Egzorcyzm
Rzucenie Egzorcyzmu przywołuje potężną boską siłę, która stara się wyrwać ducha ofiary. Święci Inkwizytorzy stosują ten czar, by wypędzić demony z opętanych albo by zranić istoty niematerialne, jak na przykład nieumarłych. Wszyscy wrogowie znajdujący się wokół rzucającego Egzorcyzm otrzymują poważne obrażenie. Istniej szansa, że po rzuceniu czaru każdy nieumarły przebywający w promieniu jego działania zostanie zniszczony. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie promień, obrażenia oraz szansa zniszczenia nieumarłych.
Niebiańskie Porażenie
Rzucający czar skupia energię od boskiej istoty i może skierować tę siłę w wybranego wroga. Na wyższym poziomie Niebiańskie Porażenie może także chwilowo ogłuszyć ofiarę. Kiedy wydasz punkty na tę szkołę magii, zadawane czarem obrażenie znacząco się zwiększą.
Okaleczenie Wrogów
Ten czar tworzy niewidzialną, boską dłoń, która chwyta wszystkich wrogów znajdujących się wokół rzucającego czar. Kiedy czar zaczyna działać, ręka zgniata przeciwników, zadając miażdżące obrażenia, a także zmniejsza obrażenia, jakie mogą oni zadać. Kiedy będziesz konsekwentnie rozwijać Szkołę Porażenia, zwiększą się promień i obrażenia od zgniatania.
Osłabienie Wrogów
Ten groźny czar wysysa siły witalne z wrogów i pozbawia ich siły woli. Osłabienie Wrogów obniża Siłę i Klasę Pancerza maksymalnie czterech wrogów znajdujących się wokół rzucającego czar, a ponadto zmniejsza ich szansę trafienia. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie promień działania czaru.
Słuszny Gniew
Ten wzbudzający lęk czar nasyca postać czystą, świętą energią, która przemienia ją w boskiego ducha zemsty. Czar natychmiast zadaje obrażenia obuchowe wrogom znajdującym się w obszarze działania. Gniew działa przez pewien czas, lecząc cię. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie skuteczność tego czaru.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz