Podżegacz jest pewnym siebie adwersarzem, doskonale potrafiącym prowokować przeciwników, by za chwilę rozpłatać ich i powalić na ziemię. Podżegacze są tez mistrzami kontrolowania swoich przeciwników: posiadają zdolności przyciągające uwagę wrogów oraz efekty ogłuszające, które sprawiają, że wróg zapomina z kim walczy.
Cios Rękojeścią
Wojownik nie zadaje śmiertelnego ciosu, jakby się tego spodziewał przeciwnik, ale ogłusza go uderzeniem tępego końca broni.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 15s
- Brak wymagań
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciwko normalnym wrogom
- Czas trwania: 5s
Cios Głowicą
Cios Rękojeścią ogłusza wrogów na dłużej i wytrąca ich z równowagi.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 3
- Szansa na ZACHWIANIE: 100% przeciw celom ogłuszonym
- Czas trwania: +3s
- Odnowienie: -5s
Drwina
Wojownik wydaje z siebie szyderczy okrzyk. Wrogowie, którzy go słyszą, natychmiast przestają atakować innych sojuszników i skupiają się na wojowniku.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 3
- Transfer poziomu zagrożenia: 100% poziomu zagrożenia sojuszników zostaje przekazane wojownikowi
- Wielkość: 10m
Ryk
Drwina ściąga teraz na wojownika uwagę wrogów na większym obszarze.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 7; Podżegacz: 2 pkt.
- Wielkość: 16m
Wstrząs
Jeśli popchniesz wojownika, przygotuj się na to, że odpowie tym samym. Wojownik uderza bronią w ziemię, odrzucając pobliskich przeciwników do tyłu.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 5; Cios Rękojeścią
- Siła fizyczna: 8x
- Wielkość: 6m
Wstrząs Wtórny
Wstrząs może być używany częściej i jest teraz w stanie wytrącić wrogów z równowagi.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9
- Szansa na ZACHWIANIE: 40% przeciw zwykłym wrogom
- Odnowienie: -5s
Trzęsienie Ziemi
Wojownik może odrzucić od siebie większą gromadę wrogów. Ci wrogowie, których uda mu się powalić na ziemię, zostają ogłuszeni.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Podżegacz: 3 pkt
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom powalonym na ziemię
- Wielkość: 10m
Odwaga
Niezłomna odwaga wojownika daje mu premie, które zwiększają się proporcjonalnie do liczby wrogów z którymi walczy (tego trybu nie można używać w połączeniu z Synergią Bojową).
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 10s
- Wymagania: Poziom 6; Drwina
- Atak: +10% za każdego pobliskiego wroga powyżej jednego
- Szansa na cios krytyczny: +3% za każdego pobliskiego wroga powyżej jednego
- Wielkość: 10m
Zuchwałość
Odwaga ściąga teraz na wojownika większą uwagę wrogów, co daje mu jeszcze większe premie w tym trybie.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9
- Przyrost poziomu zagrożenia: +50% za każdego pobliskiego wroga powyżej jednego
Brawura
Każdy wróg znajdujący się w pobliżu wojownika, gdy używa on trybu Odwagi, jeszcze bardziej zwiększa jego obrażenia.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 10; Podżegacz: 3 pkt.
- Obrażenia: +5% za każdego pobliskiego wroga powyżej jednego
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz