Cechy

Marcin Maciek "Anorthus" Piekarz sobota, 5 lutego 2011

Na początku rozgrywki możemy wybrać cechy naszej postaci. Każda z nich polepsza daną zdolność, lecz pogarsza inną. Tak więc umiejętność Ciężka Ręka powoduje, że przy normalnym ataku dostajemy premię +2, lecz automatycznie szansa na atak krytyczny obniżona jest o 30%.

Ogólnie jest ich czternaście, ale wybrać możemy, chociaż nie musimy, tylko dwie.

Asceta

Umiejętność ta zapewnia 10 dodatkowych punktów umiejętności, lecz sprawia, że będziesz znajdować o 10% mniej bogactw.

Badacz

Badacz dodaje 15 punktów premii do umiejętności otwierania zamków i sprawia, że zaczynasz grę z wybranymi przez siebie zdolnościami magicznymi na poziomie 4., a nie 1. Natomiast twoja percepcja zostaje obniżona o 1, a umiejętność walki dystansowej o 10 punktów.

Biegłości

Umiejętność ta sprawia, że wraz z awansem na wyższe poziomy otrzymujemy dodatkowe 3 punkty umiejętności, lecz nowe profity zdobywamy co 4, a nie co 3 poziomy.

Ciężka Ręka

Cecha ta powoduje, iż podczas walki wręcz otrzymujesz premię +2 do obrażeń (walka wręcz lub broń biała), ale szansa na zadanie ciosu krytycznego spada o 30%.

Tego profitu nie można łączyć z Finezją.

Człowiek Renesansu

Człowiek Renesansu daje ci premię +1 do inteligencji, jednak klasa pancerza spada o 3, a umiejętność walki bronią białą o 10 punktów.

Dobrotliwość

Dzięki tej zdolności twoja umiejętność targowania się wzrasta o 35, natomiast początkowe zdolności walki (walka wręcz oraz bronią białą) zostają zmniejszone o 5 punktów.

Tego profitu nie można łączyć z Paskudnym Usposobieniem.

Drobna Budowa

Umiejętność ta sprawia, że otrzymujemy premię +1 do zwinności, lecz udźwig maksymalny zostaje zmniejszony o 50 funtów.

Finezja

Zdolność ta powoduje, iż obrażenia od wszystkich ataków fizycznych zostają zmniejszone o 20%, ale szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 10%.

Tego profitu nie można łączyć z Ciężką Ręką.

Gruba Skóra

Dzięki tej umiejętności wszystkie odporności na obrażenia zostają zwiększone o 5%, a klasa pancerza o 4 punkty. Niestety inteligencja zostaje obniżona o 1, a zdolność otwierania zamków o 10 punktów.

Jednoręczność

Jednoręczność sprawia, iż umiejętność walki bronią jednoręczną zostaje zwiększona o 10, lecz posługiwanie się bronią dwuręczną i dystansową spada o 10 punktów.

Paskudne Usposobienie

Paskudne Usposobienie sprawia, że walka bronią białą zostaje zwiększona o 10, a zdolności przemawiania i targowania zostają zmniejszone o 15 punktów.

Tego profitu nie można łączyć z Dobrotliwością.

Strzały Zamiast Słów

Dzięki tej umiejętności otrzymujemy dodatkowe 15 punktów do broni dystansowej, lecz zdolność przemawiania i targowania spada o 10 punktów.

Szybki Metabolizm

Umiejętność ta zwiększa tempo leczenia, ale odporności na choroby i trucizny zostają obniżone o 10%.

Zwierzoludzie nie mogą wybrać tej cechy.

Talent

Dzięki Talentowi otrzymujesz premię +1 do wszystkich współczynników, przy czym żaden nie może przekroczyć 10. Niestety wszystkie umiejętności niemagiczne zostają obniżone o 10 punktów. Oprócz tego, podczas awansów na kolejne poziomy, postać otrzymuje o 4 punkty umiejętności mniej.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...