dziki_lad

Łupieżca

2 minuty czytania

Prawdziwy łupieżca to wojownik, który skosztował smoczej krwi, przygotowanej w specjalnym rytuale. To coś więcej, niż tylko stan umysłu. Ci straszliwi wojownicy rozkoszują się śmiercią; cierpienie wrogów odnawia ich energię.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
  • Obrażenia fizyczne/duchowe/od ognia/zimna/elektryczności/sił natury: +5%
specjalizacje wojownika, łupieżca

szał krwi Szał Krwi

Łupieżca nie zna bólu, ale zemsta nie jest mu obca. Zadawane przezeń obrażenia zwiększają się z każdą otrzymaną raną.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 7
  • Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)

pożarcie Pożarcie

Łupieżca rozszarpuje wroga i pochłania jego siły życiowe, by odnowić własne.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 120s
  • Wymagania: Poziom 8
  • Obrażenia fizyczne: 1x
  • Regeneracja żywotności: 1x obrażeń od broni

pożarcie Żarłoczność

Pożarcie staje się tak potężne, że trafieni nim wrogowie zaczynają się CHWIAĆ i stają się podatni na dalsze ataki maga lub łotrzyka.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12
  • Obrażenia fizyczne: +0.25x
  • Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
  • Szansa na ZACHWIANIE: 100%
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom

pożarcie Nienasycenie

Pożarcie staje się znacznie potężniejsze, szczególnie jeśli łotrzyk obniżył wcześniej zdolności obronne celu.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14; Łupieżca: 2 pkt.
  • Obrażenia fizyczne: +0.25x
  • Obrażenia fizyczne: 300% przeciw celom ZDEZORIENTOWANYM
  • Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
  • Regeneracja żywotności: 300% od celów ZDEZORIENTOWANYCH
  • Odnowienie: -20s

szał ofiarny Szał Ofiarny

Łupieżca poświęca żywotność, by zwiększyć moc Szału Krwi. Przez pewien czas każda rana otrzymana przez łupieżcę zwiększa zadawane przez niego obrażenia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20 pkt. żywotności
  • Odnowienie: 25s
  • Wymagania: Poziom 9; Szał Krwi, Łupieżca: 2 pkt.
  • Obrażenia z Szału Krwi: 2x
  • Czas trwania: 10s

szał ofiarny Trwały Szał

Łupieżca może częściej używać Szału Ofiarnego.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Łupieżca: 3 pkt.
  • Odnowienie: -5s

aura bólu Aura Bólu

Gdy ten tryb jest aktywny, łupieżca jest spowity aurą psychicznego bólu, która zadaje obrażenia duchowe zarówno jemu, jak i pobliskim wrogom.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 5s
  • Wymagania: Poziom 10; Szał Krwi; Pożarcie
  • Obrażenia duchowe: 0.5x za każdy impuls
  • Żywotność: -5% za każdy impuls
  • Częstotliwość impulsów: 4s
  • Wielkość: 6m

aura bólu Fala Bólu

Aura Bólu zadaje wrogom znacznie większe obrażenia, przy takim samym wydatku żywotności przez łupieżcę.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14; Łupieżca: 4 pkt.
  • Obrażenia duchowe: +0.25x za każdy impuls

aura bólu Szał Bólu

Aura Bólu pochłania teraz mniej żywotności. Im niższa żywotność łupieżcy, tym mniej punktów żywotności kosztuje Aura.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 16; Łupieżca: 5 pkt.
  • Żywotność: do -2.5% za każdy impuls (wprost proporcjonalnie do aktualnego zdrowia)

ferwor Ferwor

Śmierć wroga na krótki czas przyspiesza wszelkie akcje łupieżcy.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 13; Szał Ofiarny; Aura Bólu; Łupieżca: 4 pkt.
  • Prędkość ataku: +30% po śmierci wroga
  • Czas trwania: 10s

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...