W "Mass Effect 3" Shepard będzie nosił uzbrojenie podobne do tego z "Mass Effect 2". Znowu zostało ono podzielone na pancerze i elementy uzbrojenia: hełmy, naramienniki, napierśniki i nagolenniki. Opancerzenie można zmienić przy Szafce na Pancerze, która znajduje się na Normandii (Kabina Kapitana lub Hangar Promów). W niniejszym artykule przedstawiam wszystkie pancerze – pełne zbroje, których nie można nosić z żadnym elementem uzbrojenia.
Cena każdego pancerza dostępnego w sklepie na Cytadeli wynosi 50000 kredytów, zaś kupując je z Normandii za pomocą Interfejsu Pozyskiwania (Hangar Promów) trzeba zapłacić 5000 kredytów więcej.
Krwawe Smoki
Ten pancerz, stworzony na potrzeby Ziemskich Mistrzostw Walk Miejskich (EUCC), został sprawdzony w polu bodaj jeszcze rygorystyczniej niż uzbrojenie ochronne współczesnych armii. Wykorzystuje wyjątkowe ogniwa paliwowe kosztujące tyle, co roczny kontakt pierwszoroczniaka EUCC. Mikrokomputer pancerza znakomicie adaptuje się do potrzeb lepszych omni-kluczy, barier kinetycznych czy wzmacniaczy biotycznych, zapewniając bezbłędną współpracę. Na osłonach korpusu i ramion widnieje logo Krwawych Smoków z Edmonton, a wnętrze pancerza zdobią podpisy wszystkich członków drużyny.
Szybkość ładowania mocy +10%
Obrażenia od mocy +30%
Tarcze +20%
Dostępność: "Kanala Exports" na Cytadeli.
Pancerz Cerberusa
Pancerz szturmowy Cerberusa stworzono z myślą o jednostkach szturmowych walczących z istotami lub oddziałami, które zdziesiątkowałyby normalnych żołnierzy. Wojskowi zażądali spełnienia trzech wymogów: tarcz i pancerzy zdolnych wytrzymać długotrwały ostrzał potężniejszego wroga oraz miejsca na dodatkowe pochłaniacze ciepła. Jedynym minusem pancerza jest jego ciężar, z którego jednak noszący go żołnierze są dumni. Ukuli nawet powiedzenie: "Chuchro na wejściu, mocarz na wyjściu".
Zapas amunicji +10%
Obrażenia od broni +20%
Tarcze +10%
Zdrowie +20%
Dostępność: "Arsenał Kombinatu Elkoss" na Cytadeli.
Pancerz Inferno
Pancerz Inferno, stworzony specjalnie dla agentów polowych Cerberusa, został wyposażony w WI wykrywającą oznaki stresu i obrażeń fizycznych. Pozwala to na ocenę stanu żołnierzy, ale jest pomocne w każdej sytuacji o podwyższonym ryzyku. Komputer pokładowy pancerza zarządza również wzmacniaczami biotycznymi i omni-kluczem, a system hydraulicznego wspomagania ruchu niweluje dużą wagę tego stroju.
Obrażenia od mocy +30%
Szybkość ładowania mocy +30%
Dostępność: "Kassa Fabrication" na Cytadeli.
Pancerz Obrońcy
Pancerz Obrońcy to odmiana pancerza sił specjalnych N7, skonstruowana do ochrony żołnierzy podczas długotrwałych starć przy niewielkich wzmocnieniach. Kiedy użytkownik pancerza strzela z broni, komputery kombinezonu przesyłają energię z głównego ogniwa zasilającego do cewek kinetycznych broni, zwiększając ich moc. W schowkach pancerza można przechowywać dodatkowe pochłaniacze ciepła, a rozmieszczone na pancerzu kondensatory dostarczają tarczom dodatkowej mocy w krytycznych chwilach bitwy. Pancerz zawiera także system iniekcyjny oraz biomonitory układu nerwowego dostosowujące oddech i poziom adrenaliny noszącego.
Zdrowie +10%
Tarcze +10%
Obrażenia zadawane przez wszystkie bronie +5%
Pojemność amunicji +20%
Dostępność: Dostępny jedynie jako bonus do zamówień przedpremierowych.
Pancerz Terminusa
Dzięki hermetycznemu zamknięciu i niezależnemu zasobnikowi tlenu, pancerz Terminusa może być wykorzystywany w próżni oraz na planetach o ekstremalnych warunkach pogodowych. Komputer pokładowy obsługuje pakiet oprogramowania bojowego; dodatkowo chroni użytkownika przed czujnikami termicznymi, kierując ciepło organizmu ku stopom i wydalając je w grunt.
Szybkość szarży zwiększona o 10%
Tarcze silniejsze o 15%
Zapas amunicji do wszystkich broni większy o 10%
Tarcze +30%
Zapas amunicji +15%
Obrażenia w walce wręcz +15%
Dostępność: "Państwowy Batariański skład broni" na Cytadeli.
Pancerz Zbieraczy
Chitynowy pancerz Zbieraczy jest elastyczny i twardszy niż włókna balistyczne. Dzięki organicznej konstrukcji posiada zdolność regeneracji uszkodzeń, a podobna do mięśni tkanka wspomaga ruchy noszącego, dzięki czemu jest wygodny pomimo swojej wagi. Zestaw oryginalnie został pozyskany z technologii Zbieraczy przez Cerberusa i jest raczej niedostępny na galaktycznym rynku.
Zdrowie +20%
Tarcze +20%
Szybkość ładowania tarcz +20%
Dostępność: "Sklep Sportowy Nos Astra" na Cytadeli.
Reckoner-Knight
Pancerze Reckoner-Knight nosili pierwotnie zwycięzcy Ziemskich Mistrzostw Walk Miejskich w 2186 r., drużyna Rhode Island Knights. Wojskową wersję pancerza podarowano wieloletnim fanom "Rycerzy" z bazy Przymierza w Rhode Island w podzięce za żarliwe (i głośne) wsparcie podczas rozgrywek ZMWM. Pod średniowieczno-gotycką fasadą pancerza znajdują się liczne układy monitorujące stan zdrowia i sprawność bojową noszącego. Mikroserwomechanizmy zwiększają obrażenia zadawane w walce wręcz, a potężne ogniwa zasilające wspomagają systemy broni, zwiększając prędkość wylotową pocisków. Jako że pancerz przeznaczony był do użytku w sporcie typu full-contact, zawiera on także zaawansowany system tarcz, dający noszącemu dobrą ochronę przed atakami.
Zdrowie +10%
Tarcze +10%
Obrażenia od broni +10%
Obrażenia w walce wręcz +10%
Dostępność: Po ukończeniu dema "Kingdoms of Amalur: Reckoning". Trzeba też posiadać demo "Mass Effect 3".
Komentarze
Dodaj komentarz