The Elder Scrolls Online

Pierwsze wrażenia z "The Elder Scrolls Online" !

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ilustracja muzyczna

La-la-la...

Pamiętam – była zima, śnieg zacinał że aż miło, gdy BioWare wypuściło swego "STWORA"

Pamiętam – fala zgonów, atak serca, bo to wyszło aż za dolców 100 milionów!

A teraz – śniegu ni ma, a downloader się zacina, kiedy Hassan ściąga "TESO" ledwie wczoraj

A teraz – są wrażenia z "Elder Scrollsów" odpalenia w trybie Online!

I Hassan wszystko zmienia, mówiąc jak za 200 koła gra wygląda!
teso

Chcecie dowiedzieć się, jak wygląda i co jest warta najdroższa gra w historii wszechświata? Hassan już wie. I powie.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Bo reklama to podstawa

Dodał: , · Komentarzy: 0

Firmy CD Projekt, Agora oraz CDP.pl poinformowały, że nawiązały współpracę dotyczącą sprzedaży gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na terenie całej Polski. Połączone siły twórców gry oraz tak potężnej spółki handlowej, posiadającej wielkie możliwości marketingowe, mają pozwolić na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dystrybucji trzeciej części przygód Geralta podjęła się firma CDP.pl.

concept art, wiedźmin 3
Diablo III

Activision Blizzard nie ma podstaw do narzekania i może śmiało mierzyć się z wyzwaniami, jakie czekają firmę w nadchodzących miesiącach. Podstawą do takiego osądu może być jej najnowszy raport finansowy, gdzie słowa "zysk" oraz "wzrost", żyją za pan brat. Na przestrzeni ostatniego kwartału fiskalnego wygenerowała ona dochód rzędu 174 milionów dolarów.

blizzard, world of warcraft, zyski

Duża w tym zasługa nieustającej popularności sztandarowych produkcji spod znaku "Zamieci". Na chwilę obecną "Diablo III" sprzedało się w liczbie 15 milionów egzemplarzy (ponad 90% tej liczby stanowią kopie wersji na PC), do czego swoją cegiełkę dołożyli polscy gracze – w naszym pięknym "kraju raju" tytuł trafił do rąk 250 tys. konsumentów.

Kingdom Come: Deliverance

Konie w "Kingdom Come"

Dodał: , · Komentarzy: 2

Niedawno pisaliśmy o tym, jak świetnie "Kingdom Come: Deliverance", gra odtwarzająca realia XV-wiecznej Europy, poradziła sobie na Kickstarterze. W przeciągu dwóch dni gracze przekazali studiu Warhorse minimalną sumę 300 tysięcy funtów. Teraz kwota ta wynosi ponad 650 tysięcy funtów, a do końca zbiórki pozostało aż 13 dni.

kingdom come, konie, koń

Najnowsza aktualizacja postępów w produkcji obrazuje... konie. Programista Michal Hapala w blisko trzyminutowym filmiku opowiada o tym, jak dokładnie ma w praktyce wyglądać ten element. Według niego nadali najpopularniejszym wierzchowcom cechy między niezależnym zwierzęciem a bezmyślnym tragarzem. Objawia się to między innymi tym, iż kiedy życie konia będzie zagrożone, ten po prostu ucieknie; nie skoczy też z wysokiego klifu, gdyż będzie to oznaczało natychmiastową śmierć, ale samodzielnie przeskakuje mniejsze przeszkody. Posiada również własny ekwipunek. Gdy zniknie nam z oczu, możemy zabawić się z Zaklinacza Koni i zagwizdać, a ten przybędzie na nasze wezwanie.

Child of Light

Nowy trailer "Child of Light"

Dodał: , · Komentarzy: 0
child of light, okładka

Firma Ubisoft ustaliła datę premiery ich nadchodzącego dziecka – "Child of Light" – na 30 kwietnia 2014 roku. Produkcja jest dwuwymiarową grą cRPG, w której wcielamy się w Aurorę, dziewczynkę pochodzącą z Austrii roku 1895. Aurora trawiona jest przez jakąś chorobę, z powodu której zapada w śpiączkę. Gdy budzi się, okazuje się, że trafiła do mitycznego świata Lemurii, z którego tajemnicza Królowa Nocy skradła słońce, księżyc oraz gwiazdy. Dziewczynka wraz ze swoimi towarzyszami, między innymi świetlikiem Igniculusem, postara się odzyskać ciała niebieskie, przemierzając długą drogę do dorosłości.

"Child of Light" inspirowane jest filmami Studia Ghibli (m.in. "Laputa – podniebny zamek"), pracami Yoshitaki Amano czy grami takimi jak "Vagrant Story", "Final Fantasy VIII" i "LIMBO". Większość członków zespołu pracowało wcześniej nad "Far Cry 3" – obie produkcje mają podobne drzewko rozwoju umiejętności.

child of light
Pillars of Eternity

... na drugą połowę roku. Podczas kickstarterowej zbiórki twórcy gry, Obsidiani, obiecali graczom, że finalny produkt zostanie ukończony wiosną 2014-go roku. W tym momencie, wiemy już, że będziemy musieli jeszcze "trochę" poczekać.

pre-ruins, eternity

Pan Robert Purchese, redaktor Eurogamera, w czasie rozmowy z głównym mózgiem projektu, Joshem Sawyerem, dowiedział się, że wiosna już nie wchodzi w grę. "A co z latem? Prawdopodobnie nie".

Borderlands 2

Marka "Borderlands" podbiła serca tłumów graczy z całego świata i rozwija się w zaskakująco szybkim tempie. Studio Gearbox nie ukrywa, że konsumenci nadal chętnie sięgają po drugą część serii (wydaną, bagatela, blisko półtora roku temu), a serwowane do niej dodatki sprzedają się tak świetnie jak białoruskie konserwy na potencjalną apokalipsę.

mad moxxi, dlc, mad moxxi and the wedding day massacre

Krokiem oczywistym jest więc błyskawiczne wypuszczanie kolejnych rozszerzeń, przeznaczonych dla graczy spragnionych zakręconych przygód na postapokaliptycznej Pandorze. Skoro Walentynki już za pasem, to przyszedł najwyższy czas na intrygę, w którą zamieszana jest pierwsza kusicielka uniwersum – Mad Moxxi.

Lightning Returns: Final Fantasy XIII

Lightning Croft

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na powrót Lightning będziemy musieli poczekać jeszcze nieco ponad tydzień, ale Square Enix pochwaliło się, że główną bohaterkę gry będziemy mogli oglądać w nieco "przybrudzonej" wersji.

final fantasy, lightning, final fantasy lightning returns

Wszystko za sprawą ogłoszonego DLC do Lightning Returns: Final Fantasy XIII, w którym będziemy mogli przebrać jedyną grywalną postać za Larę Croft z ostatniej odsłony Tomb Raidera. Co prawda charakterystyczne różowe włosy pozostaną, jednak żegnamy fikuśne stroje i witamy podniszczone ubranie i umazaną błotem buzię.

Divinity: Grzech Pierworodny

Kiepski dzień dla miłośników turowych gier fabularnych i produkcji spod znaku Larian Studios. Jak doskonale wiemy, premiera klasycznego cRPG "Divinity: Grzech Pierworodny", który został sfinansowany za pośrednictwem serwisu Kickstarter, planowana była na 28 lutego. Niestety, termin ponownie okazał się nierealistyczny, co potwierdza jedna z ostatnich aktualizacji traktujących o postępach w fazie produkcyjnej. Swen Vincke, szef belgijskiego studia, oświadczył wprost, że pełna wersja tytułu trafi do graczy nie wcześniej niż na wiosnę 2014 roku.

divinity: grzech pierworodny

"W tym momencie nie zamierzam podawać żadnej dokładniejszej daty, gdyż może za kilka tygodni będę musiał stanąć ponownie przed Wami i informować o kolejnym poślizgu. Stąd też zostaję przy bliżej nieokreślonej wiośnie, a konkretniejszą datę ujawnię wtedy, gdy będziemy jej pewni na sto procent".

Belgowie obiecują, że wykorzystają dodatkowy czas na dokładne wypolerowanie produkcji oraz implementacje nowych mechanizmów, również tych, które zostały zgłoszone przez samych graczy na oficjalnym forum dyskusyjnym gry. Choć słabe, zawsze to jakieś pocieszenie.

Wczytywanie...