Historia
Archontka Sirina przed siódmymi urodzinami zabiła więcej ludzi niż większość żołnierzy przez całą karierę. Jako jedna z niewielu osób obdarzonych magią od urodzenia, pierwszy popis mocy dała podczas swojego pierwszego płaczu. Akuszerka asystująca przy jej porodzie zalała się łzami i zaczęła pytać, czemu nagle zrobiło się tak zimno i skąd wzięło się to światło. Jej rodzice szybko odkryli, że każdy, kto usłyszy jej głos, ulegnie czarowi ukrytych w nim emocji. Na szczęście Sirina okazała się inteligentnym i pogodnym dzieckiem, niesprawiającym większych kłopotów wychowawczych. Czasami musieli ją upomnieć, aby nie używała swoich mocy na okolicznych dzieciach, szczególnie po sprzeczce z pewnym łobuziakiem – ale nigdy nikogo nie zraniła, zanim nie ukończyła siedmiu lat.
Szybko rozeszły się plotki o mocach Siriny i ludzie z całego regionu zaczęli prosić o jej pomoc. Plony się nie udają? Wyślijcie po Sirinę. Twój syn złamał nogę? Wyślijcie po Sirinę. Ludzie dyskutowali o niebiańskim brzmieniu jej cudownego głosu. W końcu opowieści o głosie Siriny dosięgnęły uszu Kyrosa, który wiedział, że jeżeli dziecko jest tak potężne, jak mówią plotki, będzie świetnym narzędziem podboju. Kyros rozkazał Głosom Nerata porwanie Siriny z jej rodzinnego domu i dostarczenie jej na królewski dwór, by mogła przejść odpowiedni trening. Podczas szkolenia stwierdzono, że jest zbyt potężna, aby zezwolono jej na użycie pełni mocy, więc Kyros i Głosy Nerata stworzyli specjalny hełm, który na stałe umieścili na jej głowie. Próba użycia przez Siriny pełni mocy doprowadziłaby do eksplozji klejnotu umieszczonego w hełmie, a w konsekwencji jej śmierci.
Kiedy została uznana za odpowiednio spętaną i gotową do działania, przekazano ją Głosom Nerata w celu wspomożenia rekrutacji do Szkarłatnego Chóru. Od tamtej chwili jej głos przekonywał niechętnych do dołączenia do Szkarłatnego Chóru i walki za Kyrosa. Ale Sirina wie, że ona i jej głos są tylko narzędziami, a narzędzia są wyrzucane, jeśli przestaną być użyteczne. Nie ustaje więc w wysiłkach mających przynieść Chórowi jak najwięcej nowych członków, planując jednocześnie ucieczkę przy nadarzającej się okazji.
Opis w grze
Archont Pieśni, posiadająca moc kontrolowania głosem umysłów i emocji tysięcy osób. Sirina została za młodu schwytana przez armię Kyrosa i zmuszona do służby Głosom Nerata.
Gdzie można dołączyć
Sirina znajduje się w swoim sanktuarium w Rozstajach Lethiany.
Dostępne ścieżki rozwoju
Sirina posiada jedno automatyczne i dwa normalne drzewka rozwoju. Drzewko „Pieśni” rozwija się samo wraz ze zdobywaniem przez Archontkę kolejnych poziomów. Zawarte tam Pieśni wzmocnią twoją drużynę oraz osłabią wrogów. Jeżeli nie masz Lantry'ego w drużynie, polecam rozwijanie Siriny w drzewku „Pokoju”. Dzięki temu jej Pieśni wzmocnią twoją drużynę oraz pozwolą powalonym członkom na wstanie do walki. Drzewko „Wojny” skupia się osłabianiu wrogów i kontroli pola bitwy poprzez niszczenie pancerza, paraliżowanie wroga oraz zakłócanie jego umiejętności specjalnych.
Zdobywanie Lojalności
- W trybie podboju zgódź się na podtrzymanie Prawa Wyzwania podczas kampanii pod Cytadelę Pergaminu
- W trybie podboju przyznaj jej ochronę Wzgardzonych
- Postępuj w sposób łagodny i bojaźliwy
- Obiecaj, że nigdy więcej nie spytasz o śmierć jej matki
- Stwierdź, że jej ojciec zasługiwał na swój los
- Podczas kłótni w Kamiennej Strażnicy dotyczącej losów wnuka Grobowego Ashego przyznaj jej rację
- Oszczędź dzieci Zwierzców oskarżone o dezercję ze Szkarłatnego Chóru
- Po uznaniu cię za Archonta podziękuj za jej gratulacje i oddanie ci pokłonu
Zdobywanie Bojaźni
- W trybie podboju pozwól Wzgardzonym na zabicie jej wyznawców
- Postępuj w sposób okrutny
- Zapytaj ją o śmierć jej matki
- Zezwól na egzekucję małych Zwierzców oskarżonych o dezercję ze Szkarłatnego Chóru
- Zakończ Edykt Kamienia
- Zabij Kopca, Archonta Kamienia i skaź Kamienne Morze jego esencją
Umiejętność odblokowana za wysoką Lojalność
Pieśń Błogosławieństwa
Zdolność zespołowa
Członkowie drużyny: Stanowiciel i Sirina
Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem
Chwilowo zneutralizuj wpływ nakrycia głowy Siriny na jej moc. Sirina unosi się w powietrze i śpiewa pojedynczą nutę, zanim moc kryształu nie powróci. Jej magia neutralizuje wszelkie niekorzystne efekty działające na pobliskich sojuszników, a także zapewnia chwilową ochronę przed podobnymi efektami.
Umiejętność odblokowana za wysoką Bojaźń
Pieśń Paraliżu
Zdolność zespołowa
Członkowie drużyny: Stanowiciel i Sirina
Ochłonięcie: 1x przed odpoczynkiem
Chwilowo zneutralizuj wpływ nakrycia głowy Siriny na jej moc. Sirina unosi się w powietrze i wydaje z siebie ogłuszający dźwięk, tworząc wokół siebie falę uderzeniową, która paraliżuje przeciwników. Sirina tworzy falę za falą, dopóki moc kryształu nie powróci.
Specjalne akcje odblokowywane za wysoką reputację
- Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 3, Sirina stanie w twojej obronie podczas sądu Tunona
- Jeżeli jej Lojalność wynosi co najmniej 4, możesz pozwolić Głosom Nerata na pożarcie Siriny, dzięki czemu zdobędzie ona kontrolę nad Archontem i zapewni ci władzę nad Szkarłatnym Chórem
- Wysoka reputacja odblokowuje nowe opcje dialogowe
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz