Pillars of Eternity

Jak wspominaliśmy, pierwsza popremierowa łatka do "Pillars of Eternity" zbliża się wielkimi krokami, natomiast chłopcy z Obsidian Entertainment pracują w pocie czoła, aby została ona wprowadzona jak najszybciej. W celu udowodnienia swoich szlachetnych zamiarów, postanowili opublikować już teraz listę zmian i poprawek, które wprowadzi patch 1.03.

Zaraz po intensywnym przetestowaniu (aby nie było jak zawsze, że nowa aktualizacja = świeże problemy), trafi ona do sieciowych zakamarków oraz rozgości się na dyskach twardych wszystkich miłośników Eoru.

pillars of eternity

Łatka naprawia szereg błędów, które psuły lub uniemożliwiały satysfakcjonującą rozgrywkę – między innymi intensywne wyrzucanie na pulpit w Twierdzy Raedricka lub tajemnicze znikanie umiejętności pasywnych na karcie postaci, po podwójnym kliknięciu na dany przedmiot w ekwipunku. Wprowadzono także kilka przyjemnych nowości do interfejsu i mechaniki, jak również zbalansowano klasy – przede wszystkim te magiczne.

Pełną listę poprawek znajdziecie pod tym adresem.

[Aktualizacja] Studio Obsidian Entertainment poinformowało, że jeśli patch przejdzie pozytywnie wszelkie testy jakościowe, zostanie udostępniony graczom jutro wieczorem (05.03.2015).

Skyforge

Otwarte beta testy Skyforge w maju

Dodał: , · Komentarzy: 3

Studia Allods Team i wspierające je Obsidian Entertainment ogłosiły, że już latem 2015 roku rozpoczną się otwarte beta testy gry MMORPG "Skyforge", ale wcześniej będą trwały oczywiście testy w zamkniętym gronie. Chętni uczestnictwa w takiej zabawie mogą zgłosić swoją gotowość przez oficjalną stronę gry. Uwaga: gwarantowany dostęp do rozgrywki otrzymają osoby, które zakupią jeden z pakietów Founder’s Pack, czyli przedpremierowych kont premium i różnorodnych opcji dodatkowych.

skyforge

W grze przyjdzie nam wcielić się w ludzi dysponujących boską cząstką, którzy muszą zmierzyć się z obcymi najeźdźcami. W trakcie zabawy będziemy mogli zmieniać wygląd naszego herosa oraz jego umiejętności praktycznie w dowolnej chwili. W rozwinięciu newsa znajdziecie zwiastun gry "Skyforge" – koniecznie obejrzyjcie, bo jest wart uwagi.

The Incredible Adventures of Van Helsing III

Jak wynika z informacji podanych przez studio Neocore Games, gra "The Incredible Adventures of Van Helsing III" będzie miała swoją premierę jeszcze w maju 2015 roku. Ujawniono również, że w produkcji pojawi się sześć nowych klas postaci, wśród których na pewno znajdzie się Phlogistoneer (zmechanizowany łowca) i Umbralist (klasa posiadająca zdolność kamuflażu).

the incredible adventures of van helsing iii the incredible adventures of van helsing iii

Jeśli chodzi o fabułę, wcielimy się w potomka Van Helsinga, wspieranego przez ducha Katariny i znajdziemy się w okresie, gdy wojna domowa w Borgovii dobiegła końca. Jednak nie oznacza to, że miastu nic już nie grozi – czyha bowiem na nie ktoś, kogo już dobrze znamy. Jeśli macie ochotę na fragmenty rozgrywki, zajrzyjcie do rozwinięcia newsa.

Dark Souls II

Na rynku zadebiutowała właśnie odświeżona wersja gry "Dark Souls II" z dopiskiem "Scholar of the First Sin". Edycja ta zawiera w sobie pełną grę oraz wszystkie dodatki DLC, jakie się ukazały. Ponadto produkcja została wzbogacona o kilka nowości i ulepszoną oprawę wizualną.

Ciekawostką jest fakt, że posiadacze pierwszej edycji "Dark Souls II" mogą wykupić ulepszenie do edycji "Scholar of the First Sin", jednak jest to koszt około 100 złotych lub jeżeli jesteście posiadaczami wszystkich dodatków DLC – około 60 złotych.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Powrót do przeszłości #2

Dodał: , · Komentarzy: 0
logo, skyrim

Wszystko przez Ati. Kto czytał, ten wie. Tym razem wracamy do Skyrima. Właściwie Ati wraca, bo to w pełni autorska aktualizacja.

Co robi heros, jeśli akurat nie ratuje świata? Doskonali ciało i umysł, uprawiając rozmaite rzemiosła (garbarstwo, drwalstwo, górnictwo, hutnictwo) i pomnaża kapitał (handel), by wrócić na szlak przygody w odpowiedniej formie.

Po co mu zabawa w dom? Prawdziwy bohater nie powinien wydawać krwawicy na bzdurne mebelki i dekoracje? To jednak nie tak działa. Pomijając aspekty fabularne i praktyczne, podkreślone w sygnalizowanym tekście, należy mu się przecież chwila satysfakcji oraz możliwość napawania się i chwalenia zgromadzonymi łupami. To buduje morale, a ono jest istotą bohatera.

Assassin's Creed Chronicles: China

Wysyp kronik Assassin's Creed

Dodał: , · Komentarzy: 1

Czego to jeszcze nie było w uniwersum "Assassin’s Creed"? Chociażby platformowej przygodówki akcji. Ale spokojnie, wszystko jest pod kontrolą i oto otrzymaliśmy świeżutkie informacje, że takowa jest bliżej, niż moglibyśmy sądzić. Już 21 kwietnia w Stanach i 22 kwietnia w Europie będziemy mieli możliwość wcielenia się w assasynkę Shao Jun w grze "Assassin's Creed Chronicles: China".

chronicles

To jednak nie wszystko. Studio Ubisoft zapowiedziało kolejne dwie odsłony cyklu "Chronicles".

Pillars of Eternity

Każdy, kto pograł chwilę w "Pillars of Eternity" musi przyznać, że to naprawdę udany powrót do klasycznych rozwiązań i klimatów, prawdziwy duchowy spadkobierca legendarnej serii "Baldur's Gate". Choć świat Eoru jest wspaniały oraz zachęca do spędzenia w nim wielu godzin przedniej zabawy, to jednak trzeba przyznać, że brakuje mu pewnej rzeczy. Jednego, małego, tyciego detalu, bez którego nostalgiczny powrót do przeszłości i pełnia doznań płynących z rozgrywki są niemożliwe.

piotr fronczewski, hetero-magnes, męskość, samiec alfa

Szczęśliwie jeden z zapaleńców znalazł wyjście z tej krępującej sytuacji.

Piotr Fronczewski i jego niezapomniane "przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę" powraca. Najbardziej męski z głosów, który jest żywą inkarnacją "Bogurodzicy" oraz karci za zapominalstwo bardziej niż fiskus.

Jade Empire
dżdżysty dzień
zapomniane Jadeitowe Imperium
pustka w sercu

- zaginione haiku Bashō, odkryte w nieuporządkowanej szufladzie Tokara, Anno Domini 2015.
jade empire

Zachodni wiatr spienione goni fale, a prognozy na sequel "Jade Empire" jak były niezbyt optymistyczne, tak nadal są. Pewne rzeczy najzwyczajniej w świecie się nie zmieniają. Szkoda, tym bardziej, że coś pęka w duszy wszystkich miłośników komputerowych gier fabularnych, gdy unikalne i intrygujące spojrzenie na ten gatunek trafia po prostu do szafy.

Choć gracze kolejny raz chcieliby zawitać na fantastyczny Daleki Wschód, to studio BioWare nadal pozostaje nieugięte w tej kwestii, uderzając w te same dyplomatyczne tony, co cztery lata temu.

Mordheim: City of the Damned

Zapowiedź przygotował Niblla.

Wspaniałe Mordheim, stolica żyznego hrabstwa Ostermarku, często najeżdżanego przez maruderów chaosu. Nad nim też siedzibę miały Siostry Sigmara. Miasto wybrane. Miasto wyjątkowe. To tu pojawiła się kometa o dwóch ogonach. Wielu było pewnych, że zwiastuje to przybycie Sigmara w tych trudnych czasach, że poprowadzi on Imperium ku chwale. Każdy chciałby to zobaczyć. Więc przybyli ze wszystkich zakątków znanego świata. Byli niczym morowe powietrze niosące zarazę. Im ich było więcej, tym bardziej wypaczony stawał się gród. Coraz większe bezprawie, oszustwa, morderstwa, a ponoć nawet kult demonów. Im bliżej zapowiadanego boskiego przybycia, tym gorzej.

mordheim: city of the damned

Nic więc dziwnego, że Patron Imperium, widząc ten gnijący wrzód na mapie świata, zamiast przybyć, zrzucił na niego meteor, by unicestwić całe to zło. Oczywiście ostrzegł swe waleczne Dziewice i schroniły się one w swej twierdzy. Wkrótce po tym, jak ruiny ostygły a większość pożarów zgasła, okazało się, że w gruzach Mordheim można odnaleźć dziwny kamień, który posiada magiczne właściwości. Każdy był gotów zapłacić bajońskie sumy za choćby jego kawałek. Spowodowało to przybycie różnych ugrupowań do Miasta Potępionych.

Czytaj dalej...

Pillars of Eternity

Choć najnowsze dziecko Obsidian Entertainment wydaje się pozycją całkiem nieźle zoptymalizowaną i przetestowaną na wiele różnych sposobów, to skala produkcji oraz stopień jej skomplikowania są na tyle ogromne, że błędów najzwyczajniej w świecie nie dało się uniknąć. Sprawy nie ułatwia też mnogość konfiguracji sprzętowych i pojawiających się przy tym kuriozalnych problemów, gdzie tytuł wysypuje się na w miarę nowym sprzęcie, natomiast spokojnie sobie śmiga na komputerze, który jest już jedną nogą w muzeum techniki. Odwieczny problem PC'tów.

pillars of eterinty, art

Twórcy są świadomi problemów i starają się je zwalczyć. Na chwilę obecną zbierają dane, aby w najbliższym czasie wypuścić dużą łatkę, która powinna być remedium na wszystkie niedoskonałości. Zarówno te uniemożliwiające komfortową rozgrywkę, jak i aspekty podważające jej balans.

Darren Monahan, przedstawiciel studia odpowiedzialny za kontakt ze społecznością, obiecał, że stosowny patch trafi na serwery już w tym tygodniu. Na chwilę obecną, trzeba uzbroić się w cierpliwość. W przysłowiowym międzyczasie, zapraszamy również na nasze forum poświęcone "Pillars of Eternity", gdzie postaramy się znaleźć tymczasowy lek na dolegliwości gry.

[Aktualizacja] Doszły nas niepokojące informacje, że podwójne kliknięcie na przedmiot w ekwipunku nieodwracalnie usuwa pasywne bonusy postaci (lub działają, ale tylko nie wyświetlają się one w profilach herosów). Problem ma zostać naprawiony we wspomnianej łatce. Na wszelki wypadek, wszystkie rzeczy przenoście "zdalnie".

Wczytywanie...