Aura Mrozu
Ten czar przywołuje ruchomy pierścień mrożącej energii, która zadaje obrażenia od zimna. Na wyższych poziomach zaklęcie może spowolnić trafionych wrogów. Nie można równocześnie korzystać z Aury Mrozu i Aury Płomieni. Wraz ze wzrostem umiejętności z zakresu Szkoły Ochronnej wzrasta efektywność i czas działania Aury Mrozu.
Aura Płomieni
Przywołuje ruchomy pierścień palącej energii, która zadaje obrażenia od ognia. Na wyższych poziomach zaklęcie może palić wrogów przez pewien czas. Nie można równocześnie korzystać z Aury Mrozu i Aury Płomieni. Wraz ze wzrostem umiejętności z zakresu Szkoły Ochronnej wzrasta efektywność i czas działania tego czaru.
Magiczna Tarcza
Magiczna Tarcza tworzy wokół rzucającego aurę, która zwiększa Klasę Pancerza. Na wyższym poziomie Magiczna Tarcza pochłania też część obrażeń fizycznych, choć nie chroni postaci przed magicznymi atakami za pomocą ognia czy błyskawic. Wraz ze wzrostem umiejętności z zakresu Szkoły Ochronnej wzrasta efektywność i czas działania tego zaklęcia.
Pierścień Trucizny
Po rzuceniu Pierścienia Trucizny wokół czarodzieja wyrastają magiczne kolce, kierujące się we wszystkie strony. Kolce te zadają obrażenia od trucizny i ranią przez pewien czas – nie robią wrażenia na nieumarłych. Wraz ze wzrostem umiejętności z zakresu Szkoły Ochronnej wzrasta efektywność i czas działania tego zaklęcia.
Tacza Many
Tarcza Many pozwala użyć wewnętrznej energii magicznej w celu ochrony Punktów Wytrzymałości. Tarcza rozdziela otrzymane obrażenia pomiędzy Punkty Wytrzymałości a zapas Many. Przy niskim poziomie umiejętności rzucający czar będzie tracić więcej Punktów Wytrzymałości niż Many. Wraz ze wzrostem umiejętności te proporcje zaczną się zmieniać, aż obrażenia będą równomiernie rozdzielane pomiędzy Manę a Punkty Wytrzymałości.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz