Wściekłość Andersa na niesprawiedliwość Zakonu wobec magów błyskawicznie przeistoczyła Justyniana w Zemstę.
Oko w Oko
Hawke wspiera Andersa, co pomaga mu zachować koncentrację.
- Typ: bierna
- Wymagania: Przyjaciel
- Obrażenia: fizyczne/od ognia/zimna/elektryczności/sił natury/duchowe: +10
Bez Kompromisu
"Magowie będą wolni". To postanowienie popycha Andersa do działania, niezależnie od przeszkód.
- Typ: bierna
- Wymagania: Rywal
- Tempo regeneracji żywotności: +50
Panaceum
Anders zawsze miał talent do uzdrawiania. Gdy ten tryb jest aktywny, sojusznicy szybko odzyskują żywotność, nawet w samym środku walki. Ten tryb pozwala Andersowi używać Pomocy Sprzymierzeńcom i Przegrupowania, ale nie może być aktywny w tym samym czasie, co Zemsta. Anders nie może również rzucać zaklęć ofensywnych, dopóki działa ten efekt.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 40% many
- Odnowienie: 10s
- Wymagania: Poziom 7
- Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
- Wielkość: 6m
Pomoc Sprzymierzeńcom
Prowadząc hospicjum w Kirkwall, Anders nauczył się bardzo dużo o uzdrawianiu. Potrafi teraz zastosować tę wiedzę, by uleczyć całą drużynę jednym zaklęciem (Panaceum musi być aktywne).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 35 pkt. many
- Odnowienie: 50s
- Wymagania: Poziom 8; Panaceum
- Regeneracja żywotności: 30%
Przegrupowanie
Anders potrafi ożywiać poległych przyjaciół nawet w samym środku bitwy, odnawiając również część ich żywotności i wytrzymałości lub many (Panaceum musi być aktywne).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 45 pkt. many
- Odnowienie: 120s
- Wymagania: Poziom 10; Panaceum
- Efekt: Wskrzesza poległych sojuszników
- Regeneracja żywotności: 30%
- Regeneracja many/wytrzymałości: 40%
Zemsta
W tym trybie Anders zyskuje pewną kontrolę nad żyjącym wewnątrz niego duchem. Jego ataki oraz zaklęcia zadają dużo poważniejsze obrażenia, może on również używać Męczennika, lecz staje się bardziej podatny na obrażenia i nie może zostać uzdrowiony (ten tryb nie może być aktywny w tym samym czasie, co Panaceum).
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 20% many
- Odnowienie: 20s
- Wymagania: Poziom 7
- Efekt: Niewrażliwość na konwencjonalne leczenie
- Obrażenia: +10%
- Odporność na obrażenia: -50%
Gniew
Gdy Zemsta jest aktywna, skupiona wściekłość Andersa zwiększa obrażenia zadawane przez jego ataki i zaklęcia.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Zemsta: 2 pkt.
- Obrażenia: +10%
Męczennik
Anders poświęca własną żywotność, by odnowić manę i szybciej rzucać zaklęcia (Zemsta musi być aktywna).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 5% żywotności
- Brak odnowienia
- Wymagania: Poziom 9; Zemsta
- Efekt: Aktualnie odnawiające się zaklęcia stają się szybciej dostępne
- Regeneracja many: 5%
Prędka Sprawiedliwość
Czerpiąc siłę ze swojej furii, Anders zyskuje możliwość częstszego rzucania wszystkich swoich zaklęć.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 10; Zemsta; Zemsta: 2 pkt.
- Ponowne użycie: 80% dla wszystkich zaklęć
Krew Mego Wroga
Anders nie spocznie, póki nie dopnie swego celu. Każdy wróg, którego zabija, odnawia część jego żywotności (Zemsta musi być aktywna).
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 12; Męczennik
- Regeneracja żywotności: minimalnie 10%, zależnie od rangi wroga
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz