Mag Mocy

2 minuty czytania

Magowie mocy to straszliwi przeciwnicy, potrafiący nagiąć prawa fizyki, by osłabić wrogów, ciskać nimi i miażdżyć ich. W Kręgu Kirkwall przebywa liczba grupa specjalistów w tej dziedzinie, których badania w znaczny sposób przyczyniły się do jej rozwoju.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
  • Siła fizyczna: 125% dla wszystkich ataków i zaklęć
  • Siła żywiołu: 125% dla wszystkich ataków i zaklęć
mag mocy

pięść stwórcy Pięść Stwórcy

Mag uderza przeciwnikami o ziemię z niewiarygodną siłą, przed którą nie chroni żaden pancerz.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 15s
  • Wymagania: Poziom 7
  • Obrażenia fizyczne: 2.7x przeciw dowolnemu wrogowi
  • Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
  • Szansa na ogłuszenie: 20% przeciw normalnym przeciwnikom
  • Wielkość: 6m

pięść stwórcy Furia Stwórcy

Pięść Stwórcy może być teraz częściej używana.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11; Mag Mocy: 3 pkt.
  • Odnowienie: -5s

pięść stwórcy Młot Stwórcy

Pięść Stwórcy uderza teraz wrogów na dużo większym obszarze. Przeciwnicy chwiejący się od ciosów wojownika są szczególnie narażeni na ten atak.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Mag Mocy: 4 pkt.
  • Obrażenia fizyczne: 900% przeciw CHWIEJĄCYM SIĘ celom
  • Wielkość: 10m

nieporuszony Nieporuszony

Mag osłabia siłę fizyczną i siłę żywiołów wszelkich trafiających go ataków, zyskując niemal pełną odporność na powalenie na ziemię oraz inne efekty przerywające walkę.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 8; Pięść Stwórcy
  • Krzepa: +100

wybuch telekinetyczny Wybuch Telekinetyczny

Mag przywołuje falę telekinetycznej mocy, która odrzuca wrogów od epicentrum wybuchu.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20s
  • Wymagania: Poziom 8
  • Siła fizyczna 20x
  • Wielkość: 6m

wybuch telekinetyczny Uderzenie Telekinetyczne

Wybuch Telekinetyczny tworzy teraz potężniejszą falę mocy.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12; Mag Mocy: 2 pkt.
  • Siła fizyczna: +10x

wpływ otchłani Wpływ Otchłani

Mag tworzy wir energii, który ściąga wrogów do swego środka i poważnie ich spowalnia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 25s
  • Wymagania: Poziom 9; Mag Mocy: 2 pkt.; Wybuch Telekinetyczny
  • Siła fizyczna: 30x
  • Szybkość ataku wroga: -50%
  • Szybkość poruszania się wroga: -50%
  • Czas trwania: 5s
  • Wielkość: 10m

wpływ otchłani Skraj Otchłani

Wpływ Otchłani ściąga teraz ku sobie wrogów na większym obszarze.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Mag Mocy: 4 pkt.
  • Wielkość: 15m

pierścień grawitacji Pierścień Grawitacji

Mag przekierowuje grawitację na pełnym obszarze, by znacznie zmniejszyć szybkość wrogów. Im bliżej centrum tego pola znajduje się przeciwnik, tym mocniejszy jest efekt zaklęcia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 40s
  • Wymagania: Poziom 10; Pięść Stwórcy; Wybuch Telekinetyczny; Mag Mocy: 2 pkt.
  • Prędkość ataku wroga: zależna od odległości od epicentrum
  • Obrona wroga: -25%
  • Prędkość poruszania się wroga: zależna od odległości od epicentrum
  • Czas trwania: 20s
  • Wielkość: 12m

pierścień grawitacji Sfera Grawitacji

Pierścień grawitacji ma teraz większy promień działania.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14; Mag Mocy: 4 pkt.
  • Wielkość: 18m

Komentarze

0
·
Bardzo praktyczna specjalizacja dla DPS-a

- Pięść Stwórcy + umiejętność woja dająca zachwianie = spore obrażenia niskim kosztam many i o krótkim cooldownie

- Wpływ Otchłani , Wybuch Telekinetyczny pozwalają bezkarnie kontrolować położenie wrogów

- Wpływ Otchłani może rozpocząć kombos z udziałem zaklęcia obszarowego (zamrazającego)

- Pierścień Grawitacji kosztuje mało many i ma krótki cooldown a jest dobrym debufem który pozwoli zyskać kilka sekund i osłabi wrogi atak

- Nieporuszony - maga nie da się przewrócić . Bezcenne

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...