Dominacja

Dominacja

zaklęcie

Czar Dominacji próbuje zauroczyć losowego wroga. Jeśli się powiedzie, zauroczona istota będzie podążać za tobą wszędzie jako towarzysz i chronić cię przed wrogami, dopóki nie minie efekt działania czaru. Gdy Dominacja przestanie działać, istota odzyska panowanie nad swoim umysłem i, być może, zechce się zemścić. Ten czar działa tylko na istoty posiadające umysł, a więc niektóre potwory, np. przykład nieumarli, są na niego odporne. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Dominacji, zwiększy się czas działania i szansa na zdominowanie.

Niezgoda

zaklęcie

Moc Niezgody wzbudza chaos i zamieszanie w szeregach wrogów. Po rzuceniu tego czaru losowy przeciwnik może zwrócić się przeciw swoim towarzyszom, działając w ten sposób na twoją korzyść. Czar zadaje obrażenia wybranej ofierze, nawet jeśli moc Niezgody nie zadziała. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Dominacji, zwiększy się czas działania czaru oraz skuteczność na skłócenie wrogów.

Spowolnienie

zaklęcie

Wykorzystujący Spowolnienie wypełnia obszar niewidocznymi pasami magicznej materii, która przeszkadza w ruchu pobliskim wrogom. Po rzuceniu czaru wszyscy wrogowie, którzy znajdują się na obszarze jego działania, będą się poruszać wolniej. Nie ma ograniczenia ilości dotkniętych tym czarem istot, ale efekt kilku Spowolnień nie kumuluje się. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na tę Szkołę Magii, zwiększy się czas działania i efektywność tego czaru.

Uśpienie

zaklęcie

Kiedy czarodziej rzuca Uśpienie, niektórzy przeciwnicy będący w obszarze działania czaru mogą zapaść w krótki sen. Dotknięte czarem istoty padną bezradnie na ziemię i będą leżeć bezczynnie, dopóki nie minie czas jego działania. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Dominacji, zwiększy się szansa na uśpienie wrogów oraz wydłuży ich sen.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...