Dwa tygodnie temu poznaliśmy Barika Kamienną Tarczę, mocarnego wojownika mierzącego się z niebezpieczeństwami w pierwszej linii naszej prawej kompanii. Jednak czasami trzeba mieć dystans do przeciwnika. Na przykład po to, aby zasypać go deszczem strzał, a następnie poderżnąć mu gardło ostrzem noża. W naszej drużynie zajmować się tym będzie...
Strofa – brawurowa członkini Karmazynowego Chóru. Uwielbia testować swoje umiejętności, wyzywać innych na pojedynki mające dowieść jej wyższości, gardzić słabością innych oraz czerpać radość ze sprzeczek w tyglu charakterów, jakim jest złożony ze śmiałych kobiet Chór. Dzięki swojemu buntowniczemu usposobieniu oraz sarkastycznemu poczuciu humoru jest idealną przeciwwagą dla przepełnionego goryczą i powagą Barika.
Strofa jest członkinią Karmazynowych Furii – elitarnego oddziału składającego się z najlepszych wojowniczek Chóru, wyszkolonych w egzotycznych sztukach walki oraz uzbrojeniu. Według Furii walka jest formą sztuki, subtelnym tańcem, w którym bardziej niż rozsądek oraz taktyka liczy się pasja.
Jak każda wojowniczka Chóru Strofa była kiedyś szarą dziewczyną mieszkającą na zwyczajnej farmie położonej na południu kontynentu Tiers. Po zachodzie słońca uwielbiała wymykać się do stodoły i bawić się nożem rzeźniczym z myślą, że jest przeznaczona do wyższych celów.
W momencie przybycia sił Kyrosa i rozpoczęcia przez nich akcji rekrutacyjnej wśród miejscowych Strofa poczuła wezwanie. Wraz z garstką wariatów zaciągnęła się dobrowolnie i rozpoczęła nowe życie w krwiożerczej hołocie, gdzie dzięki swojej bezwzględnej ambicji zdobywała kolejne stopnie. Kilkakrotnie dowodziła oddziałami w czasie różnych operacji wojennych, więc wie jak zmusić innych do wypełnienia jej rozkazów.
Każda nowo przyjęta do Chóru otrzymuje nowe imię. Strofa wybrała swoje z powodu uwielbienia dla Pieśni Nerata, twórcy który podczas swoich najdziwniejszych artystycznych uniesień słyszał muzykę w jazgocie i skowycie bitwy. Uważał, że jej krzyki są donośniejsze od innych i składają się zbyt wielu brzmień, aby można je było łatwo sklasyfikować.
Strofa ma specjalny dryg do kopiowania stylu walki innych. Po pięciu minutach obserwowanie starego weterana mogłaby symulować jego ruchy, jakby przećwiczyła je w setkach bitew. Podczas wojny ten talent objawił w najmniej spodziewany sposób. Gdy armie Kyrosa starły się z obrońcami Apexu Strofa niespodziewanie wpadła w panikę, uczucie dotychczas jej nieznane, nie mające żadnego logicznego pochodzenia. Walczące u jej boku Karmazynowe Furie poległy z powodu jej wahania.
Dalsze wydarzenia również były dziwne. Śmierć każdej siostry rozrywała jej umysł na strzępy. Opuściła pole bitwy z wiedzą na temat postaw bojowych i zalet broni dzierżonych przez jej poległe siostry – niechciana, niemal pasożytnicza wiedza, która równocześnie ją fascynuje i obrzydza.
Strofa nienawidzi siebie z powodu wahania, które zatrzymało jej dłoń i czuje obrzydzenie do wszystkiego co z tego wynikło, co rzuca inne, smutniejsze światło na jej ciągłą potrzebę wykazania się i rywalizowania z innymi.
Przeznaczeniem Strofy jest płynne przechodzenie między walką wręcz, a trzymaniem wroga na dystans, przez co jej rolą jest zadawanie obrażeń pojedynczemu celowi. Drzewko umiejętności Strofy zostało zaprojektowane w celu wspierania tej synergii różnych stylów walki i pozwala jej na błyskawiczne przeistoczenie się z wojowniczki walczącej w pierwszej linii na łucznika. Strofa posiada również unikalną umiejętność pozwalająca jej na przygotowanie się do nowych zagrożeń dla drużyny w ułamku sekundy.
Drzewko Szermierza zawiera techniki walki dwoma broniami przeznaczone do szarżowania w bój i zalanie słabszych oponentów falą zabójczych ciosów, zaś drzewko Harcownika skupia się na technikach unikowych i atakach dystansowych za pomocą łuku.
Oto przykładowe umiejętności Strofy:
- Poznaj Swojego Wroga: talent ten pozwala Strofie na nauczenie się ruchów jej wrogów w czasie starcia. Dzięki temu wraz z wydłużeniem czasu trwania walki, staje się ona coraz bardziej zabójcza, dzięki zwiększeniu jej umiejętności Uników i Parowania przy każdym trafieniu jej przez wroga.
- Szarża: Karmazynowym Furiom nie jest obce szarżowanie naprzeciw niebezpieczeństwom mając swoje siostry u boku. Umiejętność Szarży pozwala Strofie przebić się przez szeregi wroga z prędkością błyskawicy i uodparniając ją na próby włączeni do walki.
- Krwawa Hulanka: po pozbawieniu wroga głowy Strofa wpada w stan znany jako Krwawa Hulanka pozwalający jej na kilkukrotne wykonanie każdego podstawowego ataku z jej repertuaru.
- Parzące Żelazo: Strofa podpala uprzednio zamoczoną w oleju strzałę i wystrzeliwuje ją we wroga. Kiedy pocisk trafi w cel podpala go zadając mu wraz z upływem czasu obrażenia od Ognia.
- Zerwanie Więzów: Strofa przeprowadza obrotowy atak i wykonuje skok mający zabrać ją w bezpieczne miejsce. Wspomnienie jednej z jej poległych sióstr manifestuje się, aby zająć jej miejsce i walczyć z wrogami.
Źródło: blog.tyrannygame.com
Komentarze
Dodaj komentarz