Dragon Age: Inkwizycja - Zstąpienie

Jeżeli stęskniliście się za mordowaniem Mrocznych Pomiotów i zwiedzaniem enigmatycznych zakamarków Głębokich Ścieżek, to możecie już skakać z radości. Drugie fabularne DLC do "Dragon Age: Inkwizycja" przeniesie nas do dobrze znanych podziemi, aby odkryć źródło tajemniczych trzęsień ziemi, które zagrażają istnieniu całego Thedas. Niebepieczeństwa, pułapki i zagadki czekające na starożytnych szlakach, mają wystawić naszego Umiłowanego Przywódcę oraz jego frakcję na najcięższą z dotychczasowych prób. Tyle w teorii – w praktyce, zobaczymy.

dragon age: inkwizycja, zstąpienie

BioWare zapowiada, że nie skończy się tylko na zabijaniu i schodzeniu w dół, lecz rozszerzenie ujawni nową kartę z zapomnianej historii rasy krasnoludów. Oczywiście, nie zabraknie standardowych treści, jak nowe przedmioty czy potwory.

Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire

Kiedy wspominam moje skromne doświadczenia ze "Star Wars: The Old Republic", w moim umyśle kreuje się wizja do bólu przeciętnego MMORPG okraszonego emocjonującą, pełnokrwistą i znakomicie napisaną historią, którą z lubością obejrzałbym na dużym kinowym ekranie.

star wars, the old republic, knights of the fallen empire

Nie mam rozeznania, na ile zmienił się ten tytuł przez ostatnie miesiące, ale zwiastun pełnoprawnego dodatku o szumnym tytule "Knights of the Fallen Empire", każe mi sądzić, że status quo został jednak zachowany. Cóż, jak widać wielu aktywnym graczom – w to graj.

Pillars of Eternity

Zapowiada się naprawdę mroźny koniec wakacji.

Wygląda na to, że już niedługo świat Eoru ponownie nie będzie schodził z ust wszystkich miłośników komputerowych gier fabularnych. Studio Obsidian Entertainment zapowiedziało, że pierwsze oficjalne rozszerzenie do "Pillars of Eternity" – "Biała Marchia – Część I" – trafi w ręce graczy pod koniec tego miesiąca, dokładnie 25 sierpnia.

pillars of eternity, white march, biała marchia

Rozszerzenie zabierze nas do tytułowego łańcucha górskiego na granicy Jelenioborza i Readceras. Celem drużyny będzie odbicie upadłej krasnoludzkiej twierdzy, a co za tym idzie, jej legendarnej kuźni, w której do dziś spoczywają sekrety wyrobu durgańskiej stali – najmocniejszego oraz najszlachetniejszego materiału w Eorze. Możemy liczyć na zwiększony limit poziomu doświadczenia, nowych towarzyszy, a także świeże talenty.

Divinity: Grzech Pierworodny

Ambitne turowe cRPG z rozwiniętym systemem dialogowym? I to na konsolach?! Przestaje to być fantastyką wykreowaną w umyśle wyposzczonego gracza i powoli staje się normą, która nikogo nie zaskakuje. Już w październiku na Xbox One oraz PlayStation 4 pogramy w rozszerzoną edycję "Wasteland 2", natomiast w okolicach gwiazdki o serca konsolowców powalczy "Divinity: Grzech Pierworodny". Najświeższy materiał ze specjalnego wydania produkcji studia Larian, znakomicie wypunktowuje wszystkie jej zalety, a także nowinki, jakie zostały wprowadzone od czasu zeszłorocznej premiery.

Warto zaznaczyć, że wszystkie usprawnienia oraz nowe treści, zostaną udostępnione posiadaczom komputerów osobistych za darmo, w postaci gustownej łatki. Słodko.

Might & Magic: Heroes VII

Trudno wyobrazić sobie gatunek strategii turowych bez "Heroes of Might & Magic". W dzisiejszych czasach pewne zwroty są nadużywane, lecz cieżko pisać o tej serii nie wykorzystując słów "kultowy" czy "legendarny". Marka ta towarzyszy nam już od dwudziestu lat, a pokolenia graczy dzieliły z nią momenty największej chwały i przeżywały smutną gorycz porażki.

might

Niezależnie od tego, którą część kochamy najbardziej (a co człowiek, to opinia), jaką najchętniej spuścilibyśmy w otchłań zapomnienia oraz co sądzimy o następnych zapowiadanych rewolucjach czy zmianach, każdy kolejny tytuł sagi jest (i będzie) wielkim wydarzeniem dla branży gier. Kropka.

Bez zbędnego pieprzenia w bambus – "Might & Magic: Heroes VII" zadebiutuje na komputerach osobistych dokładnie 29 września.

Fantastyka w kadrze

Nie kłamali z tymi upałami. A wiecie co najlepiej zrobić, gdy przebywanie na dworze jest zbyt męczące? Tak, zajrzeć na Game Exe także, przeczytać dobrą książkę również, ale równie świetną receptą na przetrwanie gorącego dnia jest długi seans z nieoglądanym do tej pory serialem.

filmy, cykl, seriale, fantastyka w kadrze

Moja propozycja to "Dawno, dawno temu", gdzie spotkacie bohaterów fantastycznych historii mierzących się ze złem w miasteczku o nazwie Storybrooke. Pierwsze odwiedziny nie zawiodły – ocena 7,5/10 mówi sama za siebie. Czy ponowne wejście do już znanego świata też było przyjemne? Dowiecie się z recenzji drugiego sezonu. Jeśli jednak długie maratony z serialami to dla Was za dużo – przyjrzyjcie się ostatniej recenzji Lionela, w której ocenia on niezależne s-f, "Advantageous".

Worlds of Magic

Worlds of Magic – recenzja gry

Dodał: , · Komentarzy: 0

„Worlds of Magic” to polski akcent na Kickstarterze. Łódzkie studio Wastelands Interactive postanowiło zawładnąć duszami i portfelami fundatorów, obiecując im stworzenie duchowego następcy „Master of Magic” – turowej gry strategicznej, będącej połączeniem "Cywilizacji" i "Heroes of Might & Magic". Mimo dobrych ocen i uznania społeczności gra przegrała bitwę z „Master of Orion”.

worlds of magic

Jak z tego zadania wyszło Wastelands Interactive? Zapraszam do recenzji.

Czytaj dalej...

Elex

[Gamescom 2015] Kolejne ciekawostki o Elex

Dodał: , · Komentarzy: 0

Skoro targi Gamescom odbywają się w niemieckiej Kolonii, to udział Piranha Bytes oraz prezentacja ich nowej marki – "Elex" – była pewniejsza niż mandat za popijanie zimnego piwka przed lokalnym komisariatem policji. Studząc jednak emocje – nowych faktów jest jak na lekarstwo. Raz, że twórcy nie mają do powiedzenia zbyt wiele na tym etapie produkcji. Dwa, iż sporo ciekawostek wciąż ma przyklejoną klauzulę "ściśle tajne", więc dziennikarze mają związane ręce.

elex, piranha bytes

Coś tam jednak nowego się pojawiło, o czym skrzętnie informujemy.

Diablo III

Azeroth traci na popularności, za to Sanktuarium pławi się w blasku splendoru. Społeczność graczy nie zraziła się katastrofalnym startem trzeciej inwazji Pana Grozy i przyjęła z entuzjazmem zdradę upadłego archanioła Maltaela, ponieważ pudełka z "Diablo III" znikały szybciej niż numerki w przychodni lekarskiej. Firma Activision zdradziła, że w przeciągu trzech lat gra trafiła w ręce ponad 30 milionów graczy – zarówno komputerowców, jak i posiadaczy konsol.

diablo iii

Wynik imponujący, choć ciężko jest ukryć fakt, że ta produkcja w dużej mierze zawdzięcza swoją popularność legendzie poprzednich części i przez dłuższy czas faktycznie żyła na ich kredycie. Trudno teraz prorokować, ale gdyby byłoby inaczej, obstawiałbym, że zamiast akompaniamentu wystrzeliwanych korków od szampana, w temacie sprzedaży tej gry witałaby nas jedynie ponura cisza. Jednak, hej, zwycięzców się nie rozlicza – także winszuję.

Wczytywanie...