Thief

Okazja na Złodzieja

Dodał: , · Komentarzy: 3

Premiera gry Thi4f zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji platforma Muve.pl serwuje nam różne prezenty. Co zrobić, aby je otrzymać? To proste – należy złożyć przedpremierowe zamówienie Złodzieja i oczekiwać produkcji wraz z misją DLC "Włamanie do banku". To wszystko? - zapytacie. Otóż nie! Całość dotrze do waszych domów całkowicie za darmo, ponieważ wcześniejsze zamówienie gry gwarantuje wysyłkę gratis.

thi4f, thief, złodziej, dlc, włamanie do banku
Risen 2: Mroczne wody

Ahoj, czytelnicy! Jakiś czas temu miałem przyjemność przygotować dla Was dział poświęcony grze "Risen 2: Mroczne wody", by każdy szanujący się pirat mógł tu odnaleźć wszystkie interesujące go informacje. Jako że – jak przystało na kapitana z krwi i kości – nigdy nie mam dość (i nie o rumie tu mowa), dlatego wciąż kontynuuję pracę nad kolejnym jego elementem – solucją do gry. Dotąd można było tu znaleźć artykuły poświęcone Antigui, Calderze oraz Tacarigui.

risen 2

Dzisiejszego dnia pragnę przedstawić Wam następne efekty swych działań – mowa o opisach zadań, które można dostać w Calderze II, na Wyspie Umarłych, na Wyspie Złodziei oraz w Świątyni Wody. Daję słowo pirata, że z czasem pojawią się ostatnie elementy tej pirackiej układanki. Nie pozostaje mi nic innego, jak utrzymać kurs i odpowiedni wiatr w żaglach, by finalnie dotrzeć do obranego celu.

Wasze zdrowie!

The Incredible Adventures of Van Helsing II

Przekaz został zaaprobowany przez Borgoviańskie Ministerstwo Prawdy.

Borgovia, o ile nie jesteś fanem bardzo mocnych wrażeń i jeszcze ostrzejszych broni masowej zagłady, może nie wydawać się idealnym miejscem na spędzenie wolnego czasu. Upiorne bagna, mroczne knieje, skryci i niesympatyczni tubylcy tudzież lokalna fauna, która oprócz odebrania marnego żywota, może przy okazji spaczyć Twoją duszę. Region, od którego należy trzymać się z daleka.

the incredible adventures of van helsing ii

Cóż, przynajmniej tak mówią... Tamtejsi włodarze widzą całą sprawę ździebko inaczej i uważają, że Borgovia jest najzwyczajniejszą w świecie ofiarą pomówień oraz zaściankowych stereotypów. Dla nich to prawdziwa arkadia, gdzie kwitnie kultura oraz nocne życie, natomiast sami mieszkańcy żyją za pan brat z przyrodą i uwielbiają turystów.

The Banner Saga

Turowy RPG, osadzony w świecie fantasy natchnionym duchem mitologii skandynawskiej, stał się źródłem inspiracja dla znanej z takich przedsięwzięć Malukah. Utwór wykonała wspólnie z Taylor Davis. Połączenie śpiewu z grą skrzypiec i mitologiczną tematyką dało moim zdaniem całkiem "klimatyczny" kawałek.

banner saga, stoic studio

Najlepiej sami oceńcie, wideo znajdziecie w rozszerzonej treści newsa.

PS. Jak niżej wspomniał "mark151", "The Banner Saga Medley" jest połączeniem dwóch utworów pochodzących z soundtracku "The Banner Saga: Huddled in the Shadow". Dzięki za uwagę.
Pillars of Eternity

W 72. aktualizacji (co jak co, ale Obsidiani dbają o komunikację z fanami) przybliżono datę wydania gry – ukaże się zimą 2014 roku. Poślizg jest naprawdę spory – pierwotnie planowano premierę na wiosnę – niemniej jak pisałem ostatnio, jeśli opóźnienie przełoży się na jakoś "Eternity", będę ostatnią osobą, która ciśnie za to gromy w producentów.

pillars of eternity, logo

Twórcy dość wyraźnie zaznaczyli po licznych dyskusjach na forum "Pillars of Eternity", że nie będą już rozbudowywali gry o nowe pomysły, ani wyznaczali sobie na tym etapie dodatkowych celów. Powód jest prosty – zawartość gry jest już i tak olbrzymia, dlatego też swoje wysiłki wolą skupić na jej dopracowaniu niż sztucznym rozdmuchiwaniu.

WildStar

Tak gwoli wyjaśnienia, bo niestety jakoś przez ostatnie miesiące (no dobra, dobra... może nawet lata!) ten temat na umykał. Nie znaczy to jednak, że nie wiemy, co w trawie piszczy i jesteśmy ślepi jak gimnazjalista pod dwudniowej libacji specyfików ze skrytki wujka-bimbrownika.

wildstar

Choć Carbine Studios definitywnie nie posiada tak wyrafinowanej i bogatej kampanii marketingowej jak twory Blizzarda, BioWare czy ZeniMax Online, absolutnie nie znaczy to, że "WildStar" jest skazany na pożarcie. Koreańczycy z NCSoft należą do elitarnej grupy szczwanych lisów wydawniczych i po druzgoczącej porażce wielu, zdawałoby się przyszłościowych, projektów (takich jak "Tabula Rasa" czy "City of Heroes"), nie wyłożyliby kasy na przeciętnego kota w worku. Twórcy baśniowego MMORPG może nie wychylają się ze swoją pracą tak mocno jak konkurencja, lecz zbierają mnóstwo pozytywnych opinii o swojej grze od testerów – czego akurat nie mogą powiedzieć jej rywale – a to znakomity sygnał.

Kingdom Come: Deliverance

Kiedy Kingdom Come: Deliverance trafił na Kickstartera, zyskał w branży gier spore zainteresowanie. Może to dlatego, że pomysł stworzenia cRPG-a w historycznych realiach, nastawiony na jak najdokładniejszą wierność tamtejszych czasów, jest dość innowacyjny i rzadko spotykany. Poza tym nie można zapomnieć o porównywaniu gry do gigantów wśród gatunku – do "Skyrim", "Dark Souls" czy "Wiedźmina". W każdym razie, decyzja sfinansowania produkcji przez graczy okazała się receptą na sukces.

kingdom come

W chwili gdy piszę te słowa, na Kingdom Come: Deliverance zebrano już ponad 700 tysięcy dolarów od około 22 tysięcy graczy z całego świata. Z tej okazji twórcy postanowili przedstawić ciekawe dane, związane z tym, którzy gracze z poszczególnych krajów zapłacili najwięcej. Jak nietrudno domyślić się z tytułu newsa, Polacy dużo na "Kingdom Come: Deliverance" nie wyłożyli.

Lords of the Fallen

Choć polska odpowiedź na serię "Dark Souls" zapowiada się więcej niż obiecująco, to do niedawna produkcję skrywała gęsta zasłona milczenia i tajemnicy. Ciężko ocenić, czy warto odkładać ciężko zarobione pieniądze na grę, gdy nie widziało się jej tak naprawdę w akcji – same obietnice, relacje dziennikarskie oraz obrazki, to jednak za mało. Wiele negatywnych doświadczeń nauczyło nas zdrowego sceptycyzmu do branżowych nowinek.

lords of the fallen, ci games

Dlatego cieszy, że CI Games postanowiło w końcu odkryć część kart i zaprezentować publice pierwszy fragment rozgrywki z "Lords of the Fallen". Oczywiście, na pierwszy ogień nie mogło pójść nic innego jak walka wręcz, która będzie solą tej gry.

RPGi tekstowe

"Diadem" to z założenia prosta gra fabularna, mająca wprowadzić gracza w hobby bez przytłaczania mechaniką. To klasyczne fantasy z magią, smokami, elfami, krasnoludami itd. Mechanika oparta jest na ośmiu głównych cechach, które są wyrażane za pomocą kości – od najniższej czterościennej i w górę – k6, k8, k10 itp. Dla przykładu – wojownik uderzający w kogoś mieczem, "używa" cechy walki rzucając kością dziesięciościenną, tak aby przebić stopień trudności określony przez mg. Odbywa się to kosztem woli, za którą u niego odpowiada kość czterościenna.

diadem, rpg

System jest autorską mechaniką oraz światem Andrzeja Rylskiego i, co przykuło moją uwagę, ma zostać wydany za pieniądze uzyskane metodą crowdfundingową.

Wczytywanie...