Berserker

Kamil "Driger" poniedziałek, 19 maja 2014
specjalizacje wojownika, berserker
Kultura krasnoludów uległa stagnacji i chyli się ku upadkowi. Liczne krasnoludy wybierają życie na powierzchni, dokąd zabierają ze sobą swoje zwyczaje i tradycje bojowe. Gniew to tylko część bycia berserkerem; każdy potrafi wpaść w furię, ale tylko berserker potrafi wykorzystać ją do zadawania potężnych ciosów, które roztrzaskują pancerze i kości.


Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
Tempo regeneracji wytrzymałości: +10

specjalizacje wojownika, berserker
szał
Szał
Podtrzymywana

Odnowienie: 10s

Wymagania:
Poziom 7
Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.

Obrażenia: +10% za każde pozostałe 100 pkt. wytrzymałości
Koszt: -4 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Nieskończona Furia
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Berserker: 3 pkt.
Berserkerski Szał jest teraz mniej męczący.

Koszt: -2 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Dzika Furia
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Berserker: 4 pkt.
Berserkerski Szał zadaje teraz większe obrażenia za każdy pozostały mu punkt wytrzymałości.

Obrażenia: +5% pozostałej wytrzymałości
adrenalina
Adrenalina
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 2s


Wymagania:
Poziom 8; Szał
Berserker przez chwilę korzysta ze swych rezerw energii, zadając każdy cios ze zwiększoną siłą. Jeżeli berserker użyje Adrenaliny kilka razy pod rząd, efekty sumują się (berserkerski Szał musi być aktywny).

Obrażenia: kumulatywne +5%
Czas trwania: 8s
Zastrzyk Adrenaliny
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12; Berserker: 3 pkt.
Berserker może korzystać z Adrenaliny tak często, jak chce, dzięki czemu może uzyskać ogromną premię do zadawanych obrażeń.

Odnowienie: -2s
Szał Adrenaliny
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14; Berserker: 4 pkt.
Adrenalina zadaje o wiele więcej obrażeń, szczególnie jeśli berserker użyje tego talentu kilkakrotnie.

Obrażenia: kumulatywne +3%
grad ciosów
Grad Ciosów
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 9; Szał
Na krótką chwilę berserker poświęca zdolności obronne, by zwiększyć swoja szybkość. Rośnie prędkość ataku, ale ciosy wroga zadają więcej obrażeń (berserkerski Szał musi być aktywny).

Szybkość ataku: +50%
Odporność na obrażenia: -20%
Czas trwania: 10s
Niestrudzony Grad Ciosów
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Berserker: 3 pkt
Grad Ciosów trwa teraz dłużej.

Czas trwania: +10s
Długotrwały Grad Ciosów
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 15; Berserker: 4 pkt.
Berserker otrzymuje teraz mniejsze obrażenia, gdy Grad Ciosów jest aktywny.

Odporność na obrażenia: +10% (= -10%)
zabójczy cios
Zabójczy Cios
Bierna

Wymagania:
Poziom 15; Adrenalina; Grad Ciosów; Berserker: 5 pkt.
Za każdym razem, gdy berserker zabija wroga, jego radość ze zwycięstwa sprawia, że odnawia nieco większą część wytrzymałości niż zwykle.

Regeneracja wytrzymałości: minimum 5%, w oparciu o rangę wroga

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...