Całun Ciemności
Całun Ciemności spowija rzucającego zasłoną cieni. Po użyciu zwiększają się umiejętność Skradania się i Klasa Pancerza czarodzieja. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania oraz efektywność tego czaru.
Tacza Many
Tarcza Many pozwala użyć wewnętrznej energii magicznej w celu ochrony Punktów Wytrzymałości. Tarcza rozdziela otrzymane obrażenia pomiędzy Punkty Wytrzymałości a zapas Many. Przy niskim poziomie umiejętności rzucający czar będzie tracić więcej Punktów Wytrzymałości niż Many. Wraz ze wzrostem umiejętności te proporcje zaczną się zmieniać, aż obrażenia będą równomiernie rozdzielane pomiędzy Manę a Punkty Wytrzymałości.
Wchłonięcie Ducha
Kilku potężnych czarodziei wie, że energia jest niemal wszędzie. Nawet niedawno zabite stwory ciągle mają duchową moc. Rzucający czar Wchłoniecie Ducha może wyssać tę słabnącą siłę ze zwłok i zamienić ją w uzdrawiającą energię. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się ilość punktów wytrzymałości wysysanych ze zwłok.
Zbroja z Kości
Zamknięty w Zbroi z Kości czarodziej może cieszyć się silną ochroną przed fizycznymi i niektórymi magicznymi atakami. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania zbroi oraz jej efektywność.
Zwierzęca Gracja
Ten czar obdarza rzucającego kocim refleksem. Zwierzęca Gracja znacznie podnosi zręczność oraz szybkość ruchu, poprzez zwiększenie Zwinności. Na wyższym poziomie rośnie umiejętność Otwieranie zamków, a kolejna inwestycja w Zwierzęcą Grację zaowocuje zwiększonym Szczęściem. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania tego czaru.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz