Mag opanowuje moce ognia i lodu.
Uścisk Zimy
Mag tworzy wybuch lodowatej energii, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia od zimna: 4.5x
- Siła żywiołu: 2x
- Prędkość ataku wroga: -50%
- Prędkość poruszania się wroga: -50%
Zimowy Wybuch
Uścisk Zimy ma teraz bardzo dużą szansę na zamrożenie wroga i może spowodować KRUCHOŚĆ, którą wojownik lub łotrzyk będzie w stanie wykorzystać.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
- Szansa na zamrożenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
- Szansa na KRUCHOŚĆ: 40% przeciw celom zamrożonym
Kula Ognia
Mag wystrzeliwuje ognisty pocisk, który wybucha i pali wrogów.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia od ognia: 1.35x
- Siła żywiołu: 2x
- Wielkość: 5m
Parząca Kula Ognista
Kula Ognia ma większy promień rażenia i większą szansę na odrzucenie wrogów.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
- Siła żywiołu: +2x
- Wielkość: 10m
Piromancja
Długi trening w posługiwaniu się ogniem zwiększa wszystkie obrażenia od ognia zadawane przez maga, w tym również te od zwykłych ataków ognistego kostura.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 3; Kula Ognia
- Obrażenia od ognia: +25%
Stożek Zimna
Z dłoni maga wystrzeliwuje niszczący stożek lodu, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30 pkt. many
- Odnowienie: 30s
- Wymagania: Poziom 4; Uścisk zimy
- Obrażenia od zimna: 3.05x
- Siła żywiołu: 2x
- Prędkość ataku wroga: -75%
- Prędkość poruszania się wroga: -75%
- Wielkość: 12m
Wieczna Zmarzlina
Stożek Zimna całkowicie zamraża niektórych wrogów i może spowodować KRUCHOŚĆ, która zwiększa ich podatność na inne ataki.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8; Magia Żywiołów: 3 pkt.
- Szansa na zamrożenie: 60% przeciw zwykłym wrogom
- Szansa na KRUCHOŚĆ: 20% przeciw celom zamrożonym
Burza Ognista
Mag wzywa straszliwy deszcz płomieni, który spada na wyznaczony obszar.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 6; Kula Ognia
- Obrażenia od ognia: 1.7x co 1s
- Siła żywiołu: 2x
- Czas trwania: 10s
- Wielkość: 10m
Apokaliptyczna Burza Ognista
Burza Ognista ma teraz większy promień rażenia, a same płomienie są gorętsze.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Magia Żywiołów: 3 pkt.
- Obrażenia od ognia: +1.04x
- Wielkość: 15m
Mistrzostwo Żywiołów
Mag zyskuje władzę nad dwiema brutalnymi skrajnościami natury, stając się mistrzem we władaniu ogniem i mrozem.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 10; Stożek Zimna; Burza Ognista; Magia Żywiołów: 7 pkt.
- Obrażenia od zimna: +25%
- Obrażenia od ognia: +25%
- Tempo regeneracji many: +10
- Szansa na KRUCHOŚĆ: 100% przeciw celom zamrożonym
Komentarze
- czary ognia zadają najwięcej obrażeń
- czary lodu otwierają drogę do kombosów przy użyciu kuszy Varrica
Najlepsze zagranie w grze:
1. Bohater i drugi mag w drużynie atakują ulepszonym Stożkiem Zimna tych samych wrogów równoczesnie
2. Praktycznie nie ma szan, że któryś z wrogów nie zamarznie.
3. Dobijamy wrogów Wybuchową Strzałą.
4. Po nich... chyba że to wrogowie elitarni
Bardzo ważne jest jak najszybsze wykupienie Mistrzostwa Żywiołów, co daje niezłego kopa naszym czarom.
Dodaj komentarz