Punkty Akcji (PA)
Określa, jak szybko nasza postać może działać. Im więcej punktów akcji, tym szybciej działa postać.
Podstawowy czynnik: ZW
Klasa Pancerza (KP)
Klasa pancerza określa, jak trudno jest trafić lub zadać obrażenia. Im wyższa KP, tym lepsza. Klasa pancerza opiera się na Zwinności, ale może się zwiększyć po założeniu zbroi.
Podstawowy czynnik: ZW
Szybkość Leczenia (SL)
Ludzie leczą się z różną szybkością. Jeśli twoja postać została zraniona, co pewien czas odzyska część punktów wytrzymałości, zależnie od tego parametru. Im wyższa wartość Szybkości leczenia, tym lepiej.
Podstawowy czynnik: SW
Punkty Wytrzymałości (PW)
Ta liczba oznacza, ile obrażeń może wytrzymać postać, zanim zginie. Punkty Wytrzymałości zależą głównie od Wytrzymałości, ale częściowo też od Siły. Na szczęście, wraz z rozwojem postaci i zdobywaniem nowych poziomów, liczba Punktów Wytrzymałości będzie się zwiększać.
Podstawowe czynniki: WT, SI
Mana (PM)
Ta liczba przedstawia, jaką ilością magicznej energii dysponuje postać. Ponieważ energia magiczna jest skupiana przez ducha w tobie, ilość Many zależy od Charyzmy i Percepcji. Kiedy rzucasz czary, zużywasz Manę, którą można odzyskać tylko zdobywając ją, lub w miarę upływu czasu.
Podstawowe czynniki: CH, PE
Odporność – Obrażenia
Postać posiada pewną odporność na poszczególne rodzaje obrażeń – kwas, zimno, choroby, elektryczność, ogień oraz obrażenia kłute, sieczne i obuchowe. Odporności przedstawiają zdolność postaci do powstrzymania części albo wszystkich obrażeń, które normalnie mogłaby otrzymać. Im wyższa wartość procentowa, tym mniejsze będą otrzymywane obrażenia. Przy odporności powyżej 100% obrażenia LECZĄ postać, zamiast ją ranić.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz