 pkt.
- Regeneracja wytrzymałości: minimum 5%, w oparciu o rangę wroga
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz