piorun_kulisty

Magia Tajemna

Kamil "Driger" poniedziałek, 28 kwietnia 2014
magia tajemna
Magia Tajemna czerpie moc z najgłębszych studni Pustki. Pozwala ona magowi bronić się przed atakiem i miażdżyć wrogów.
magia tajemna
uderzenie umysłu
Uderzenie Umysłu
Aktywowana

Użycie: 10 pkt. many
Odnowienie: 10s


Wymagania:
brak wymagań
Mag emituje z siebie falę telekinetycznej mocy, która odrzuca wrogów od tyłu i odwraca ich uwagę.

Redukcja poziomu zagrożenia: zależna od rangi wroga
Wielkość: 5m
Ogłuszający Wybuch
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 3
Uderzenie Umysłu staje się niepowstrzymaną falą energii, która jest w stanie również ogłuszyć wrogów.

Siła fizyczna: +12x
Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Wielkość: 8m
mistyczna tarcza
Mistyczna Tarcza
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% many
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Gdy to zaklęcie jest aktywne, mag tworzy obronną aurę, która odbija ataki wroga.

Obrona: +20%
Tarcza Żywiołów
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 7; Magia Tajemna: 2 pkt.
Mistyczna Tarcza pochłania teraz również część obrażeń od żywiołów.

Odporność na ogień/zimno/elektryczność/naturę/duchowa: +20%
Mistyczny Mur
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Magia Tajemna: 4 pkt.
Mistyczna Tarcza chroni teraz wszystkich członków drużyny.

Obrona dla członków drużyny: : +5% przeciw ofierze
Odporność na magię dla członków drużyny: +5% (wymagana Tarcza Żywiołów)
broń żywiołów
Broń Żywiołów
Podtrzymywana

Rezerwa: 10% many
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 4
Gdy to zaklęcie jest aktywne, mag korzysta z mocy swego kostura, by nadać broniom używanym przez innych członków drużyny siłę odpowiedniego żywiołu, dzięki czemu zadają większe obrażenia. Na przykład mag używający kostura ognia sprawia, że ataki innych członków drużyny zadają dodatkowe obrażenia od ognia.

Efekt: Dodatkowe obrażenia od żywiołu zależnego od rodzaju kostura (dla wszystkich członków drużyny)
bariera
Bariera
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 45s


Wymagania:
Poziom 5; Uderzenie Umysłu
Mag otacza siebie lub sprzymierzeńca polem telekinetycznym, które odbija dużą część obrażeń.

Odporność na obrażenia: 50%
Czas trwania: 6s
Mistyczna Forteca
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Magia Tajemna: 4 pkt.
Bariera skuteczniej osłania swój cel.

Odporność na obrażenia: dodatkowe 50%
miażdżące więzienie
Miażdżące Więzienie
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 6; Uderzenie Umysłu; Magia Tajemna: 2 pkt.
Mag zamyka cel w zmniejszającej się telekinetycznej klatce, która w krótkim czasie zadaje duże obrażenia.

Obrażenia fizyczne: 10.8x
Szybkość ataku wroga: -50% (40% szansy przeciw zwykłym wrogom)
Szybkość ruchu wroga: -50% (40% szansy przeciw zwykłym wrogom)
Czas trwania: 10s
Paraliżujące Więzienie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 10
Miażdżące Więzienie zadaje teraz więcej obrażeń i paraliżuje wrogów, którzy byli wcześniej spowolnieni.

Obrażenia fizyczne: +3.6x
Obrażenia fizyczne: 200% (przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
Szansa na paraliż: 40% przeciw zwykłym wrogom
Szansa na paraliż: 100% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...