Poznajcie ostatniego towarzysza z Tyranny

3 minuty czytania

Już jutro premiera "Tyranny" więc niestety kończymy nasze co kilku tygodniowe informacje o nowych towarzyszach. Kto tym razem zasili naszą drużynę? Mamy już dwoje wojowników, dwoje magów i jedną łotrzycę. Mogłoby się wydawać, że nowy towarzysz również będzie cienistym łajdakiem, ale niespodzianka. Nowy towarzysz będzie magiem. Tak jakby. Noszącym, a raczej noszącą znamiona Pieśniarza i pewnej towarzyszki z Star Wars: Knights of the Old Republic. Nową towarzyszką będzie...

tyranny tyranny

Archontka Sirin, która przed siódmymi urodzinami zabiła więcej ludzi niż większość żołnierzy zabija przez całą karierę. Jako jedna z niewielu osób obdarzonych magią od urodzenia, dała popis swoich mocy w czasie swojego pierwszego płaczu. Akuszerka asystująca przy jej porodzie zalała się łzami i zaczęła pytać czemu nagle zrobiło się tak zimno i skąd wzięło się to światło. Jej rodzice szybko odkryli, że każdy kto usłyszy jej głos ulegnie czarowi emocji ukrytych w nim. Na szczęście Sirin okazała się inteligentnym i pogodnym dzieckiem nie sprawiającym większych kłopotów wychowawczych. Czasami musieli ją upomnieć, aby nie używała swoich mocy na okolicznych dzieciach, szczególnie po sprzeczce z pewnym łobuziakiem – ale nigdy nikogo nie zraniła zanim nie ukończyła siedmiu lat.

Szybko rozeszły się plotki o mocach Sirin i ludzie z całego regionu zaczęli prosić o jej pomoc. Plony się nie udają? Wyślijcie po Sirin. Twój syn złamał nogę? Wyślijcie Po Sirin. Ludzie dyskutowali o niebiańskim brzmieniu jej cudownego głosu. W końcu opowieści o głosie Sirin dosięgnęły uszu Kyrosa, który wiedział, że jeżeli dziecko jest tak potężne jak mówią plotki, będzie świetnym narzędziem podboju. Kyros rozkazał Pieśni Nerata porwanie Sirin z jej rodzinnego domu i dostarczenie jej na królewski dwór w celu przejścia odpowiedniego treningu. Podczas szkolenia stwierdzono, że jest zbyt potężna, aby zezwolono jej na użycie pełni mocy, więc Kyros i Pieśń Nerata stworzyli specjalny hełm, który na stałe umieścili na jej głowie. Próba użycia przez Sirin pełni mocy doprowadziła by do eksplozji klejnotu umieszczonego w hełmie, a w konsekwencji jej śmierci.

Kiedy została uznana za gotową do działania (i odpowiednio spętaną) została przekazana Pieśni Nerata w celu wspomożenia rekrutacji do Szkarłatnego Chóru. Od tamtej chwili jej głos przekonywał niechętnych do dołączenia do Szkarłatnego Chóru i walki za Kyrosa. Ale Sirin wie, że ona i jej głos są tylko narzędziami, a narzędzia są wyrzucane jeśli przestaną być użyteczne. Nie ustaje więc w wysiłkach mających przynieść Chórowi jak najwięcej nowych członków, planując jednocześnie ucieczkę przy nadarzającej się okazji.

tyranny

Celem Sirin jest manipulowanie przebiegiem bitwy poprzez mentalne uszkadzanie ciał i umysłów przeciwników. Jej unikalne moce Archonta pozwalają na wpływanie na innych za pomocą pieśni(każdy kto grał w „Pillars of Eternity jako Pieśniarz na pewno zrozumie analogię). W czasie starcia starcia jej śpiew wywoła u przeciwników pomniejsze choroby i zapewni sojusznikom subtelne błogosławieństwa.

Śpiew Sirin zwiększa jej wskaźnik Oddechu potrzebny do wykonania Arii. Arie to potężne wybuchy skondensowanej magicznej energii uwolnione za pomocą głosu Sirin. Ich efekty są niszczycielskie dla przeciwników lub uzdrawiające dla sojuszników w zależności jaka Aria została wykonana. Dzięki unikalnemu drzewku rozwoju Sirin automatycznie zdobywa nowe pieśni podczas zdobywania poziomów, Arie są kupowane w dwóch oddzielnych drzewkach rozwoju. Dzięki temu możesz stworzyć z Sirin pokojową pieśniarkę wzmacniających swoich sprzymierzeńców potężnymi błogosławieństwami lub przepełnioną agresją banshee skupiająca się miażdżeniu wrogów stojących przed nią

Podczas tworzenia drzewek rozwoju Sirin chcieliśmy pozwolić graczowi na wybranie dla Sirin najbardziej pasującej dla niej roli. Drzewko „Pokoju” zawiera umiejętności wspierające obronę, zapewniające błogosławieństwa i Arie wzmacniające całą drużynę. Talenty z drzewka „Wojny” pozwalają na szybsze użycie Arii i kilkanaście bojowych Arii uszkadzających umysł wroga.

Przykład pieśni Sirin:

  • Ostrze Potęgi, Ostrze Sprawiedliwości: Pieśń o męstwie i wolności. Zaadaptowana przez Vendrieńską Gwardię w celu poprawienia morale ich rebelii. Zwiększa Moc, Spryt i Kondycję pobliskich sojuszników.
  • Wysłannik Śmierci: Złowroga pieśń opisującą pełnię potęgi Kyrosa podczas zdobywania kolejnych krain i wgniatania w ziemię wszystkich ośmielających się stanąć przeciwko niemu. Obniża Stanowczość, Parowanie i Uniki pobliskich wrogów, zaczynają oni również cierpieć na osłabienie.
  • Krew Wzywa Świt: Potężna pieśń bitewna, którą Sirin była zmuszona śpiewać, aby zapewnić Szkarłatnemu Chórowi Zwycięstwo. Zwiększa prędkość ruchu towarzyszy, zadaje przeciwnikom obrażenia od Ognia i wywołuje u nich krwawienie.

Przykład umiejętności Sirin:

  • Aria Wytchnienia: Sirin zagłębia się w umysły towarzyszy i oczyszcza ich myśli. Wszystkie negatywne efekty zostają usunięte z sojuszników.
  • Aria Zdezorientowania: Sirin zalewa swoich wrogów kakofonią uciążliwych dźwięków. Przeciwnicy, którzy nie oprą się jej mocy stają się Zdezorientowani.
  • Długi Oddech: Po zakończeniu starcia Sirin może zachować Oddech przez kilkanaście minut.
  • Błyskawiczna Prędkość: Sirin śpiewa z niezwykłą prędkość, przez co może szybciej przechodzić pomiędzy kolejnymi zwrotkami, ale opłaca to skróceniem efektów Pieśni.
  • Pozór Niewinności: Jeżeli Sirin nie nosi Ciężkiego Pancerza staje się niewrażliwa na próby wciągnięcia do walki.
  • Aria Koszmarów: Sirin przypomina sobie swoje najgorsze koszmary i zaczyna o nich śpiewać. Moc jej głosu tworzy fizyczne manifestację jej wspomnień, które przerażą jej wrogów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...