Jak to w grach cRPG zwykle bywa, tak i w tej dane nam jest rozwijanie swojej postaci. Istnieją umiejętności magiczne, o których mowa w artykułach o magii, oraz niemagiczne – te z kolei opisuję tutaj. Dzielimy je na zdolności walki i złodziejskie.
Poziom umiejętności | Punkty na rozwinięcie |
---|---|
0-75 | 1 |
76-125 | 2 |
126-175 | 4 |
176-225 | 6 |
226-300 | 8 |
Walka

Broń dystansowa

Zdolność walki każdą bronią dystansową.
Umiejętność oparta na: zwinność, percepcja
Broń dwuręczna

Umiejętność władania każdą bronią dwuręczną.
Umiejętność oparta na: siła, zwinność
Broń jednoręczna

Umiejętność walki każdą bronią jednoręczną.
Umiejętność oparta na: siła, zwinność
Walka bez broni

Zdolność walki bez broni.
Umiejętność oparta na: zwinność, percepcja
Unik

Sprawność w unikaniu ataków wroga.
Umiejętność oparta na: percepcja, szczęście
Złodziejstwo

Dyplomacja

Umiejętność dogadywania się z ludźmi. Umożliwia uzyskanie więcej informacji oraz niższych cen w sklepach.
Umiejętność oparta na: inteligencja, 2x charyzma
Skradanie się

Zdolność pozwalająca poruszać się ciszej niż normalnie. Za każde niezauważone przejście obok przeciwnika otrzymujesz punkty doświadczenia.
Umiejętność oparta na: zwinność, percepcja, szczęście
Znajdowanie pułapek/ukrytych przejść

Sprawność pozwalająca na znajdowanie ukrytych pułapek i przejść. Za każde wykrycie przejścia lub pułapki otrzymujesz punkty doświadczenia
Umiejętność oparta na: zwinność, percepcja, szczęście
Otwieranie Zamków

Umiejętność pozwalająca otwierać zamknięte skrzynie i drzwi. Za każde otworzenie zamkniętej skrzyni lub drzwi otrzymujesz punkty doświadczenia.
Umiejętność oparta na: zwinność, percepcja, szczęście
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz