Prawdziwy łupieżca to wojownik, który skosztował smoczej krwi, przygotowanej w specjalnym rytuale. To coś więcej, niż tylko stan umysłu. Ci straszliwi wojownicy rozkoszują się śmiercią; cierpienie wrogów odnawia ich energię.
Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
- Obrażenia fizyczne/duchowe/od ognia/zimna/elektryczności/sił natury: +5%
Szał Krwi
Łupieżca nie zna bólu, ale zemsta nie jest mu obca. Zadawane przezeń obrażenia zwiększają się z każdą otrzymaną raną.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)
Pożarcie
Łupieżca rozszarpuje wroga i pochłania jego siły życiowe, by odnowić własne.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 120s
- Wymagania: Poziom 8
- Obrażenia fizyczne: 1x
- Regeneracja żywotności: 1x obrażeń od broni
Żarłoczność
Pożarcie staje się tak potężne, że trafieni nim wrogowie zaczynają się CHWIAĆ i stają się podatni na dalsze ataki maga lub łotrzyka.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12
- Obrażenia fizyczne: +0.25x
- Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
- Szansa na ZACHWIANIE: 100%
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Nienasycenie
Pożarcie staje się znacznie potężniejsze, szczególnie jeśli łotrzyk obniżył wcześniej zdolności obronne celu.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14; Łupieżca: 2 pkt.
- Obrażenia fizyczne: +0.25x
- Obrażenia fizyczne: 300% przeciw celom ZDEZORIENTOWANYM
- Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
- Regeneracja żywotności: 300% od celów ZDEZORIENTOWANYCH
- Odnowienie: -20s
Szał Ofiarny
Łupieżca poświęca żywotność, by zwiększyć moc Szału Krwi. Przez pewien czas każda rana otrzymana przez łupieżcę zwiększa zadawane przez niego obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20 pkt. żywotności
- Odnowienie: 25s
- Wymagania: Poziom 9; Szał Krwi, Łupieżca: 2 pkt.
- Obrażenia z Szału Krwi: 2x
- Czas trwania: 10s
Trwały Szał
Łupieżca może częściej używać Szału Ofiarnego.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Łupieżca: 3 pkt.
- Odnowienie: -5s
Aura Bólu
Gdy ten tryb jest aktywny, łupieżca jest spowity aurą psychicznego bólu, która zadaje obrażenia duchowe zarówno jemu, jak i pobliskim wrogom.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 5s
- Wymagania: Poziom 10; Szał Krwi; Pożarcie
- Obrażenia duchowe: 0.5x za każdy impuls
- Żywotność: -5% za każdy impuls
- Częstotliwość impulsów: 4s
- Wielkość: 6m
Fala Bólu
Aura Bólu zadaje wrogom znacznie większe obrażenia, przy takim samym wydatku żywotności przez łupieżcę.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14; Łupieżca: 4 pkt.
- Obrażenia duchowe: +0.25x za każdy impuls
Szał Bólu
Aura Bólu pochłania teraz mniej żywotności. Im niższa żywotność łupieżcy, tym mniej punktów żywotności kosztuje Aura.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 16; Łupieżca: 5 pkt.
- Żywotność: do -2.5% za każdy impuls (wprost proporcjonalnie do aktualnego zdrowia)
Ferwor
Śmierć wroga na krótki czas przyspiesza wszelkie akcje łupieżcy.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 13; Szał Ofiarny; Aura Bólu; Łupieżca: 4 pkt.
- Prędkość ataku: +30% po śmierci wroga
- Czas trwania: 10s
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz