Tekst zawiera spoilery.
Gwardia Vendrieńska to armia pozbawionej dostępu do morza Krainy Wierzchołka, obrońcy środowego regionu Teras. Nazwana na cześć rodu Vendrienów, rządzącej w Wierzchołku dynastii, Gwardia cieszy się sławą oddziałów odpornych i nieugiętych jak same góry. Pokonana przez armie Hegemona i zmuszona do kapitulacji w roku 431, Gwardia Vendrieńska odrodziła się dwa lata później, zuchwale stawiając opór rządom Hegemona.
Ponowna klęska w 429 oznaczała wcielenie wielu wojowników do Szkarłatnego Chóru. Trzech kapitanów Gwardii – Arri, Matani i Florian – nigdy nie złożyło broni i kontynuowało walkę. Ukryli się w dolinie, przygotowując atak na miejscowy garnizon. U szczytu swoich możliwości Gwardia liczyła około 400 członków, chętnie przyjmując w swoje szeregi żołnierzy z Przystani i Lazuru. Jej dowódcy nie mają żadnej strategii, licząc na to, że swoją postawą natchną mieszkańców Terasów do stawienia oporu. Bezczynność Grobowego Ashe'a i Głosów Nerata działa na ich korzyść, więc zdobyty w ten sposób czas przeznaczają na werbunek kolejnych chętnych do walki z Hegemonem.
Żołnierze bronią Echowej Przeprawy, za ostatnią linię obrony obierając Salę Wyniesienia w Górskiej Wieży. Możemy pozbyć się tej organizacji i przejąć Studnię Vendriena dla siebie lub też przyjąć hołd od Gwardii i w jej imieniu zająć wieżę, co będzie stanowić początek koalicji wojsk walczących z Hegemonem.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz