dziki_lad

Berserker

2 minuty czytania

Kultura krasnoludów uległa stagnacji i chyli się ku upadkowi. Liczne krasnoludy wybierają życie na powierzchni, dokąd zabierają ze sobą swoje zwyczaje i tradycje bojowe. Gniew to tylko część bycia berserkerem; każdy potrafi wpaść w furię, ale tylko berserker potrafi wykorzystać ją do zadawania potężnych ciosów, które roztrzaskują pancerze i kości.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
  • Tempo regeneracji wytrzymałości: +10
specjalizacje wojownika, berserker

szał Szał

Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.

  • Typ: podtrzymywana
  • Odnowienie: 10s
  • Wymagania: Poziom 7
  • Obrażenia: +10% za każde pozostałe 100 pkt. wytrzymałości
  • Koszt: -4 pkt. wytrzymałości za każde trafienie

szał Nieskończona Furia

Berserkerski Szał jest teraz mniej męczący.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11; Berserker: 3 pkt.
  • Koszt: -2 pkt. wytrzymałości za każde trafienie

szał Dzika Furia

Berserkerski Szał zadaje teraz większe obrażenia za każdy pozostały mu punkt wytrzymałości.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Berserker: 4 pkt.
  • Obrażenia: +5% pozostałej wytrzymałości

adrenalina Adrenalina

Berserker przez chwilę korzysta ze swych rezerw energii, zadając każdy cios ze zwiększoną siłą. Jeżeli berserker użyje Adrenaliny kilka razy pod rząd, efekty sumują się (berserkerski Szał musi być aktywny).

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 2s
  • Wymagania: Poziom 8; Szał
  • Obrażenia: kumulatywne +5%
  • Czas trwania: 8s

adrenalina Zastrzyk Adrenaliny

Berserker może korzystać z Adrenaliny tak często, jak chce, dzięki czemu może uzyskać ogromną premię do zadawanych obrażeń.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12; Berserker: 3 pkt.
  • Odnowienie: -2s

adrenalina Szał Adrenaliny

Adrenalina zadaje o wiele więcej obrażeń, szczególnie jeśli berserker użyje tego talentu kilkakrotnie.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14; Berserker: 4 pkt.
  • Obrażenia: kumulatywne +3%

grad ciosów Grad Ciosów

Na krótką chwilę berserker poświęca zdolności obronne, by zwiększyć swoja szybkość. Rośnie prędkość ataku, ale ciosy wroga zadają więcej obrażeń (berserkerski Szał musi być aktywny).

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 9; Szał
  • Szybkość ataku: +50%
  • Odporność na obrażenia: -20%
  • Czas trwania: 10s

grad ciosów Niestrudzony Grad Ciosów

Grad Ciosów trwa teraz dłużej.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Berserker: 3 pkt
  • Czas trwania: +10s

grad ciosów Długotrwały Grad Ciosów

Berserker otrzymuje teraz mniejsze obrażenia, gdy Grad Ciosów jest aktywny.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 15; Berserker: 4 pkt.
  • Odporność na obrażenia: +10% (= -10%)

zabójczy cios Zabójczy Cios

Za każdym razem, gdy berserker zabija wroga, jego radość ze zwycięstwa sprawia, że odnawia nieco większą część wytrzymałości niż zwykle.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 15; Adrenalina; Grad Ciosów; Berserker: 5 pkt.
  • Regeneracja wytrzymałości: minimum 5%, w oparciu o rangę wroga

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...