Magowie studiujący szkołę Tworzenia to bezcenni sprzymierzeńcy, którzy potrafią leczyć rany, wzmacniać towarzyszy i chronić ich przed atakiem.
Uzdrowienie
Mag napełnia sprzymierzeńca odnawiającą energię, która leczy rany i nastawia złamane kości.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 40s
- Wymagania: Brak wymagań
- Regeneracja żywotności: 40%
Większe Uzdrowienie
Uzdrowienie staje się falą odnawiającej energii.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 3
- Regeneracja żywotności: +40%
Aura Heroizmu
Gdy ten tryb jest aktywny, mag zwiększa zdolności bojowe całej drużyny.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 5s
- Wymagania: Poziom 3
- Atak: +15%
- Obrona: +8%
Aura Odwagi
Aura Heroizmu staje się potężnym źródłem niszczącej energii oraz ochrony.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 7; Tworzenie: 2 pkt.
- Obrażenia: +10%
- Szansa na cios krytyczny: +10%
Glif Paraliżu
Mag tworzy na ziemi glif, który paraliżuje większość wkraczających nań wrogów.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 4
- Liczba sparaliżowanych wrogów: 2
- Szansa na paraliż: 100% przeciw zwykłym wrogom
- Czas trwania paraliżu: 4s
- Czas trwania glifu: 20s lub 1s po pierwszym paraliżu
- Wielkość: 6m
Glif Wiązania
Glif Paraliżu działa teraz dłużej po przekroczeniu jego granicy przez wroga.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8; Tworzenie: 2 pkt.
- Liczba sparaliżowanych wrogów: +2
- Czas trwania paraliżu: +6s
- Czas trwania glifu: +2s po pierwszym paraliżu
Glif Odpierania
Mag tworzy na ziemi glif, który odpycha wrogów falą uderzeniową.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 6; Glif Paraliżu
- Siła fizyczna: 6x
- Czas trwania: 10s
- Wielkość: 6m
Glif Oporu
Glif Odpierania uderza wrogów znacznie silniejszą falą mocy.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 10; Tworzenie: 3 pkt.
- Siła fizyczna: +12x
Pośpiech
Mag na chwilę zwiększa szybkość całej drużyny.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 60s
- Wymagania: Poziom 7; Aura Heroizmu; Uzdrowienie; Tworzenie: 3 pkt.
- Prędkość ataku: +50%
- Czas trwania: 10s
Wielki Pośpiech
Pośpiech trwa teraz znacznie dłużej.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11
- Czas trwania: +10s
Komentarze
- KAŻDY mag uczy się uzdrowienia (leczy 80% obrażeń, ale ma długi cooldown)
- Mag obronny koniecznie (może rzucać w trybie uzdrawiania) ale też DPS powinien kupić Glif Paraliżu, który szczególnie na początku gry umożliwia zatrzymanie wielu wrogów na cenne sekundy
- Pośpiech wydaje się ciekawy, lecz tra za krótko...
Dodaj komentarz