riese

„Skyrim” – nowe wieści prosto z Holandii

skyrim

Jak można zaobserwować gołym okiem, mroźna prowincja Skyrim nie daje nam odpocząć od gorących wieści. Nie minęło kilka godzin i z Niderlandów, niczym bukiet najświeższych tulipanów, napłynęły kolejne informacje o najnowszym dziecku Bethesdy. Redakcja magazynu „Dutch Power Unlimited” co prawda nie zalewa nas smaczkami jak „Game Informer”, aczkolwiek kilka ciekawych faktów udało jej się wyciągnąć od Todda Howarda i jego dziarskiej ekipy z Rockville.

Tak więc w telegraficznym skrócie...

  • „Skyrim” to ewolucja serii „The Elder Scrolls”, a nie rewolucja.
  • Świat gry jest w przybliżeniu tak duży jak ten w „Oblivionie”.
  • Odwiedzimy pięć dużych miast i około 130 lochów.
  • Gra jest osadzona w konwencji „low-fantasy”.
  • Smoki nie są rzadkością.
  • Stopień wyzwań i potworów w danym lochu zostanie zablokowany na tym samym poziomie, na którym odwiedziliśmy go za pierwszym razem.
  • Każdy przedmiot ma możliwość podglądu 3D za pośrednictwem ekwipunku. Oznacza to, że jakikolwiek złom (zbroje, zioła), jaki znajdziemy, można obracać i skręcać pod dowolnym katem (dbałość o najmniejszy detal).
  • Mroczne Bractwo, tak uwielbiane przez fanów, będzie posiadało jedną ze swoich komórek w „Skyrim”.
  • Twórcy obiecują umieszczenie większej ilości pułapek i zagadek w grze.
  • Główny wątek ma zająć graczom w przybliżeniu około 20 godzin, natomiast zadania poboczne zabiorą im przynajmniej 5 razy więcej czasu.
  • Zabójstwo każdego smoka uczyni bohatera silniejszym (m.in. odblokuje pewne specjalne umiejętności), gdyż kawałek jego duszy złączy się z jestestwem herosa.
  • Gra nie obsługuje technologii Kinect, gdyż zajmuje ona zbyt wiele pamięci.
  • Opcja kombinacji różnych zaklęć nie będzie dostępna.
  • Twórcy obiecują, że grafika na wszystkich trzech platformach, będzie prezentowała się tak samo dobrze (pomijając wyższą rozdzielczość oraz anti-aliasing na PC).

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...