Zwrotka

3 minuty czytania

Historia

zwrotka

Zwrotka jest przepełnioną brawurą członkinią Szkarłatnego Chóru. Uwielbia testować swoje umiejętności, wyzywać innych na pojedynki mające dowieść jej wyższości, gardzić słabością innych oraz czerpać radość ze sprzeczek w tyglu charakterów, jakim jest złożony ze śmiałych kobiet Chór.

Zwrotka należy do Szkarłatnych Furii – elitarnego oddziału składającego się z najlepszych wojowniczek Chóru, wyszkolonych w egzotycznych sztukach walki. Według Furii walka jest formą sztuki, subtelnym tańcem, w którym bardziej niż rozsądek oraz taktyka liczy się pasja.

Jak każda wojowniczka Chóru, Zwrotka była kiedyś szarą dziewczyną mieszkającą na zwyczajnej farmie położonej na południu kontynentu Teras. Po zachodzie słońca uwielbiała wymykać się do stodoły i bawić się nożem rzeźniczym z myślą, że jest przeznaczona do wyższych celów.

zwrotka

W momencie przybycia sił Kyrosa i rozpoczęcia przez nich akcji rekrutacyjnej wśród miejscowych Zwrotka poczuła wezwanie. Wraz z garstką wariatów zaciągnęła się dobrowolnie i rozpoczęła nowe życie w krwiożerczej hołocie, gdzie dzięki swojej bezwzględnej ambicji zdobywała kolejne stopnie. Kilkakrotnie dowodziła oddziałami w czasie różnych operacji wojennych, więc wie, jak zmusić innych do wypełnienia rozkazów.

Każda nowo przyjęta do Chóru otrzymuje nowe imię. Jej było prezentem od Głosów Nerata, który podczas swojego najdziwniejszego artystycznego uniesienia usłyszał muzykę w jazgocie i skowycie bitwy. Uważał, że jej krzyki są donośniejsze od innych i składają się ze zbyt wielu brzmień, aby można je było łatwo sklasyfikować.

Zwrotka ma specjalny dryg do kopiowania stylu walki innych. Po pięciu minutach obserwowania starego weterana mogłaby powtarzać jego ruchy, jakby przećwiczyła je w setkach bitew. Podczas wojny ten talent objawił się w najmniej spodziewany sposób. Gdy armie Kyrosa starły się z obrońcami Apexu, Zwrotka niespodziewanie wpadła w panikę, uczucie dotychczas jej nieznane, nie mając żadnego logicznego powodu. Walczące u jej boku Szkarłatne Furie poległy z powodu jej wahania.

Dalsze wydarzenia również były dziwne. Śmierć każdej siostry rozrywała jej umysł na strzępy. Opuściła pole bitwy z wiedzą na temat postaw bojowych i zalet broni dzierżonych przez jej poległe siostry. To niechciana, niemal pasożytnicza wiedza, która równocześnie ją fascynuje i obrzydza. Zwrotka nienawidzi siebie z powodu wahania, które zatrzymało jej dłoń i czuje obrzydzenie do wszystkiego, co z tego wynikło.

Opis w grze

Mieszkanka Teras zahartowana przez konflikt. Zwrotka wspięła się w hierarchii Szkarłatnego Chóru, zabijając swoich zwierzchników, sypiając z jednym okiem zawsze otwartym i nigdy nie pijąc z tej samej manierki dwa razy.

Gdzie można dołączyć

Zwrotka dołącza do ciebie niemal na samym początku gry, po przejściu koło kamienia blokującego drogę.

Dostępne ścieżki rozwoju

Zwrotka ma do wyboru dwa drzewka rozwoju. Pierwsze zatytułowane „Fechmistrzyni” zamienia ją w zabójczą specjalistkę od walki wręcz, otrzymującą bonusy do obrażeń zadawanych za pomocą dwóch broni, oraz specjalne ataki. Drugie drzewko „Zawadiaka” skupia się na używaniu łuków oraz unikaniu obrażeń podczas przemieszczania się po polu bitwy. Oba drzewka są równie dobre, więc rozwój Zwrotki będzie zależał od tego, jaką rolę wyznaczysz jej na polu bitwy – wojowniczki skupionej na atakowaniu wrogów zajętych ciężkozbrojnym wojownikiem czy mistrzyni łuku.

Zdobywanie Lojalności

  • Zwrotka lubi zachowania bezwzględne (na przykład obrabowanie zwłok poległych towarzyszy)
  • Zwrotka lubi działania agresywne i chaotyczne
  • Popieraj Szkarłatny Chór
  • Nie pozwól na kpienie z siebie
  • Kpij ze Wzgardzonych

Zdobywanie Bojaźni

  • Postępuj w sposób rozsądny i honorowy
  • Wybaczaj innym oraz postępuj w sposób tchórzliwy
  • Podczas rozmowy na temat Archontów w obozie Grobowego Ashego powiedz, że obaj Archonci powinni za swoją niekompetencję zapłacić głową
  • Gdy Grobowy Ashe zaprotestuje przeciwko jej obecności w obozie Wzgardzonych, powiedz, że trzymasz ją dla rozrywki
  • Po jej przyznaniu się do bycia szpiegiem Głosów Nerata powiedz, że nigdy jej nie ufałeś

Umiejętność odblokowana za wysoką Lojalność

Śmierć z Przestworzy

Zdolność zespołowa

Członkowie drużyny: Stanowiciel i Zwrotka

Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem

Wyrzuć Zwrotkę w powietrze, umożliwiając jej wystrzelenie w przeciwników serii celnych strzał. Każda strzała trafia w cel i przebija pancerz.

Umiejętność odblokowana za wysoką Bojaźń

Wściekłość Furii

Zdolność zespołowa

Członkowie drużyny: Stanowiciel i Zwrotka

Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem

Wyślij ku Zwrotce intensywne płomienie – Zwrotka pochwyci je sztyletami i, wirując, rozrzuci dookoła w postaci wachlarza płomieni. Pobliscy przeciwnicy odniosą obrażenia od ognia, póki płomienie nie zgasną.

Specjalne akcje odblokowywane za wysoką reputację

  • Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 2, Zwrotka zaoferuje ci trening w Łukach i Dwóch Broniach
  • Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 3, Zwrotka stanie w twojej obronie podczas sądu Tunona
  • Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 3, Zwrotka przyzna się do bycia szpiegiem Głosów Nerata
  • Jeżeli twoja Lojalność u Zwrotki i Barika wynosi co najmniej 3, możesz dojść do konkluzji, że są rodzeństwem i odblokować ich wspólną zdolność specjalną – Nawałnicę Strzał
  • Jeżeli wskaźnik Lojalności wynosi co najmniej 4, możesz pozwolić Głosom Nerata na pożarcie Zwrotki, dzięki czemu Furia zdobędzie kontrolę nad Archontem i zapewni ci władzę nad Szkarłatnym Chórem
  • Wysoka lojalność odblokowuje nowe opcje dialogowe

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...