Szampierze to mistrzowie sztuki pojedynku, którzy potrafią błyskawicznie wyeliminować swego wroga. Choć honorowe walki jeden na jeden cieszą się w Kirkwall mniejszą popularnością, niż w bardziej wyrafinowanym Orlais, tutaj też nie brakuje mistrzów gotowych przekazać zdolnym uczniom sekrety swej sztuki. To drzewko nie jest zależne od konkretnego typu broni; rozjuszony i zdezorientowany przeciwnik jest łatwym celem i dla nożownika, i dla łucznika.
Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
- Szansa na cios krytyczny: +5%
Parowanie
W tym trybie obrona szampierza zostaje wzmocniona. W walce z przeciwnikiem, który podjął wyzwanie, obrona szampierza jest niemal nie do przebicia.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 20% wytrzymałości
- Odnowienie: 5s
- Wymagania: Poziom 7
- Obrona: +20%
- Obrona: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
Riposta
Kontrataki szampierza stają się bardziej zabójcze.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Szampierz: 2 pkt.
- Atak: +20%
- Atak: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
En Garde
Szampierz atakuje ze zwiększoną zajadłością.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Szampierz: 2 pkt.
- Szansa na cios krytyczny: +10%
- Szansa na cios krytyczny: dodatkowe +10% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
Rzut Rękawicą
Szampierz rzuca jednemu przeciwnikowi nieodparte wyzwanie. Wróg natychmiast porzuca innych swoich przeciwników i atakuje łotrzyka.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 25s
- Wymagania: Poziom 8
- Czas trwania: 20s
Do Śmierci
Przeciwnik łotrzyka całkowicie koncentruje się na pojedynku i nie będzie szukać nowego celu, dopóki nie zginie któryś z walczących. Ponadto rozwścieczony wróg jest nieostrożny, przez co zadaje łotrzykowi mniejsze obrażenia.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12; Szampierz: 2 pkt.
- Efekt: Przeciwnik nie będzie szukał innego celu
- Obrażenia przeciwnika: -25%
Złośliwe Docinki
Szampierz drwi z przeciwnika, prowokując go do opuszczenia gardy.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14; Szampierz: 4 pkt.
- Obrona przeciwnika: -50%
Pewne Ciosy
Doświadczony szampierz przetrwał już wiele walk i częściej trafia przeciwników.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 10; Rzut Rękawicą; Szampierz: 2 pkt.
- Atak: +20%
Manewry Unikowe
Lata wprawy dały szampierzowi zdolność przewidywania ataków przeciwnika.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 10; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
- Obrona: +20%
Wendetta
Każdy szampierz, nawet łucznik, wie, że najbardziej pamiętne pojedynki toczą się w zwarciu... i że najważniejszy jest pierwszy cios. Aby zdobyć tę przewagę, łotrzyk znika w chmurze dymu, by zadać wrogowi zabójczy cios w plecy. Zdolności tej można użyć w dowolnym miejscu, gdyż niewielu łotrzyków potrafi się przemieszczać w ukryciu tak dobrze, jak szampierze.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 40s
- Wymagania: Poziom 11; Rzut Rękawicą; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
- Obrażenia fizyczne przy dwóch broniach: 5.5x
- Obrażenia fizyczne przy łuku: 3.4x
- Siła fizyczna: 2x
Krwawa Waśń
Teraz nawet wrogowie o wieloletnim doświadczeniu otrzymują poważne obrażenia od Wendetty, a chwiejących się po ciosach wojownika czeka jeszcze gorszy los.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 16; Szampierz: 4 pkt.
- Obrażenia fizyczne: 300% przeciw CHWIEJĄCYM SIĘ celom
- Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
- Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
- Odnowienie: -10s
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz