Od pewnego czasu wiadomo, że w "Diablo III" pojawi się znany z "World of Warcraft" system "Bind on Equip", uniemożliwiający wymianę przedmiotu, który był wcześniej założony. Community Manager – Bashiok, tłumaczy, iż jest to podyktowane chęcią naprawienia wadliwej ekonomii "Diablo II", opierającej się na stałej wymianie przedmiotów, od których nie sposób było ją uwolnić inaczej, niż przez zgubienie lub reset laddera (np. runy "Pul").
W bardzo długim poście Bashiok udzielił wyczerpujących odpowiedzi na kilka istotnych pytań związanych z pojawieniem się BoE.
Po pierwsze, Bashiok podkreślił wyraźnie, że zastosowanie BoE nie spowoduje zwiększenia częstości wypadania przedmiotów (drop rate). Będzie ona działała na podobnej zasadzie jak w "D2", przy jednoczesnym zastosowaniu BoE wobec rzadszych przedmiotów.
Po drugie, Community Manager przyznał, że Bind on Equip uniemożliwia przebudowywanie postaci, które znudziły się nam w poprzednim kształcie, przez całkowitą wymianę przedmiotów na inne, bardziej przez nas pożądane. Jednocześnie stwierdził przy tym lakonicznie, "iż pozwala to stworzyć stabilną ekonomię". Warto przy tym wspomnieć, że wypowiadając się temat zastosowania BoE w 2008 roku na oficjalnym forum "WoW" Bash stwierdził: "Diablo jest grą handlową i nie mamy planów, aby to zmienić. Nie chcemy wprowadzać systemu przywiązywania przedmiotów do właściciela lub inaczej, niszczenia handlu.". Jak widać, wszystko się zmienia.
Bashiok poruszył jeszcze kilka innych wątków i udzielił odpowiedzi na niektóre nowe sugestie. Całość tej długiej dyskusji możecie zobaczyć w języku angielskim na oficjalnym forum gry w tym temacie.
Komentarze
Bind on Account.
Dodaj komentarz