szczury_wroclawia_szpital

Łupieżca

specjalizacje wojownika, łupieżca
Prawdziwy łupieżca to wojownik, który skosztował smoczej krwi, przygotowanej w specjalnym rytuale. To coś więcej, niż tylko stan umysłu. Ci straszliwi wojownicy rozkoszują się śmiercią; cierpienie wrogów odnawia ich energię.


Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
Obrażenia fizyczne/duchowe/od ognia/zimna/elektryczności/sił natury: +5%

specjalizacje wojownika, łupieżca
szał krwi
Szał Krwi
Bierna

Wymagania:
Poziom 7
Łupieżca nie zna bólu, ale zemsta nie jest mu obca. Zadawane przezeń obrażenia zwiększają się z każdą otrzymaną raną.

Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)
pożarcie
Pożarcie
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 120s


Wymagania:
Poziom 8
Łupieżca rozszarpuje wroga i pochłania jego siły życiowe, by odnowić własne.

Obrażenia fizyczne: 1x
Regeneracja żywotności: 1x obrażeń od broni
Żarłoczność
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12
Pożarcie staje się tak potężne, że trafieni nim wrogowie zaczynają się CHWIAĆ i stają się podatni na dalsze ataki maga lub łotrzyka.

Obrażenia fizyczne: +0.25x
Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
Szansa na ZACHWIANIE: 100%
Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Nienasycenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14; Łupieżca: 2 pkt.
Pożarcie staje się znacznie potężniejsze, szczególnie jeśli łotrzyk obniżył wcześniej zdolności obronne celu.

Obrażenia fizyczne: +0.25x
Obrażenia fizyczne: 300% przeciw celom ZDEZORIENTOWANYM
Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
Regeneracja żywotności: 300% od celów ZDEZORIENTOWANYCH
Odnowienie: -20s
szał ofiarny
Szał Ofiarny
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. żywotności
Odnowienie: 25s


Wymagania:
Poziom 9; Szał Krwi, Łupieżca: 2 pkt.
Łupieżca poświęca żywotność, by zwiększyć moc Szału Krwi. Przez pewien czas każda rana otrzymana przez łupieżcę zwiększa zadawane przez niego obrażenia.

Obrażenia z Szału Krwi: 2x
Czas trwania: 10s
Trwały Szał
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Łupieżca: 3 pkt.
Łupieżca może częściej używać Szału Ofiarnego.

Odnowienie: -5s
aura bólu
Aura Bólu
Podtrzymywana

Rezerwa: 10% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 10; Szał Krwi; Pożarcie
Gdy ten tryb jest aktywny, łupieżca jest spowity aurą psychicznego bólu, która zadaje obrażenia duchowe zarówno jemu, jak i pobliskim wrogom.

Obrażenia duchowe: 0.5x za każdy impuls
Żywotność: -5% za każdy impuls
Częstotliwość impulsów: 4s
Wielkość: 6m
Fala Bólu
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14; Łupieżca: 4 pkt.
Aura Bólu zadaje wrogom znacznie większe obrażenia, przy takim samym wydatku żywotności przez łupieżcę.

Obrażenia duchowe: +0.25x za każdy impuls
Szał Bólu
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 16; Łupieżca: 5 pkt.
Aura Bólu pochłania teraz mniej żywotności. Im niższa żywotność łupieżcy, tym mniej punktów żywotności kosztuje Aura.

Żywotność: do -2.5% za każdy impuls (wprost proporcjonalnie do aktualnego zdrowia)
ferwor
Ferwor
Bierna

Wymagania:
Poziom 13; Szał Ofiarny; Aura Bólu; Łupieżca: 4 pkt.
Śmierć wroga na krótki czas przyspiesza wszelkie akcje łupieżcy.

Prędkość ataku: +30% po śmierci wroga
Czas trwania: 10s

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...