Entropia

2 minuty czytania

Mag zyskuje zrozumienie chaotycznej natury Pustki. Zaklęcia entropii manipulują prawdopodobieństwem i zsyłają na wrogów straszliwe wizje.

entropia

groza Groza

Przerażające wizje rozdzierają umysł celu i ogłuszają go.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 25s
  • Wymagania: Poziom 3
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
  • Czas trwania: 10s

groza Rozpacz

Groza zadaje również obrażenia duchowe, dopóki przeciwnik pozostaje ogłuszony.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 7; Entropia: 2 pkt.
  • Obrażenia duchowe: 4.5x

klątwa udręki Klątwa Udręki

Mag przeklina wroga, zwiększając na krótki czas wszystkie otrzymywane przezeń obrażenia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 4
  • Odporność na obrażenia wroga: -25%
  • Czas trwania: 15s

klątwa udręki Klątwa Śmierci

Wszystkie udane trafienia w przeklęty cel stają się ciosami krytycznymi

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 8; Entropia: 8 pkt.
  • Szansa na cios krytyczny: 100%

klątwa pomyłki Klątwa Pomyłki

Mag rzuca zaklęcie spętania, powodujące u wroga kłopoty z trafieniem swego celu; poza tym nie jest w stanie uzyskać ciosu krytycznego.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 5; Klątwa Udręki; Groza
  • Atak wroga: -50%
  • Szansa na cios krytyczny wroga: 0%
  • Czas trwania: 10s

klątwa pomyłki Klątwa Spętania

Klątwa Pomyłki sprowadza na wroga także zmęczenie, spowalniając jego ataki.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 9; Entropia: 3 pkt.
  • Prędkość ataku wroga: -75%
  • Prędkość poruszania się wroga: -75%

sen Sen

Mag wpływa na umysły wszystkich wrogów na danym obszarze, próbując uśpić ich na pewien czas. Uśpiony przeciwnik obudzi się, jeśli zostanie zaatakowany.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 6; Groza; Entropia: 3 pkt.
  • Szansa na uśpienie: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
  • Czas trwania: 10s
  • Wielkość: 6m

sen Śpiączka

Sen paraliżuje teraz swoje cele i czyni je podatnymi na atak nawet wtedy, gdy zostaną przebudzone.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 10; Entropia: 5 pkt.
  • Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym celom

chmura entropii Chmura Entropii

Mag spowija wyznaczony obszar chaotyczną energią, atakując wrogów prostszymi formami wszystkich zaklęć entropii jednocześnie.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 40s
  • Wymagania: Poziom 8; Klątwa Pomyłki; Sen; Entropia: 4 pkt.
  • Atak wroga: -25%
  • Obrona wroga: -25%
  • Szansa na uśpienie: 10% przeciw normalnym celom
  • Szansa na ogłuszenie: 25% przeciw normalnym celom
  • Czas trwania: 15s

chmura entropii Chmura Śmierci

Chmura otrzymuje teraz pomniejsze ulepszenia pozostałych zaklęć Entropii, niezależnie od tego, czy mag je zna.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12; Entropia: 6 pkt.
  • Obrażenia duchowe: 0.2x co 1s
  • Szybkość ataku wroga: -50%
  • Szybkość poruszania się wroga: -50%
  • Odporność przeciwnika na obrażenia: -25%
  • Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym wrogom

Komentarze

0
·
Z tego drzewka tak na prawdę zainteresowała mnie tylko Klątwa Udręki. Warto stosować ją na bossach, przyspieszając ich śmierć.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...