Archontka Sirina

Michał "Mikeal" Kostrzewa sobota, 21 stycznia 2017

Historia

archontka sirina,sirina

Archontka Sirina przed siódmymi urodzinami zabiła więcej ludzi niż większość żołnierzy przez całą karierę. Jako jedna z niewielu osób obdarzonych magią od urodzenia, pierwszy popis mocy dała podczas swojego pierwszego płaczu. Akuszerka asystująca przy jej porodzie zalała się łzami i zaczęła pytać, czemu nagle zrobiło się tak zimno i skąd wzięło się to światło. Jej rodzice szybko odkryli, że każdy, kto usłyszy jej archontka sirina,sirinagłos, ulegnie czarowi ukrytych w nim emocji. Na szczęście Sirina okazała się inteligentnym i pogodnym dzieckiem, niesprawiającym większych kłopotów wychowawczych. Czasami musieli ją upomnieć, aby nie używała swoich mocy na okolicznych dzieciach, szczególnie po sprzeczce z pewnym łobuziakiem – ale nigdy nikogo nie zraniła, zanim nie ukończyła siedmiu lat.

Szybko rozeszły się plotki o mocach Siriny i ludzie z całego regionu zaczęli prosić o jej pomoc. Plony się nie udają? Wyślijcie po Sirinę. Twój syn złamał nogę? Wyślijcie po Sirinę. Ludzie dyskutowali o niebiańskim brzmieniu jej cudownego głosu. W końcu opowieści o głosie Siriny dosięgnęły uszu Kyrosa, który wiedział, że jeżeli dziecko jest tak potężne, jak mówią plotki, będzie świetnym narzędziem podboju. Kyros rozkazał Głosom Nerata porwanie Siriny z jej rodzinnego domu i dostarczenie jej na królewski dwór, by mogła przejść odpowiedni trening. Podczas szkolenia stwierdzono, że jest zbyt potężna, aby zezwolono jej na użycie pełni mocy, więc Kyros i Głosy Nerata stworzyli specjalny hełm, który na stałe umieścili na jej głowie. Próba użycia przez Siriny pełni mocy doprowadziłaby do eksplozji klejnotu umieszczonego w hełmie, a w konsekwencji jej śmierci.

Kiedy została uznana za odpowiednio spętaną i gotową do działania, przekazano ją Głosom Nerata w celu wspomożenia rekrutacji do Szkarłatnego Chóru. Od tamtej chwili jej głos przekonywał niechętnych do dołączenia do Szkarłatnego Chóru i walki za Kyrosa. Ale Sirina wie, że ona i jej głos są tylko narzędziami, a narzędzia są wyrzucane, jeśli przestaną być użyteczne. Nie ustaje więc w wysiłkach mających przynieść Chórowi jak najwięcej nowych członków, planując jednocześnie ucieczkę przy nadarzającej się okazji.

Opis w grze

Archont Pieśni, posiadająca moc kontrolowania głosem umysłów i emocji tysięcy osób. Sirina została za młodu schwytana przez armię Kyrosa i zmuszona do służby Głosom Nerata.

Gdzie można dołączyć

Sirina znajduje się w swoim sanktuarium w Rozstajach Lethiany.

Dostępne ścieżki rozwoju

Sirina posiada jedno automatyczne i dwa normalne drzewka rozwoju. Drzewko „Pieśni” rozwija się samo wraz ze zdobywaniem przez Archontkę kolejnych poziomów. Zawarte tam Pieśni wzmocnią twoją drużynę oraz osłabią wrogów. Jeżeli nie masz Lantry'ego w drużynie, polecam rozwijanie Siriny w drzewku „Pokoju”. Dzięki temu jej Pieśni wzmocnią twoją drużynę oraz pozwolą powalonym członkom na wstanie do walki. Drzewko „Wojny” skupia się osłabianiu wrogów i kontroli pola bitwy poprzez niszczenie pancerza, paraliżowanie wroga oraz zakłócanie jego umiejętności specjalnych.

Zdobywanie Lojalności

  • W trybie podboju zgódź się na podtrzymanie Prawa Wyzwania podczas kampanii pod Cytadelę Pergaminu
  • W trybie podboju przyznaj jej ochronę Wzgardzonych
  • Postępuj w sposób łagodny i bojaźliwy
  • Obiecaj, że nigdy więcej nie spytasz o śmierć jej matki
  • Stwierdź, że jej ojciec zasługiwał na swój los
  • Podczas kłótni w Kamiennej Strażnicy dotyczącej losów wnuka Grobowego Ashego przyznaj jej rację
  • Oszczędź dzieci Zwierzców oskarżone o dezercję ze Szkarłatnego Chóru
  • Po uznaniu cię za Archonta podziękuj za jej gratulacje i oddanie ci pokłonu

Zdobywanie Bojaźni

  • W trybie podboju pozwól Wzgardzonym na zabicie jej wyznawców
  • Postępuj w sposób okrutny
  • Zapytaj ją o śmierć jej matki
  • Zezwól na egzekucję małych Zwierzców oskarżonych o dezercję ze Szkarłatnego Chóru
  • Zakończ Edykt Kamienia
  • Zabij Kopca, Archonta Kamienia i skaź Kamienne Morze jego esencją

Umiejętność odblokowana za wysoką Lojalność

Pieśń Błogosławieństwa

Zdolność zespołowa

Członkowie drużyny: Stanowiciel i Sirina

Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem

Chwilowo zneutralizuj wpływ nakrycia głowy Siriny na jej moc. Sirina unosi się w powietrze i śpiewa pojedynczą nutę, zanim moc kryształu nie powróci. Jej magia neutralizuje wszelkie niekorzystne efekty działające na pobliskich sojuszników, a także zapewnia chwilową ochronę przed podobnymi efektami.

Umiejętność odblokowana za wysoką Bojaźń

Pieśń Paraliżu

Zdolność zespołowa

Członkowie drużyny: Stanowiciel i Sirina

Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem

Chwilowo zneutralizuj wpływ nakrycia głowy Siriny na jej moc. Sirina unosi się w powietrze i wydaje z siebie ogłuszający dźwięk, tworząc wokół siebie falę uderzeniową, która paraliżuje przeciwników. Sirina tworzy falę za falą, dopóki moc kryształu nie powróci.

Specjalne akcje odblokowywane za wysoką reputację

  • Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 3, Sirina stanie w twojej obronie podczas sądu Tunona
  • Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 4, możesz pozwolić Głosom Nerata na pożarcie Siriny, dzięki czemu zdobędzie ona kontrolę nad Archontem i zapewni ci władzę nad Szkarłatnym Chórem
  • Wysoka reputacja odblokowuje nowe opcje dialogowe

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...