Przodownik wierzy, że najlepszą obroną jest atak. Jego potężnym ciosom dorównuje bezlitosna biegłość.
Opanowanie
Wojownik jest zdyscyplinowany i zadaje spokojne, uważne ciosy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Mocą.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 5s
- Wymagania: Poziom 3
- Atak: +10%
Dowodzenie
W trybie Opanowania wojownik zadaje jeszcze dokładniejsze ciosy, co zwiększa szansę ciosu krytycznego.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8, Przodownik: 2 pkt.
- Szansa na cios krytyczny: +10%
Moc
Wojownik skupia się na potężnych ciosach, które rozcinają wrogów na połowy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Opanowaniem.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 5s
- Wymagania: Poziom 3
- Obrażenia: +10%
Mięśnie
Gdy Moc jest aktywna, ciosy krytyczne zadawane przez wojownika są o wiele groźniejsze.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 7; Przodownik: 2 pkt.
- Obrażenia ciosu krytycznego: +25%
Napaść
Przez pewien czas wojownik zadaje wszystkie ciosy ze zwiększoną siłą i zadaje nimi większe obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 5; Moc; Przodownik: 3 pkt.
- Obrażenia: +10%
- Siła fizyczna: 3x
- Czas trwania: 15s
Oblężenie
Kiedy wojownik używa Napaści, każdy atak trafia również wrogów stojących w pobliżu wybranego celu.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Przodownik: 4 pkt.
- Obrażenia fizyczne: 1x przeciw wszystkim pobliskim wrogom za każde trafienie
Rozszczepienie
Ataki wojownika przez krótką chwilę zadają o wiele więcej obrażeń.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 6; Opanowanie; Moc; Przodownik: 2 pkt.
- Obrażenia: +100%
- Czas trwania: 10s
Wielkie Cięcie
Wojownik zachowuje teraz przez dłuższy czas premię do obrażeń z Rozszczepienia, a ponadto wytrąca niektórych wrogów z równowagi, pozwalając magom i łotrzykom wykorzystać tę słabość.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 10; Przodownik: 4 pkt.
- Szansa na ZACHWIANIE: 40% przeciw zwykłym wrogom
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom KRUCHYM
- Czas trwania: +5s
Niszczyciel
Wojownik jest teraz elitarnym żołnierzem. Jego doświadczenie bojowe sprawia, że potrafi zadawać przeciwnikom niewiarygodny ból.
- Typ: bierna
- Użycie: 15s
- Wymagania: Poziom 7; Opanowanie; Przodownik: 3 pkt.
- Odporność wroga na obrażenia: 90% przeciw zwykłym atakom wojownika
- Odporność wroga na obrażenia: 50% przeciw trafieniom krytycznym wojownika
Masakra
Wojownik bezlitośnie atakuje najsłabszych przeciwników. Kiedy wróg straci pewną ilość żywotności, kolejny cios najprawdopodobniej zabije go od razu.
- Typ: bierna
- Użycie: 15s
- Wymagania: Poziom 12; Rozszczepienie; Przodownik: 4 pkt.
- Efekt: Zabójczy cios przeciw normalnym wrogom poniżej 20% żywotności
- Efekt: Zabójczy cios przeciw porucznikom poniżej 10% żywotności
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz