Wiedźmin 3: Dziki Gon

Geralt – zażywasz, przegrywasz. W domu nie uczyli?! Ach... no tak, zapomniałem. Przepraszam.

wiedźmin 3, dziki gon, the witcher 3

Choć rozmach CD Projekt RED wydaje się nie mieć granic, natomiast skala rozbudowania "Wiedźmina 3" budzi niekłamany podziw, to twórcy starają się nie zapominać o szlifowaniu detali. Wiecie, tych małych szczególików i smaczków, które pogłębiają poczucie immersji, a także powodują, że granice między wirtualnym a realnym światem zacierają się coraz bardziej. Wspominaliśmy już o konieczności ustawicznego pojawiania się u balwierza, a co za tym idzie, ogolenia zarostu, który będzie rosnąć wraz z upływem czasu rozgrywki. Teraz developerzy postanowili zdradzić, co się stanie, gdy będziemy bez rozwagi korzystać z mikstur.

"Faktycznie, na twarzy Geralta zaobserwujemy zmiany, gdy poziom toksyczności będzie zbyt wysoki.

Pillars of Eternity

Wyniki konkursu z Pillars of Eternity

Dodał: , · Komentarzy: 9

Wiemy, że czekaliście na to bardzo niecierpliwie! Prac był ogrom i mieliśmy poważny orzech do zgryzienia, ale przewagą niewielu głosów udało się wybrać zwycięzcę.

A jest nim... Bartosz M. z Częstochowy! Gratulujemy!

logo, pillars of eternity

Wybraną historię publikujemy w rozszerzeniu. Zwycięzca otrzyma wiadomosć e-mail z dalszymi krokami, a wszystkich zapraszamy na nasze forum, gdzie możecie podyskutować nie tylko o konkursie, ale i o samej grze. Przy okazji chcemy poinformować, że niedługo ukaże się nasza recenzja – bądźcie czujni!

Divinity: Grzech Pierworodny

Larian Studios nie próżnuje i stara się jak najlepiej wykorzystać niebywały sukces, jaki odniósł ich ostatni projekt – "Divinity: Grzech Pierworodny". Belgowie przez ostatnie miesiące rozbudowywali swój zespół, doskonalili autorski silnik oraz pracowali nad zupełnie nowym projektem, który zostanie ujawniony już wkrótce. Dobrze przeczytaliście, na efekty nie będziemy czekać długo. Sven Vincke, szef całego zespołu, zapowiedział, że w okolicach najbliższych targów E3 zaprezentuje pierwszy zarys swojej nowej komputerowej gry fabularnej.

divinity

"Wciąż mam mnóstwo zabawy i jestem cholernie dumny z tego, co osiągnęliśmy przez te lata. Zaczniemy ogłaszać niektóre z naszych nowych rzeczy (około E3) i jeżeli będziemy rozwijać się tak, jak dotychczas, to wydaję mi się, że pokażemy całkiem sporo pomiędzy czasem targów a końcem roku.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Z wiedźminów żadni czarodzieje, ale swoją magię mają. Prostacką, ale jeżeli jest ona użyta w odpowiednim momencie, potrafi zdziałać cuda i przechylić szalę zwycięstwa na stronę zabójców potworów. Przekonamy się o tym w "Wiedźminie 3", ponieważ twórcy obiecują, że w tej części przygód Geralt nie będzie mógł ich zignorować, bo w innym przypadku czeka go wyjątkowo marny los, a przeciwnicy zrobią mu z rzyci jesień średniowiecza.

wiedźmin 3, dziki gon, the witcher 3

Jednak podobnie jak na giełdzie, trzeba inwestować mądrze. CD Projekt RED przestrzega, że choć skupienie się na znakach z pewnością się opłaci, to zapomnienie o alchemii oraz walce jest także niemądrym posunięciem. Bądź tu człowieku mądry. Serwis IGN postanowił odrobinę rozjaśnić dylematy, przygotowując krótką prezentację systemu nietypowej magii, w jakiej specjalizuje się Geralt.

Pillars of Eternity

Studio Obsidian Entertaiment poinformowało, że w rozwój marki "Pillars of Eternity" chce włączyć społeczność graczy. W związku z tym firma planuje start nowego programu testerskiego, dzięki któremu wszyscy, którzy chcą sprawdzić planowane zmiany związane z nadchodzącymi patchami gry, będą mogli zrobić to jeszcze przed oficjalną premierą łatki.

pillars of eternity

Takie działanie pozwoli firmie na wyłapanie wszelkich dodatkowych błędów, ale nie jest pozbawione zagrożeń.

Path of Exile

Twórcy gry "Path of Exile", studio Grinding Gear Games, zapowiedzieli kolejny dodatek do ich hack’n’slashowej produkcji. Rozszerzenie nosi tytuł "The Awakening" i, jak zapowiadają twórcy, przyniesie najwięcej zmian ze wszystkich wydanych dotychczas DLC.

path of exile

Nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery dodatku, jednak wiadomo już, że zamknięta beta ruszy 20 kwietnia 2015 roku i potrwa od 6 do 8 tygodni. Wszyscy chętni mogą zapisać się do testów na oficjalnej stronie gry.

The Technomancer

The Technomancer będzie RPGiem akcji

Dodał: , · Komentarzy: 0

Studio Focus Home Interactive podzieliło się wreszcie pierwszymi informacjami na temat ogłoszonej w styczniu bieżącego roku gry "The Technomancer". Wiemy już, że tytuł będzie reprezentantem gatunku RPG akcji i zaoferuje nam trzy różne style walki, z mocą Technomancerów, czyli elektrycznością, na czele.

the technomancer
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Dziki Gon w 5 minut

Dodał: , · Komentarzy: 1

Studio CD Projekt RED zdecydował się na udostępnienie kolejnego materiału wideo związanego z grą "Wiedźmin 3: Dziki Gon". Film ma za zadanie przypomnieć graczom kluczowe informacje o świecie gry, fabule i głównym bohaterze. Dodatkowo rozjaśnia on takie aspekty jak decyzje moralne, system walki, rozwój postaci i otwarty świat.

wiedźmin 3: dziki gon

W skrócie, jest to zbiór nowinek, dla wszystkich, którzy martwią się, że coś o nadchodzącym "Wiedźminie" im umknęło. Materiał znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Magicka: Wizard Wars

Jak wynika z informacji zamieszczonych na steamowej stronie gry "Magicka: Wizard Wars", produkcja będzie miała swoją premierę już 28 kwietnia 2015 roku. Dla przypomnienia, tytuł jest oparty na systemie free-to-play i reprezentuje dobrze znany w ostatnich czasach gatunek MOBA.

magicka: wizard wars

Tak naprawdę omawiana część "Magicki" została dopuszczona do Wczesnego Dostępu na Steamie jeszcze w roku 2013, natomiast jej beta testy trwają od maja roku 2014 – można więc przypuszczać, że będzie to produkt dopieszczony do granic możliwości.

Pillars of Eternity
pillars of eternity

Mimo że od premiery "Pillars of Eternity" minęło już trochę czasu, to Obisidian nie zamierza ustawać w pracy nad tym, aby ich produkt był coraz doskonalszy, naprawiając większość irytujących błędów, które trapią oddanych graczy.

Już w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych do sieciowych zakamarków ma trafić patch 1.04, który niweluje sporą ilość bugów (związanych z zadaniami pobocznymi oraz twierdzą) oraz poprawia optymalizacje. Szczególnie ucieszy on posiadaczy starszych maszyn śmigających na Windows XP, ponieważ twórcy w końcu rozpracowali problem związany z pamięcią oraz ustawicznym wyrzucaniem na pulpit w konkretnych lokacjach.

Pełną listę planowanych aktualizacji znajdziecie pod tym adresem.

Wczytywanie...